Re: TomTom deactiveert flitserapp om eigen flitserabonnement af te dwingen
Geplaatst: 11 nov 2020 19:19
Ik geef het op. Als ik tegen een muur wil praten, dan doe ik dat wel in Jeruzalem.
Radar Forum
https://radar-forum.avrotros.nl/
Nee, dat is omdat je telefoon het niet aan kan. Als de fabrikant een update voor je klaar heeft staan dan dien je die te installeren. Doe je dat niet, dan maak je je telefoon non-conform. Klaag je dan jezelf aan?
Onzin. Je begrijpt duidelijk niet wat non-conform inhoud of je wilt het niet begrijpen. Eveneens begrijp je niets van de verschillende soorten updates.
Voor wat? Dat ik nog steeds beschik over een telefoon met een eigenschap die ik mag verwachten op grond van de overeenkomst?
Dit is de enige plaat die blijft hangen momenteel. Je hoeft het niet met Alfatrion eens te zijn, maar hij brengt meer inhoud in de discussie dan jij met deze steeds herhaalde post. En het verwijt dat hij nergens op ingaat is gewoon onjuist.
Dit is correct. Omdat we niets weten van de omstandigheden rondom de koop kunnen we niet concluderen of hierbij bij TS sprake is (vandaar ook mijn voorgaande reacties dat je te stellig was), maar de kans op nonconformiteit is klein, maar aanwezig.alfatrion schreef: ↑11 nov 2020 15:38Volgens mij zijn er geen concrete omstandigheden in gebracht over het apparaat van TS. We kunnen dan ook niet uitsluiten dat TS de verwachting mocht hebben dat hij apps van derde kon installeren. Ik houdt rekening met een slimme routeplanner, waarop je apps van derde kan instelleren, zoals je dat ook kan bij een slimme TV en een slimme telefoon.
Laat dit nu net iets zijn dat MS wel gedaan heeft tijdens de periode dat de upgrade van Windows 7 naar Windows 10 aangeboden werd en de support op Windows eindigde, of ze het nog steeds doen weet ik niet zeker, maar volgens mij niet meer.