Oplichting misschien wel ja, maar mlm niet.Dat is wat anders, maar dat wist je natuurlijk al.Ik heb gezegd dat oplichting nog ouder is dan het oudste beroep.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft het lef.....???
Re: Wie heeft het lef.....???
-
Blijkbaar snap je het niet. Ik zeg dat de succesvolle mensen die in de quote top 500 staan, hun geld verdienen met onroerend goed.Goh, weer een poging om "succes van elders" toe te schrijven aan MLM. Als je MLM probeert te verdedigen, verdedig het dan ook met argumenten die over MLM gaan. Nu beweer je weer dat onder MLM ook "onroerend goed" valt. Zo kan ik het ook
Geplaatst op 10 Aug 2004 20:11 door echte kenner
--------------------------------------------------------------------------------
Oplichting is bij de wet verboden.
Piramidespelen is oplichting, dus verboden.
MLM is niet verboden, dus geen oplichting.
Hierover mekkeren heeft dus geen zin.
--------------------------------------------------------------------------------
Oplichting is bij de wet verboden.
Piramidespelen is oplichting, dus verboden.
MLM is niet verboden, dus geen oplichting.
Hierover mekkeren heeft dus geen zin.
En dus? Wat toon je daarmee aan? Dat is geen MLM. Dan is het nog altijd 500 voorbeelden tegen.Blijkbaar snap je het niet. Ik zeg dat de succesvolle mensen die in de quote top 500 staan, hun geld verdienen met onroerend goed.
-
Jaja het is 2007 laatste bericht was in 2004, ik ben hier nog nie zo lang maar hier wilde ik even op reageren:
- U zegt doordat u veel belasting moetbetalen u de ww-er ook nog wat centjes geeft, beetje een kleinerende zin of niet? Wil u wel eens zien als u door omstandigheden in de ww komt.
- U heeft neem ik aan ook gelezen in dit forum dat veel mensen worden opgelicht door dit mlm bedrijven, en vaak ook nog niet eens alle haken en ogen te horen krijgen.Kortom, hier werkt u met uw Mercedes ook aan mee.
-Ja u kan geluk hebben, maar legt u dit eens uit: Hoe kan het dat elke keer als er weer een bedrijf als dit de grond uit rijst er >>ALTIJD<< veel mensen opgelicht worden?
-En wat bedoeld u met de laatste vraag: [quote]Mooi he, dat ik dankzij mlm 7 gezinnen te eten geef?[quote]
Dat waren mijn vragen, ik hoop dat u ze kan beantwoorden.
Ik zal even aangeven wat ik heb bereikt na 6 jaar mlm.
Ik werk ongeveer 20uur per week.Mijn inkomen is op dit moment 21000euro per maand.Ik werk in 8 landen.Ik rij in een mercedes 500CL.
Ik betaal een vermogen aan de belasting. Ik zorg dus dat een ww-er toch nog een paar centjes krijgt. In woon vrijstaand.Mijn huis is op dit moment ongeveer 975000 euro waard. Ik heb voor mijn hypotheek dus moeten aantonen dat ik daadwerkelijk een paar beste centen verdien.
Ik heb op mijn kantoor 7 mensen werken, die zorg dragen voor mijn organisatie.Mooi he, dat ik dankzij mlm 7 gezinnen te eten geef? Ok, wat willen jullie nog meer weten?
- U zegt doordat u veel belasting moetbetalen u de ww-er ook nog wat centjes geeft, beetje een kleinerende zin of niet? Wil u wel eens zien als u door omstandigheden in de ww komt.
- U heeft neem ik aan ook gelezen in dit forum dat veel mensen worden opgelicht door dit mlm bedrijven, en vaak ook nog niet eens alle haken en ogen te horen krijgen.Kortom, hier werkt u met uw Mercedes ook aan mee.
-Ja u kan geluk hebben, maar legt u dit eens uit: Hoe kan het dat elke keer als er weer een bedrijf als dit de grond uit rijst er >>ALTIJD<< veel mensen opgelicht worden?
-En wat bedoeld u met de laatste vraag: [quote]Mooi he, dat ik dankzij mlm 7 gezinnen te eten geef?[quote]
Dat waren mijn vragen, ik hoop dat u ze kan beantwoorden.
Ik zal even aangeven wat ik heb bereikt na 6 jaar mlm.
