Pagina 4 van 7
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 21:18
door Fransooknog
eleven schreef:
Welk verstand heb jij dan van deze zaak?
Te weinig om het alleen te kunnen opnemen tegen Ziggo.
Anders had ik hier geen item hoeven posten.
Uw commentaar is geen oplossing en kunnen we missen als kiespijn.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 21:38
door bokkel
Fransooknog schreef:...geen oplossing en kunnen we missen als kiespijn.
En dat geldt zo'n beetje voor dit hele topic. Je bent aan het zeuren om het zeuren en omdat je wil zeuren. En dan ook nog verongelijkt in de slachtofferrol kruipen. Zometeen krijgt ook dit bericht een tegensputter dat ik een forumtrol ben oid. En ik werk ook bij Ziggo, samen met dhc. Op de OSA ( ouwe semela afdeling )
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 21:48
door Fransooknog
bokkel schreef:Fransooknog schreef:...geen oplossing en kunnen we missen als kiespijn.
En dat geldt zo'n beetje voor dit hele topic. Je bent aan het zeuren om het zeuren en omdat je wil zeuren. En dan ook nog verongelijkt in de slachtofferrol kruipen. Zometeen krijgt ook dit bericht een tegensputter dat ik een forumtrol ben oid. En ik werk ook bij Ziggo, samen met dhc. Op de OSA ( ouwe semela afdeling )
En u blijft maar klagen en klagen en klagen en klagen over een topic dat u niet aanstaat. Blijf dan gewoon weg of vind u een beetje zelfkastijding wel zo lekker?
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 21:53
door eleven
Fransooknog schreef:eleven schreef:
Welk verstand heb jij dan van deze zaak?
Te weinig om het alleen te kunnen opnemen tegen Ziggo.
Anders had ik hier geen item hoeven posten.
Uw commentaar is geen oplossing en kunnen we missen als kiespijn.
Het contract opzeggen is de enigste oplossing.
Het item hier plaatsen kunnen we ook missen als kiespijn, want het is zoals verschillende hebben geschreven, alleen gezeur, want de verandering van Ziggo is ook voor andere leden van toepassing.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 22:03
door Fransooknog
eleven schreef:
Het contract opzeggen is de enigste oplossing.
Het item hier plaatsen kunnen we ook missen als kiespijn, want het is zoals verschillende hebben geschreven, alleen gezeur, want de verandering van Ziggo is ook voor andere leden van toepassing.
Het is alleen gezeur als het item hier al eens geplaatst was en dat is het niet.
Dat u vindt dat Ziggo jaarcontracten eenzijdig kan wijzigen is geen oplossing, dat is het probleem.
Doorlopende contracten (verlopen jaarcontracten) mag je wijzigen, dat is een ander verhaal.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 22:06
door sjohie
Fransooknog schreef:arfo schreef:Ik behoor ook tot de gedupeerde ziggo klanten, ik had met name het alles in 1 pakket afgesloten omdat ik dan kosteloos met andere ziggo klanten kon bellen, en dat zijn er erg veel. Nu geeft ziggo aan dat de "klanten" hebben aangegeven dat ze ook naar andere nummers en 06 nummers willen bellen tegen een voordelig tarief........ en dat pakt ziggo natuurlijk op, niet een meerderheid heeft dit gezegd maar een enkeling, reden om het gratis bellen (ben benieuwd hoe het alles in 1 pakket zo gaat heten) eruit te halen en dan maar te zeggen dat je voor € 9,95 per maand gewone en 06 nummers kan bellen omdat de klanten dit zo graag willen.... Geloof me geen enkele klant van ziggo die ik ken, en dat zijn er erg veel, heeft daar behoefte aan want deze konden al voor € 9,95 per maand naar andere nummers bellen. Ziggo klanten willen onderling gratis kunnen bellen zoals het werd (nog steeds wordt) voorgedaan. Er staat op de website slechts een verwijzing naar nieuwe tarieven per 01-04, niet dat het gratis onderling bellen per die datum verdwijnt.
Dat krijg je als die maatschappijen zo groot worden en macht hebben en misbruiken. Ik kijk nu rond naar een goede oplossing en zal snel bij ziggo verdwijnen
Als je na een jaarcontract de voorwaarden wijzigt kan ik daar inkomen, niet als je het direct na het afsluiten doet. De reden voor de wijziging is gewoon winst. Als UPC bovendien fuseert zouden ze opeens met 60 procent van Nederland gratis kunnen bellen. Dus verzinnen ze een smoes. Bij mij gaat straks gewoon de vaste lijn er uit en alleen nog mobiel bellen via Simyo(KPN) voor 3 cent per minuut naar vast en mobiel.
Je stapt wel gemakkelijk over die "als" heen, het overnemen is enkel een voornemen, wat gezien de omvang en positie van het nieuwe bedrijf eerst nog via de NMA moet, en dus nog wel even op zicht laat wachten.
