Het is blijkbaar nodig om weer een redelijke reactie uit te lokken. De rest van je verhaal ben je aan het draaien. Ik ben momenteel hier iets minder frequent aanwezig en wat valt op? De vaste groep, die tegen mij aanschopt, begint tegen anderen. Dat zegt genoeg.
Dan heb je in dit topic je mening onvoldoende onderbouwd. Dat je praktijkvoorbeelden niet wenst aan te nemen en dat zegt meer over hoe jij naar de wereld kijkt dan dat het iets over mij zegt. Je bent niet in staat verschillende invalshoeken - waarop alle verschillende meningen baseren - naast elkaar te laten bestaan.Moneyman schreef: ↑07 jan 2023 19:05Je hebt mijn standpunten gezien, en je weet dat ik beroepshalve continu met juridische zaken en jurisprudentie bezig ben. Verzekeringsrecht is niet geheel toevallig een volwaardig onderdeel van de beroepsopleiding tot gerechtsdeurwaarder. En dan noem jij, met jouw beweerdelijke ervaring op jouw weggetje, mij tot stuurman aan wal? Kom nou toch.
Goed. Dan mag jij - met al je theoretische kennis - nu uitgebreid gaan uitleggen waarom deze werkwijze van de verzekeraars onjuist zou zijn. Inclusief onderbouwing via links.
Ik weet wel zeker, dat het zo werkt en de onderbouwing heb ik al gegeven, al kies jij ervoor om de essentiële informatie te negeren.