LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
De gegevens over Euphony stonden op een Belgisch Forum. Ik kon zelf niet verder door de gegevens van de Bank omdat ik een bepaalde Cooky niet heb geactiveerd. Wel een stuk goedkoper dan bij de KVK NL.
Op deze belgische site staat het hele jaarverslag vermeld.
Hoe dan ook, er wordt nog steeds niet inhoudelijk gereageerd. Er wordt niet gezegd dat het niet zo is, maar een artikel dat dit jaar geweldig wordt. Prima, maar waarom heeft Euphony zo'n gigantisch verlies geleden?
Op deze belgische site staat het hele jaarverslag vermeld.
Hoe dan ook, er wordt nog steeds niet inhoudelijk gereageerd. Er wordt niet gezegd dat het niet zo is, maar een artikel dat dit jaar geweldig wordt. Prima, maar waarom heeft Euphony zo'n gigantisch verlies geleden?
Wat weet jij van mij, niets dus. Ik ben anti MLM en anti Godsdienst omdat beide de mensen van het zelf-nadenke afhouden.Crabbel is Miss negative. Ik heb nog nooit iets positief uit haar posts op kunnen maken. Je zou met zo'n vrouw moeten leven zeg !
Als je bij een bepaalde kerk hoort, is iedereen die anders denkt niets. Hetzelfde geld voor MLM.
Jij kunt niet oordelen over mij want jij kent mij niet.
Tjonge, jonge Crabbel. Voor een 'volwassen' vrouw, plaats je vrij vaak de meest kinderachtige en onnozele uitspraken!Ik ben anti MLM en anti Godsdienst omdat beide de mensen van het zelf-nadenke afhouden.
Als je bij een bepaalde kerk hoort, is iedereen die anders denkt niets.
Ik denk dat je bedoelt: "is iedereen die anders denkt anders"
Doe het dan ook niet bij een ander, Madeleine!Jij kunt niet oordelen over mij want jij kent mij niet.
Madeleine, als je die gegevens hebt, kun je ze toch ook even copy en paste geven. Want zonder die gegevens heb je NIET laten zien dat Euphony verlies heeft geleden en zelfs als het WEL zo is, kun je niet bepalen HOE.
Overigens heel vreemd hoe de tegenstanders eerst beweren dat het bedrijf zich staande houd door de inschrijfgelden van consultanten, om vervolgens heel vrolijk beweren dat er verlies is geleden. Weer een prachtstaaltje hoe ze zichzelf in een hoek lullen.
Overigens heel vreemd hoe de tegenstanders eerst beweren dat het bedrijf zich staande houd door de inschrijfgelden van consultanten, om vervolgens heel vrolijk beweren dat er verlies is geleden. Weer een prachtstaaltje hoe ze zichzelf in een hoek lullen.
Dus jij beweert dat er GEEN verlies is geleden?
Ik beweer niks. Het zijn de tegenstanders die iets beweren en dat moeten ze dan maar bewijzen. En dat hebben ze tot nu toe nog niet. Wel zijn er hele duidelijke (onafhankelijke) aanwijzingen (de standaard) die er op duiden dat Euphony het succesverhaal is dat volgens de tegenstanders niet kon.
http://www.polfed.be/police/fedpol/nieu ... 704acn.htm
Dit is een Belgische politiesite, opsporingen. Gezocht mensen die benaderd zijn door ACN om als distribiteur te komen werken. Zij moeten zich melden bij de politie. Exit ACN België? En misschien ook Euphony binnenkort?
Dit is een Belgische politiesite, opsporingen. Gezocht mensen die benaderd zijn door ACN om als distribiteur te komen werken. Zij moeten zich melden bij de politie. Exit ACN België? En misschien ook Euphony binnenkort?
Weer zo'n staaltje van Nederlands kolonaliesme; Belgen zijn dom en daarom hebben ze in de afgelopen twee jaar Euphony tot de no. 1 van alternatieve aanbieders laten uitgroeien (groter dan de volgende 8 tezamen) en ze zijn er nog steeds niet achter dat Euphony een illegale manier van verkoop is. Maar die slimme Nederlanders weten het natuurlijk weer beter en zullen ze wel even waarschuwen.