Ik werk ongeveer 20uur per week.Mijn inkomen is op dit moment 21000euro per maand.Ik werk in 8 landen.Ik rij in een mercedes 500CL.
Ik betaal een vermogen aan de belasting. Ik zorg dus dat een ww-er toch nog een paar centjes krijgt. In woon vrijstaand.Mijn huis is op dit moment ongeveer 975000 euro waard. Ik heb voor mijn hypotheek dus moeten aantonen dat ik daadwerkelijk een paar beste centen verdien.
Ik heb op mijn kantoor 7 mensen werken, die zorg dragen voor mijn organisatie.Mooi he, dat ik dankzij mlm 7 gezinnen te eten geef? Ok, wat willen jullie nog meer weten?
Er is maar een kleine kans, Stephanie, dat de "succesvolle netwerker" dit op korte termijn leest, dus misschien kan ik je helpen met wat hij bedoeld.....
(Net zo goed als bijna alle criminelen het "kerst"feest vieren!)
DE bekende kreet van mensen die niets van mlm weten.... wanneer iemand een succes boekt met mlm.
Je ziet niet wat voor doorzettingsvermogen en zélfdicipline daaraan vooraf zijn gegaan..!
Het was voor hem alleen mogelijk om deze levenstijl op te bouwen door mensen, in dit geval minimaal 7 mensen dus..., te helpen met het bouwen van hun zaak en daar blijkbaar minimaal een inkomen uit te halen wat groter bleek te zijn dan bij hun werkgever of uit eigen onderneming!
Maar ook op hún beurt kunnen zij alleen maar dat geld verdienen door ánderen weer te helpen honderden euro's per maand te verdienen...
Sorry.., zo steekt mlm nu eenmaal in elkaar!! Kan het ook niet helpen!!
Succes gewenst bij alles wat je aanpakt, Stephanie.
So be it
Het was, ben ik van overtuigd, niet kleinerend bedoelt..., maar meer om duidelijk te maken dat de fervente tegenstanders van mlm ongelijk hebben te stellen dat mlm-ers a-socialen zijn...en niks bijdragen aan de economie.(ze gaan nu weer sputteren.., maar lees de postings maar eens goed door....)- U zegt doordat u veel belasting moetbetalen u de ww-er ook nog wat centjes geeft, beetje een kleinerende zin of niet? Wil u wel eens zien als u door omstandigheden in de ww komt.
Hij heeft het natuurlijk GELEZEN..., maar hij weet net als ik... en jij kunt dat ook weten... als je onderzoek gaat plegen, dat het dan gaat over bedrijven die pretenderen een echt mlmbedrijf te zijn....- U heeft neem ik aan ook gelezen in dit forum dat veel mensen worden opgelicht door dit mlm bedrijven, en vaak ook nog niet eens alle haken en ogen te horen krijgen.Kortom, hier werkt u met uw Mercedes ook aan mee.
(Net zo goed als bijna alle criminelen het "kerst"feest vieren!)
Je spreekt natuurlijk over "geluk".....-Ja u kan geluk hebben, maar legt u dit eens uit: Hoe kan het dat elke keer als er weer een bedrijf als dit de grond uit rijst er >>ALTIJD<< veel mensen opgelicht worden?
DE bekende kreet van mensen die niets van mlm weten.... wanneer iemand een succes boekt met mlm.
Je ziet niet wat voor doorzettingsvermogen en zélfdicipline daaraan vooraf zijn gegaan..!
Ook dát komt omdat je de structuur van échte mlm niet kent!-En wat bedoeld u met de laatste vraag: Mooi he, dat ik dankzij mlm 7 gezinnen te eten geef?
Het was voor hem alleen mogelijk om deze levenstijl op te bouwen door mensen, in dit geval minimaal 7 mensen dus..., te helpen met het bouwen van hun zaak en daar blijkbaar minimaal een inkomen uit te halen wat groter bleek te zijn dan bij hun werkgever of uit eigen onderneming!
Maar ook op hún beurt kunnen zij alleen maar dat geld verdienen door ánderen weer te helpen honderden euro's per maand te verdienen...
Sorry.., zo steekt mlm nu eenmaal in elkaar!! Kan het ook niet helpen!!
Misschien geeft hijzelf ook nog wel antwoord, maar ik weet zeker dat het zijne hier niet veel van af wijkt!Dat waren mijn vragen, ik hoop dat u ze kan beantwoorden.
Succes gewenst bij alles wat je aanpakt, Stephanie.
