Nu maar afwachten waneer ze het geld wat ik terugkrijg gaan storten
Ik wacht af........
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Bij diverse energiebedrijven commmuniceren de diverse afdelingen al niet met elkaar laat staan dat gegevensuitwisseling met andere bedrijven soepel verloopt. Je hebt wel te maken met voormalige ambtenaren, vergeet dat niet!maar meterstanden en datums zijn toch simpel door te geven?
Geachte Heer / Mevrouw,
Wij hebben enige tijd geleden van u een E-mail ontvangen. Wij zijn nog niet in staat geweest deze te beantwoorden. Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.
Uiteraard willen wij u graag van dienst zijn. Daarom verzoeken wij u vriendelijk deze E-mail te beantwoorden en hierin uw vraag en/of verzoek nogmaals te verwoorden.
Wij zullen op 24 december a.s. contact met u opnemen.
Indien u uw vraag en/of verzoek bij voorkeur telefonisch wilt afhandelen, verzoeken wij u dit specifiek aan te geven in uw antwoordmail . Wij zullen dan telefonisch contact met u opnemen op 24 december a.s. tussen 09.00 uur en 15.30 uur. In dat geval verzoeken wij u tevens aan te geven op welk telefoonnummer u teruggebeld wenst te worden. Om de afhandeling van uw vraag zo efficiënt mogelijk te kunnen uitvoeren willen wij u tevens vragen het klantnummer in de antwoordmail aan te geven.
Indien wij van u geen reactie ontvangen, gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is beantwoord.
Wij danken u voor uw begrip. Energiebedrijf.com wenst u prettige feestdagen en een energiek 2005!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Energiebedrijf.com
NB: Indien uw vraag betrekking heeft op het ontvangen van een jaar en/of eindafrekening hebben wij goed nieuws voor u. Op dit moment worden de jaar- en eindafrekeningen opgemaakt en verstuurd. Wij kunnen u dan ook garanderen dat indien u nog geen afrekening heeft ontvangen en u hiervoor wel in aanmerking komt, u uiterlijk eind januari 2005 deze afrekening zult ontvangen. U hoeft in dit geval geen E-mail terug te sturen.