Amai, de Belgen zijn echt niet zo dom en ze hebben een veel betere en strakkere wetgeving dat die arrogante Nederlanders.
Maar dat past weer niet in het straatje van de tegenstanders.
Lekker laten zwetsen die hap; misschien kunnen we ze laten nog wel een donatie doen als ze moeten bedelen omdat het pensioenekke niet voldoet.
Amai, de Belgen zijn echt niet zo dom en ze hebben een veel betere en strakkere wetgeving dat die arrogante Nederlanders.
Maar dat past weer niet in het straatje van de tegenstanders.
Lekker laten zwetsen die hap; misschien kunnen we ze laten nog wel een donatie doen als ze moeten bedelen omdat het pensioenekke niet voldoet.
En wie heeft de klacht ingedient?! En wie heeft er het meeste te verliezen?! Juist....Belgacom.
Dat is allemaal niet zo de "issue".
Wat dan wel?
Dat het een onfrisse manier van zaken doen is:
Een klein deel van de deelnemers verdient geld
aan een groot deel van de deelnemers, die aan
hun deelname per definitie geld verliezen.
Het tegendeel is niet aan te tonen want zo werkt het systeem.
Hier zou de discussie wat mij betreft uitsluitend over mogen
gaan. Geld verdienen aan sufferds die het niet snappen.
Aantrekkelijk is het wel. Maar ik zou er toch niet mee kunnen leven.
Wat dan wel?
Dat het een onfrisse manier van zaken doen is:
Een klein deel van de deelnemers verdient geld
Het tegendeel is niet aan te tonen want zo werkt het systeem.
Hier zou de discussie wat mij betreft uitsluitend over mogen
gaan. Geld verdienen aan sufferds die het niet snappen.
Aantrekkelijk is het wel. Maar ik zou er toch niet mee kunnen leven.
Denk nou eerst eens na voordat je wat schrijft.Overigens heel vreemd hoe de tegenstanders eerst beweren dat het bedrijf zich staande houd door de inschrijfgelden van consultanten, om vervolgens heel vrolijk beweren dat er verlies is geleden. Weer een prachtstaaltje hoe ze zichzelf in een hoek ***len.
Het één spreekt het ander toch niet tegen?
Jouw conclusie is voorbarig.
Waar komt dit nu weer vandaan?Weer zo'n staaltje van Nederlands kolonaliesme; Belgen zijn dom en daarom hebben ze in de afgelopen twee jaar Euphony tot de no. 1 van alternatieve aanbieders laten uitgroeien (groter dan de volgende 8 tezamen) en ze zijn er nog steeds niet achter dat Euphony een illegale manier van verkoop is. Maar die slimme Nederlanders weten het natuurlijk weer beter en zullen ze wel even waarschuwen.
Het concept Euphony is in twijfel getrokken, en dan met name de bewering dat ze zo fantastisch zijn.
Waarom wordt dat vertaald in belgen zijn dom?
Leuke truc om mensen weer de mond te snoeren.
Onzin, ik verdien helemaal niks als ik iemand inschrijf als consultant die geen succes gaat hebben. Ik verdien pas iets als die persoon succes heeft oftewel als hij/zij zijn geld terugverdient en op winst draait.Een klein deel van de deelnemers verdient geld
Goed, we zijn er nu wel achter dat er hier een heel aantal mensen rondloopt dat pretendeert te weten hoe het concept werkt, maar nog nooit de moeite hebben genomen zich er grondig in te verdiepen. Het enige dat ze hier doen is proberen hun eigen gelijk te krijgen, wat een beetje moeilijk is omdat ze het bij het foute einde hebben.
Resultaat: Ze vervuilen dit forum met tal van theorieen en foutieve uitspraken en aannames en zorgen en zodoende voor dat er geen goede en gefundeerde discussie kan ontstaan. Jammer, het had interessant kunnen wezen, maar hier schiet niemand wat mee op.
Valt het overigens iemand op dat het maar een heel klein aantal mensen is (minder dan 10) die continue zitten te hakken op MLM en dat er heel veel voorstanders komen, die snel weer afhaken omdat ze de onzin van deze threads inzien?