So be it
En daar gaan we weer! Afdeling fantastische verhalen op het internet. Verhalen die nergens te controleren zijn .En dan natuurlijk ook nog even melden dat je een ww-er te eten geeft. Een zielige niet te bewijzen reactie.!!.Ik zal even aangeven wat ik heb bereikt na 6 jaar mlm.
En jij komt ook niet verder dan, Naar boven likken en Naar beneden trappen.Succes gewenst bij alles wat je aanpakt, Stephanie.
So be it
Wat ben jij een verdomde Zuurpruim, Jor!!!
Heb ik JOU nooit succes gewenst!?
Zuurpruim!!
Je stapt in mlm..., schijnbaar door iemand helemaal verblind..... en gaat vervolgens zulke achterlijke dingen beweren.....??
Ook JIJ kent, of hóórt de mensen te kennen die een bepaalde omzet veroorzaakt hebben.... en of je het nu leuk vindt.. of niet... daar hangt nu eenmaal een bijbehorend inkomen aan!!
Je hebt schijnbaar nog geen moer echt onderzoek gedaan!! Je hebt gezien dat je geen risico loopt.. en de produkten vallen je mee..., maar wat betreft de financiele mogelijkheden weet je blijkbaar nog niks.
So be it
En dat ik je met een vaart uit mlm klets..., zal me een zorg zijn. Moet je maar een beetje ruggegraat hebben.
waar sláát die opm nu op, Jor??? Omdat ik mensen die mij fatsoenlijk behandelen... ook fatsoenlijk behandel??En jij komt ook niet verder dan, Naar boven likken en Naar beneden trappen.
Heb ik JOU nooit succes gewenst!?
Zuurpruim!!
Wat bén je toch een arrogant mannetje, Jor.En daar gaan we weer! Afdeling fantastische verhalen op het internet. Verhalen die nergens te controleren zijn .En dan natuurlijk ook nog even melden dat je een ww-er te eten geeft. Een zielige niet te bewijzen reactie.!!.
Je stapt in mlm..., schijnbaar door iemand helemaal verblind..... en gaat vervolgens zulke achterlijke dingen beweren.....??
Ook JIJ kent, of hóórt de mensen te kennen die een bepaalde omzet veroorzaakt hebben.... en of je het nu leuk vindt.. of niet... daar hangt nu eenmaal een bijbehorend inkomen aan!!
Je hebt schijnbaar nog geen moer echt onderzoek gedaan!! Je hebt gezien dat je geen risico loopt.. en de produkten vallen je mee..., maar wat betreft de financiele mogelijkheden weet je blijkbaar nog niks.
So be it
En dat ik je met een vaart uit mlm klets..., zal me een zorg zijn. Moet je maar een beetje ruggegraat hebben.
Je kletst me helemaal niet uit mlm maar ik ken en herken dit soort mensen niet!! De mensen die ik ken gaan ( al zouden ze wel in deze positie zitten ) dit 100% zeker niet op deze manier showen en dan ook nog even natrappen naar ww -érs.Opnieuw een stomzinnige en gezien in het licht van dit forum waardeloze overdreven reactie waar geen mens waarde aan zal hechten en die de afstand tussen mlmérs en mensen die op de traditionele manier zaken doen groter. Praat toch eens niet alles recht wat krom is man.Ik ben al die lulverhalen gewoon zat, Goede bijverdienste? Zeker. Uitgroei naar meer ? Zeker. Maar dit soort niet te controleren verhalen slaan nergens op.
Een aantal jaren geleden was er zo een figuur hier op dit forum aanwezig, Barste van de grote verhalen van hoeveel hij wel niet verdiende en voer met zijn grote jacht over alle wereldzeeeen maar reageerde wel dagelijks op dit forum ( kan natuurlijk). Er kwam een moment dat hij mij en ook student26 uitnodigde op zijn jacht ( dit omdat wij ons ongeloof duidelijk uitte ). Als hij in Nederland mochten wij naar de jachthaven komen op te zien dat het wel waar was. deze persoon heeft ons een poosje aan het lijntje gehouden maar toen het moment daar was vertelde hij dat zijn jacht ineens Nederland niet in mocht?? Zover afdeling zielige en vooral overdreven verhalen. Want na die tijd heeft deze persoon hier nooit meer gereageerd, Vreemd he.Het feit dat ik me met mlm bezig houd maak mij niet blind voor de sh*t die sommige hier menen te moeten plaatsen.
