Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Erthanax

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Ongelezen bericht door Erthanax »

witte angora schreef:
29 nov 2024 11:45
En ja, ik vind het verhoudingsgewijs een hoop werk: identifier pakken, inloggen op je bankrekening, bedrag van de spaarrekening afhalen enzovoorts, enkel voor die betaling? Kost bijna net zoveel tijd als de geraniums water geven. :wink:

Oftewel, want dáár gaat het om: het geeft geen enkel voordeel om dergelijke bedragen uit te smeren over 24 maanden.
Ik pak m’n telefoon, open de app van de gewenste bank, een paar keer tikken, bevestigen en klaar, binnen een minuut. Ik kan het zelfs doen tijdens het uitlaten van de hond, als ik die zou hebben.

Wat de besparing betreft, die heeft in ieder geval betrekking op de inflatie. Deals ik het goed zag, was die 6% over de laatste 12 maanden. Dus die tien euro van deze maand, zijn toch mooi 6% minder waard dan die van een jaar geleden. Na 24 maanden is die laatste termijn al gauw 10% minder waard. Gemiddeld krijg je dan effectief 5% korting. Dan laat ik de spaarrente nog buiten beschouwing.

Rijk wordt je er natuurlijk niet van, maar je wint er wel degelijk iets mee. Wie echt op de kleintjes wil of moet letten, laat dit voordeeltje toch niet aan zich voorbijgaan?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

De geraniums heb ik binnen een minuut water gegeven - als ik ze zou hebben. :wink:

De inflatie heeft er niks mee te maken. Het gaat om de prijs op het moment van kopen. Sterker nog, dat ding devalueert alleen maar na aankoop, wordt alleen maar minder waard.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Volgens mij hoef ik alleen mijn vingerafdruk te geven na het invullen van wat ik moet betalen. Komt geen identifier aan te pas.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
29 nov 2024 12:55
Volgens mij hoef ik alleen mijn vingerafdruk te geven na het invullen van wat ik moet betalen. Komt geen identifier aan te pas.
Ik kijk m'n telefoon alleen maar aan ;-)

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

witte angora schreef:
29 nov 2024 12:36
De geraniums heb ik binnen een minuut water gegeven - als ik ze zou hebben. :wink:

De inflatie heeft er niks mee te maken. Het gaat om de prijs op het moment van kopen. Sterker nog, dat ding devalueert alleen maar na aankoop, wordt alleen maar minder waard.
Natuurlijk heeft de inflatie er wel mee te maken. Het gaat over de prijs op het moment van de koop. Die is 240 euro’s in 2024. Over twee jaar betaal je de laatste termijn met euro’s in 2026 en die zijn toch echt minder waard. De euro nu is bv 6% minder waard dan de euro in november 2023.

Het gaat in absolute zin om slechts enkele euro’s, maar feitelijk krijg je op die telefoon toch een paar procent korting als je hem renteloos in 24 maanden kunt afbetalen.

Plaats reactie