Jep......zie ik al een maand of 8!Valt het overigens iemand op dat het maar een heel klein aantal mensen is (minder dan 10) die continue zitten te hakken op MLM en dat er heel veel voorstanders komen, die snel weer afhaken omdat ze de onzin van deze threads inzien?
"Een consultant die geen succes gaat hebben"Onzin, ik verdien helemaal niks als ik iemand inschrijf als consultant die geen succes gaat hebben. Ik verdien pas iets als die persoon succes heeft oftewel als hij/zij zijn geld terugverdient en op winst draait.
Die gaat dus verlies draaien. Hij heeft opstartkosten betaald.
En die is hij kwijt. En dat is wat ik bedoel. Van deze mensen
komt het grote geld, omdat het er zo veel zijn.
JIJ verdient er misschien niets aan. Maar iemand verdient
daar wel aan. Zoveel is zeker.
Je kan wel zeggen dat ik er niets van begrepen heb, maar
ik daag je uit om dat aan te tonen. Ik ben benieuwd.....
Als iemand succes heeft word er veel meer uitbetaald dan het inschrijfgeld. Het totaalplaatje is dat er meer uitbetaald word dan er aan inschrijfgeld ingelegd word. Zo simpel is het dat ik vermoed dat zelfs jij dat snappen kunt.
Maar ik ben juist begaan met de tienduizenden "losers"
die de eigenlijke "cash-cow" zijn. Die houden het systeem
op de rails. Misschien niet zo slim van ze...
Maarrrrr... beweer niet dat MLM een fatsoenlijke manier
van zaken doen is. Want dat is het niet.
En dan zal iemand wel weer roepen dat ik het niet snap
en begrijp, maar die grauwe massa is de essentie van
het systeem. Tipje van de sluier: ik ben er zelf 5 jaar
mee bezig geweest. Nu niet meer, ik kreeg last van
mijn geweten.
die de eigenlijke "cash-cow" zijn. Die houden het systeem
op de rails. Misschien niet zo slim van ze...
Maarrrrr... beweer niet dat MLM een fatsoenlijke manier
van zaken doen is. Want dat is het niet.
En dan zal iemand wel weer roepen dat ik het niet snap
en begrijp, maar die grauwe massa is de essentie van
het systeem. Tipje van de sluier: ik ben er zelf 5 jaar
mee bezig geweest. Nu niet meer, ik kreeg last van
mijn geweten.
Aha, nu komt de aap uit de mouw. Jij bent een oplichter met een geweten en daarom denk je dat iedereen die met MLM bezig is een oplichter is. Mooi mis.
De losers houden het systeem nl. niet in stand. Neem bijvoorbeeld Euphony. Als iemand zijn Quick Start haalt (10 klanten in 40 dagen), dan word er in het team minimaal 640 Euro uitbetaald, exclusief BTW. Dat is meer dan het dubbele van het inschrijfgeld van 350 Euro incl. BTW.
En de uitbetaling kan zelfs 1090 Euro excl. bedragen. Daar moeten toch wel heel veel 'losers' tegenover staan, want 10 klanten is niet echt veel.
Dus ga maar lekker door met het zwartmaken van MLM in het algemeen tot je opnieuw last van je geweten krijgt.
Als jouw team geen succes had, moet je toch eens heel ernstig bij jezelf te raden gaan. Want zij doen wat JIJ aangeeft.
De losers houden het systeem nl. niet in stand. Neem bijvoorbeeld Euphony. Als iemand zijn Quick Start haalt (10 klanten in 40 dagen), dan word er in het team minimaal 640 Euro uitbetaald, exclusief BTW. Dat is meer dan het dubbele van het inschrijfgeld van 350 Euro incl. BTW.
En de uitbetaling kan zelfs 1090 Euro excl. bedragen. Daar moeten toch wel heel veel 'losers' tegenover staan, want 10 klanten is niet echt veel.
Dus ga maar lekker door met het zwartmaken van MLM in het algemeen tot je opnieuw last van je geweten krijgt.
Als jouw team geen succes had, moet je toch eens heel ernstig bij jezelf te raden gaan. Want zij doen wat JIJ aangeeft.