Jor.
Jor.
Laatst gewijzigd door jor op 16 okt 2007 01:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Aha..., je hoopt ze met je liefde om te turnen???:lol:en die de afstand tussen mlmérs en mensen die op de traditionele manier zaken doen groter.
Lulverhalen??Praat toch eens niet alles recht wat krom is man.Ik ben al die lulverhalen gewoon zat, Goede bijverdienste? Zeker. Uitgroei naar meer ? Zeker. Maar dit soort niet te controleren verhalen slaan nergens op.
Moet je tegen je sponsor en upline zeggen.....
Het blijven toch, diep in je hart, tillers, hè, Jor??
Dat kán helemaal niet, in mlm, veel geld verdienen... en al je dat doet... ben je een bluffer toch??? Toch net zoiets als Madelein... (zwaar overdreven toch.., dat zeg je toch niet zó?!!) of M en E...??
JIJ weet blijkbaar niet hoe je dit controleren moet.....Maar dit soort niet te controleren verhalen slaan nergens op
SBI
En ik ben blij dat ik me kan permiteren zoveel aan de PC te zitten....
Ach..., had ik maar een baas die me vertelde wat ik dagelijks mkoet doen.., hè, Madelein...?
Maar ik schep er wel genoegen in bluffers en oneerlijkheid aan de kaak te stellen!
En daarom KAN het ook niet jor....Een aantal jaren geleden was er zo een figuur hier op dit forum aanwezig, Barste van de grote verhalen van hoeveel hij wel niet verdiende en voer met zijn grote jacht over alle wereldzeeeen maar reageerde wel dagelijks op dit forum ( kan natuurlijk). Er kwam een moment dat hij mij en ook student26 uitnodigde op zijn jacht ( dit omdat wij ons ongeloof duidelijk uitte ). Als hij in nederland mochten wij naar de jachthaven komen op te zien dat het wel waar was. deze persoon heeft ons en poosje aan he lijntje gehouden maar toen het moment daar was vertelde hij dat zijn jacht ineens Nederland niet in mocht?? Zover afdeling zielige en vooral overdreven verhalen. Want na die tijd heeft deze persoon hier nooit meer gereageerd, Vreemd he.Het feit dat ik me met mlm bezig houd maak mij niet blind voor de sh*t die sommige hier menen te moeten plaatsen.
Wie niet steelt of erft..., zal werken tot hij sterft, toch?
SBI
____________________________________________________________________Geplaatst op 27 Sep 2007 16:46 door So be it
BEWIJS die cijfers eens?? VRAAG van So be it
En dat gebruik je om anderen te overtuigen van je succes???
Kijk eens, Hier komt een (tegenstander) bah wat een rotwoord, Met wat cijfers die gunstig voor die persoon zijn. En wat doe jij??? Je vraagt hem om bewijzen!!. Dat is mijn punt, Waarom vroeg je geen bewijzen aan die bluffer ? Omdat dit om mlm ging soms?.
En natuurlijk KAN het, Ik kocht afgelopen week een staatslot dus ik KAN aan het einde van de maand multimiljonair zijn. De kans is echter 1 op tig miljoen.Dromen zijn mooi maar realistisch zijn is beter.Onmogelijk is het allemaal dus niet.Ik zal even aangeven wat ik heb bereikt na 6 jaar mlm.
Je hebt er geen zák van begrepen Jor......!Kijk eens, Hier komt een (tegenstander) bah wat een rotwoord, Met wat cijfers die gunstig voor die persoon zijn. En wat doe jij??? Je vraagt hem om bewijzen!!. Dat is mijn punt, Waarom vroeg je geen bewijzen aan die bluffer ? Omdat dit om mlm ging soms?.
De énige reden waarom ik om "bewijs" heb gevraagd is omdat de Anti's dat altijd EISEN.
Het was CYNISCH bedoeld, Jor...! Cynisch!
Denk nou toch eens zélf na, Jor....En natuurlijk KAN het, Ik kocht afgelopen week een staatslot dus ik KAN aan het einde van de maand multimiljonair zijn. De kans is echter 1 op tig miljoen.Dromen zijn mooi maar realistisch zijn is beter.Onmogelijk is het allemaal dus niet.
Dus de ondernemer die een groot bedrijf opbouwd heeft "geluk"gehad?? Wat een onzin!!