Maar nogmaals, de informatie was tig posts geleden al duidelijk. Je kan door deze eenzijdige wijziging opzeggen, wat Ziggo elke klant duidelijk heeft medegedeeld per email.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 22:09
door sjohie
Fransooknog schreef:eleven schreef:
Het contract opzeggen is de enigste oplossing.
Het item hier plaatsen kunnen we ook missen als kiespijn, want het is zoals verschillende hebben geschreven, alleen gezeur, want de verandering van Ziggo is ook voor andere leden van toepassing.
Het is alleen gezeur als het item hier al eens geplaatst was en dat is het niet.
Dat u vindt dat Ziggo jaarcontracten eenzijdig kan wijzigen is geen oplossing, dat is het probleem.
Doorlopende contracten (verlopen jaarcontracten) mag je wijzigen, dat is een ander verhaal.
Dan zou ik de zoekfunctie wat beter leren gebruiken, aangezien ik zelf hier 10 dagen voordat jij überhaupt lid was hier,
al een topic over had aangemaakt.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 22:11
door eleven
Fransooknog schreef:eleven schreef:
Het contract opzeggen is de enigste oplossing.
Het item hier plaatsen kunnen we ook missen als kiespijn, want het is zoals verschillende hebben geschreven, alleen gezeur, want de verandering van Ziggo is ook voor andere leden van toepassing.
Het is alleen gezeur als het item hier al eens geplaatst was en dat is het niet.
Dat u vindt dat Ziggo jaarcontracten eenzijdig kan wijzigen is geen oplossing, dat is het probleem.
Doorlopende contracten (verlopen jaarcontracten) mag je wijzigen, dat is een ander verhaal.
Dat is namelijk het probleem van jou, dat je geen andere topics leest, dan zou je zien, dat dit item al voor jouw gezeur vaker hier geweest is.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 22:21
door Fransooknog
eleven schreef:
Dat is namelijk het probleem van jou, dat je geen andere topics leest, dan zou je zien, dat dit item al voor jouw gezeur vaker hier geweest is.
Uw probleem is dat u denkt te weten wat een ander denkt. Moet u niet doen. Gaat niet goed.
Dat topic had ik allang gelezen en ging klaarblijkelijk over langdurige abonnees.
Niet over net afgesloten jaarcontracten of zelfs nog af te sluiten jaarcontracten die direct weer eenzijdig door Ziggo worden gewijzigd. Daarom heb ik een nieuw topic geopend.
Goed lezen! Pot, ketel, enz.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 22:23
door Fransooknog
sjohie schreef:
Dan zou ik de zoekfunctie wat beter leren gebruiken, aangezien ik zelf hier 10 dagen voordat jij überhaupt lid was hier,
al een topic over had aangemaakt.
Dat topic had ik allang gelezen en ging klaarblijkelijk over langdurige abonnees.
Niet over net afgesloten jaarcontracten of zelfs nog af te sluiten jaarcontracten die direct weer eenzijdig door Ziggo worden gewijzigd. Daarom heb ik een nieuw topic geopend.
Goed lezen!
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 22:34
door eleven
Fransooknog schreef:eleven schreef:
Dat is namelijk het probleem van jou, dat je geen andere topics leest, dan zou je zien, dat dit item al voor jouw gezeur vaker hier geweest is.
Uw probleem is dat u denkt te weten wat een ander denkt. Moet u niet doen. Gaat niet goed.
Dat topic had ik allang gelezen en ging klaarblijkelijk over langdurige abonnees.
Niet over net afgesloten jaarcontracten of zelfs nog af te sluiten jaarcontracten die direct weer eenzijdig door Ziggo worden gewijzigd. Daarom heb ik een nieuw topic geopend.
Goed lezen! Pot, ketel, enz.
Je hebt niets gelezen, want het onderwerp ging over de nieuwe voorwaarden, of het voor pas of oude klanten gaat, maakt niets uit.
In feite is het tegen de gedragsregel, want je moet op bestaande topics reageren voor je een nieuw topic aanmaakt.
Maar voor mij mag je blijven zeuren.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 25 feb 2014 23:01
door Fransooknog
eleven schreef:
Je hebt niets gelezen, want het onderwerp ging over de nieuwe voorwaarden, of het voor pas of oude klanten gaat, maakt niets uit.
In feite is het tegen de gedragsregel, want je moet op bestaande topics reageren voor je een nieuw topic aanmaakt.
Maar voor mij mag je blijven zeuren.
Ik heb het wel van te voren gelezen en gezien dat het niet op mijn situatie van toepassing was.
U heeft geen enkele grond of bewijs om het tegendeel te beweren.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 26 feb 2014 09:23
door gilas
4 pagina`s over hetzelfde,terwijl er al een aantal keren tegen TS is gezegd dat wat Ziggo doet mag en dat hij of z`n ouders kunnen overstappen.
