LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
JLF

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door JLF »

Ik heb dezelfde klacht, na wat heen en weer bellen kreeg ik onderstaande gratis servicenummer:

Misschien hebben jullie hier iets aan.

-------------------------------------------------------------------------------

Het spijt ons te vernemen dat u nog niks heeft vernomen van de actie van Gilette.



U kunt hiervoor kontact opnemen met de consumentenservice van Gilette. Deze is te bereiken onder telefoonnummer 0800-4455388.

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

Wat vervelend voor iedereen dat er zoveel problemen zijn geweest met deze leuke actie.
Ik heb direct mee gedaan, alles netjes opgestuurd en binnen 6 weken stond het geld gewoon op mijn rekening. Wat ik me afvraag is of al deze mensen die het geld niet terug hebben gekregen wel aan alle voorwaarden hebben gedaan. (Dat waren er namelijk best veel :D ). Binnen zoveel dagen, bonnetje mee en ALLES invullen op die coupon. Heb je dat niet gedaan.....misschien hebben al die mensen daarom niet hun geld terug gekregen. Althans dat denk ik!! :idea:

IvanS

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door IvanS »

Dan heeft u toch echt verkeerd gedacht; gast.
De oorzaak van de vertraagde uitbetaling ligt bij het bureau dat deze actie voor Gillette moest afhandelen.
Dit bureau heeft niet goed ingeschat dat zoveel mensen aan de actie zouden gaan deelnemen.

RV

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door RV »

ik wacht nu al 12 weken en heb nog niets ontvangen. als je Gillette belt, wat ik 2 keer heb gedaan, dan zeggen ze dat het één dezer dagen wordt overgemaakt. de eerste keer dat ik dat hoorde was ook alweer zo'n 4 weken geleden. :evil: goeie actie Gillette en dan nu zo'n zelfde actie voor de dames er achteraan.

koopjesjager

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door koopjesjager »

Ik lees allemaal negatieve verhalen over de gilette-actie. Het duurt even, maar wij hebben het gewoon op onze rekening terug ontvangen!

HM

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door HM »

Ik heb half februari met de actie meegedaan. Nog steeds niks ontvangen. Na meerdere pogingen om Gillette te bereiken lukte het me eindelijk iemand aan de lijn te krijgen. Met dit gesprek ben ik niet veel opgeschoten. De medewerkster van Gillette vertelde me dat 'alle inzendingen eigendom van Gillette zijn' en dat hierover niet gecorrespondeerd kan worden. Ze wilde niks voor me doen en vertelde me ‘dat het een geluk is als iemand het geld terug krijgt’.

Lekker verhaal dus, Gillette! :evil:

Ik wacht nog even af want ik heb al een termijn gezien van 12 weken maar ik denk er het mijne van....

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

maar het leuke is, het komt wel

Jeandie
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2004 23:08

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Jeandie »

Ook ik heb aan deze actie meegedaan en mijn er is inmiddels € 9.99 op mijn rekening gestort ( het aankoopbedrag)
Dus niet zenuwachtig worden want het komt allemaal goed
Een vriend heeft ook aan deze actie meegedaan en heeft ook zn geld gekregen.

Wachten wordt beloond!!!

richard12
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2004 02:07

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door richard12 »

Ook ik wacht al een week of acht en heb nog niets ontvangen. Maar ik heb wel het adres bewaard waar ik de aankoopbon naar toe heb gestuurd:

Gillette Gratis Mach3Turbo Actie
Antwoordnummer 18021
5600 VL Eindhoven

Dat kost alleen een envelop want op een brief met antwoordnummer hoeft geen postzegel. Dus als iedereen nou zo'n brief stuurt, dan krijgen ze misschien haast.

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

nou ik heb het al terug hoor dus dat is is niet goed waar jullie op wachten ik zou maar eens een keer gaan bellen. wertk op zig stikgoed d :!: ie aktie

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

vint ik he vint ik

HT

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door HT »

Ik heb ook een scheerapparaat gekocht ter vervanging van mijn oude. Ik dacht laat ik Mach3 eens proberen. Heb alles volgens de regel gedaan, maar nu vele weken later niets gezien. Wel heb ik al twee keer een verzoek geschreven maar krijg zelfs daar geen antwoord op! Heeft twee postzegels gekost.
31 juli loopt de aktie af!
Henk :evil: :x :x

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb helaas tot op heden ook niets mogen ontvangen en ben ook zeer teleurgesteld

[email protected]

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door [email protected] »

Eind maart heb ik een Gilette Mach 3 Turbo Champion gekocht en de kassabon direct verstuurd maar tot nu toe nog niets ontvangen. Zonder deze actie had ik het dus niet gekocht.

stefan1972
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 sep 2004 15:27

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door stefan1972 »

hoi Connie,

Ook ik vond dit een mooie aanbieding van Gillette.
Dus op naar een winkel om er eentje aan te schaffen en natuurlijk direct de het bijgeleverde formuliertje ingevuld en een kopie gemaakt van mijn aankoopbewijs en verstuurd.
En nu maar wachten, na 3 maanden had ik de moet eerlijk gezegd wel opgegeven, maar wat schetste mijn verbazing, na 4,5 maand stond het bedrag toch echt op mijn rekening.

Suc6 met het opbrengen van heeeeeeeeeel veeeeeeeeel geduld :wink:

jeff gemen

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door jeff gemen »

heb vandaag eens geinformeerd bij gilette, wat bleek zij (gilette hadden het verkeerde postbanknummer in hun systeem staan.
zij hadden de betaling in juli 2004 retour ontvangen. Zij konden mijn niet bereiken want zij hadden geen telefoonnummer van mij. Maar mooi wel daat zij mijn naam en adresgegevens hebben. Het bedrag zou alsnog gestort worden. geen excuses of wat dan ook van hun kant.
ik vind het gewoon een rattestreek.

jeff gemen

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door jeff gemen »

op 22 december nog maals gebeld met klantenservice of zij dat geld al hadden overgemaakt. Nou eh eh meneer even nazoeken, wacht ik verbind u door met de administratie in Eindhoven. vanuit Eindhoven:
het duurt zo'n 4 tot 6 weken voordat al de veranderingen in onze systemen zijn aangepast, dus wacht U maar rustg af
Ik denk dat hun pipeline (computersystemen) wel 100.000km lang is

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

ook ik heb meegedaan aan die actie en heb het geld na 4 weken al ontvangen

Al

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Al »

ook bij Wilkinson problemen
inmiddels 3 maanden geleden een actie
met de nieuwe quattro 4 scheerbladen
8 euro retour actie via een postbus in Maastricht.
Volgens mij een bedrijf dat alle retour acties voor de fabrikanten afhandelt
goed mesje maar volgens mij nep actie
weet iemand hier meer over??

Gesloten