Je denkt dat je al wat weerstand en tegenslag hebt gehad???
Het opbouwen van een mlmzaak vergelijken met een staatslot?
Je bent knettergek gek....jor.
Schrijf dan maar 50 x in Jor...., dan worden je "kansen" op succes hóger toch??
Alleen maar een gokje toch???
Ja ja... je hebt érg veel respect voor je voorgangers... Allemaal bluffers, hè??? Mazzelaars toch??
So be it
Laat je DIT ook ff lezen aan je mede mlm-ers Jor? En aan je upline???
Dan weten ze waar ze aan toe zijn wanneer ze tijd in je steken.....
Ik kan je vertellen dat de mensen die mij op weg geholpen hebben en dat natuurlijk nog steeds doen HELEMAAL NIETS in dit hele forum zien. Men stelt dat het hier om zo weinig personen gaat die dan ook nog steeds op elkaar reageren geen enkel voordeel bied! Echter zij zijn in ieder geval open van geest genoeg om mij vrij te laten in wat ik hier wel of niet plaats, Zolang ik het bedrijf niet schaad. En dat doe ik dus niet. Ik loop gewoon niet achter elke halve zool aan die hier van alles verteld over zijn geweldige inkomen ( en zijn sociale bewogenheid ) Not dus. Ik zal blijven ageren tegen deze ,Patsers Verhalen, en nu zeg ik het nog vriendelijk. Wanneer je op die manier hier met grote verhalen mlm wil promoten zonder enig bewijs van wat hij of zij roept Pas ik even.Zou jij ook eens moeten doen inplaats van klakkeloos alles geloven.
Blijven doen, jongen......Ik zal blijven ageren tegen deze ,Patsers Verhalen,
Ook wanneer je je upline één-tonner ontmoet, noem hem maar gelijk een bluffer.., met zijn titelmetbijbehorendinkomen.......
Je ziet hier nogal veel van zulke blufverhalen hè??
Heb je er al nog 3 bijgezocht???
E en M kunnen trots op je zijn.........
Hoe vaak heb je al inschreven om je "kans" te verhogen??:roll:
SBI
Ga maar voor de tram liggen Jor...., ff kijken hoeveel "kans" je hebt overreden te worden...
Verstand gebruiken, knul......
"Men" heeft gelijk.......Men stelt dat het hier om zo weinig personen gaat die dan ook nog steeds op elkaar reageren geen enkel voordeel bied!
Ik zie het ook meer als een hobby.
Heb ik ooit jou de indruk gegeven dat ik hier ben om te "werven"...?
Laat toch maar even lezen aan "men"... dat jij vindt dat mlm-en alles heeft te maken met "geluk hebben"......Echter zij zijn in ieder geval open van geest genoeg om mij vrij te laten in wat ik hier wel of niet plaats,
Zo IS het toch Jor???
Of vind je dán van niet... en durf je hier alleen niet jezelf te corrigeren??
Bang voor commentaar, Jor?
SBI...
Je ziet hier nogal veel van zulke blufverhalen hè??
Heb je er al nog 3 bijgezocht???
Van de twee is 1 voor mij bewezen Niet waar! Afspraken maken dan dan op het allerlaatste moment melden dat je jacht Nederland niet in mag reken ik als bewezen. De tweede kreeg je hier pas voor je neus en jij past er voor om een kritische vraag te stellen. Kort van stof? De vergelijking met een staatslot is net zo onzinnig als jou antwoord op alles, dat het KAN. Niemand in mijn omgeving heeft trek in dit forum, Ik vind het wel leuk om te reageren, en?.De persoon die mij begeleid is meer dan drie jaar bezig en rijd in een jonge Opel Astra, heeft een leuk huisje. De verhalen van onze bluffer herken ik in mijn mlm-omgeving niet, dat wil niet zeggen dat het niet KAN. Het plaatsen van dit soort gegevens helpt mlm echt niet, het stoot eerder af omdat het vrijwel onbewijsbaar is.
Ps, Verder is het wel goed zo. Ik zie het nut niet om er nog meer over te zeggen.Dat jij daar eventueel anders over denkt is je goed recht ,Maar ik stop er even mee en ga over op de orde van de dag.
Woont deze persoon zelfstandig of heeft hij/zij een werkende partner zodat ze een verzamelinkomen hebben.De persoon die mij begeleid is meer dan drie jaar bezig en rijd in een jonge Opel Astra, heeft een leuk huisje.