Ik denk dat TS teveel tijd om handen heeft en graag klaagt over nutteloze zaken of tegen molens wil vechten.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 26 feb 2014 09:27
door eleven
gilas schreef:4 pagina`s over hetzelfde,terwijl er al een aantal keren tegen TS is gezegd dat wat Ziggo doet mag en dat hij of z`n ouders kunnen overstappen.
Ik denk dat TS teveel tijd om handen heeft en graag klaagt over nutteloze zaken of tegen molens wil vechten.
Sommige hebben langer nodig om het te begrijpen.
In dit geval 4 pagina's.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 26 feb 2014 09:35
door sjohie
Fransooknog schreef:sjohie schreef:
Dan zou ik de zoekfunctie wat beter leren gebruiken, aangezien ik zelf hier 10 dagen voordat jij überhaupt lid was hier,
al een topic over had aangemaakt.
Dat topic had ik allang gelezen en ging klaarblijkelijk over langdurige abonnees.
Niet over net afgesloten jaarcontracten of zelfs nog af te sluiten jaarcontracten die direct weer eenzijdig door Ziggo worden gewijzigd. Daarom heb ik een nieuw topic geopend.
Goed lezen!
Hoelang iemand klant is maakt niks uit, de voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde, en dus zou ik ook mijn contract kunnen opzeggen. Of dat contract nou 15 minuten, 15 dagen, 15 maanden, of in mijn geval bijna 15 jaar bestaat, maakt niet uit.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 26 feb 2014 10:10
door Fransooknog
sjohie schreef:
Hoelang iemand klant is maakt niks uit, de voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde, en dus zou ik ook mijn contract kunnen opzeggen. Of dat contract nou 15 minuten, 15 dagen, 15 maanden, of in mijn geval bijna 15 jaar bestaat, maakt niet uit.
Ik daag u uit een jaarcontract met Ziggo af te sluiten en dat na 3 maanden op te zeggen. Eens zien hoe snel u een deurwaarder op uw dak heeft omdat Ziggo u aan uw jaarcontract houdt.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 26 feb 2014 10:11
door gilas
Fransooknog schreef:gilas schreef:4 pagina`s over hetzelfde,terwijl er al een aantal keren tegen TS is gezegd dat wat Ziggo doet mag en dat hij of z`n ouders kunnen overstappen.
Ik denk dat TS teveel tijd om handen heeft en graag klaagt over nutteloze zaken of tegen molens wil vechten.
Met uw 259 berichten sinds 4 december weet ik wel wie hier zijn tijd met nutteloze commentaren zit te vullen.
Klopt maar ik weet dat mijn commentaren nutteloos zijn ,U heeft een hele grote betonnen plaat voor U hoofd en U wil niet begrijpen dat U al een antwoord heeft gehad op U vraag.
Waarschijnlijk is dat omdat dit antwoord niet in U straatje past en U gewoon wil zeuren.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 26 feb 2014 10:13
door angel1978
Dit is echt volstrekt nutteloos. Vanaf moment 1 zeuren om het zeuren en anderen aanvallen als het niet uitkomt. Jammer tijd en energie.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 26 feb 2014 10:16
door Fransooknog
gilas schreef:
Klopt maar ik weet dat mijn commentaren nutteloos zijn ,U heeft een hele grote betonnen plaat voor U hoofd en U wil niet begrijpen dat U al een antwoord heeft gehad op U vraag.
Waarschijnlijk is dat omdat dit antwoord niet in U straatje past en U gewoon wil zeuren.
Ga dan een ander topic met uw nutteloze schrijfsels vullen om uw zelfkastijding te bevredigen. U kunt er blijkbaar niet genoeg van krijgen.
Re: Ziggo pleegt contractbreuk en misleidt consumenten
Geplaatst: 26 feb 2014 10:17
door sjohie
Fransooknog schreef:sjohie schreef:
Hoelang iemand klant is maakt niks uit, de voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde, en dus zou ik ook mijn contract kunnen opzeggen. Of dat contract nou 15 minuten, 15 dagen, 15 maanden, of in mijn geval bijna 15 jaar bestaat, maakt niet uit.
Ik daag u uit een jaarcontract met Ziggo af te sluiten en dat na 3 maanden op te zeggen. Eens zien hoe snel u een deurwaarder op uw dak heeft omdat Ziggo u aan uw jaarcontract houdt.
Je mist het allesbepalende feit, zoals dat ook in dit geval speelt, dat Ziggo eenzijdig een wijziging in het contract uitvoert door het gratis bellen tussen abonnees af te schaffen. Dat zou in jouw voorbeeld, net als nu in de praktijk, mij recht geven op kosteloze ontbinding van het jaarcontract.