LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
valentino1963

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door valentino1963 »

de grote prijzen lijkt wel dat ze vallen op wijken met grote huizen
lijkt net of ze eerst kijken waar die postcode is en als het een dure wijk is dat hij dan net daar precies valt
je ziet echt maar kleine huisjes of flats of in de echte arme wijken
net als die bingokaart bij lingo die kunnen ook nooit vallen een volle kaart en die prijzen vallen heel vaak op postcode met 10 erin
ik vind zelf dat RADAR hier zelf en onderzoek in moet stellen, zoveel klachten staan in de forum over de postcodelotterij, maar ik denk zelf dat RADAR dit nooit zal doen, omdat de TROS de postcodelotterij uitzend
dus ze gaan nooit hun eigen programma afkraken
net als je ook kan bellen tijdens de postcodelotterij, als je het probeert kom je er nooit tussen, en officieel kan het ook niet, omdat deze programma allang van tevoren is opgenomen
en ook kan ik er niet tegen dat ze constant reclame,s blijven sturen om meer loten te kopen en meestal net voordat de grote prijs eruit valt
maar voordat je dit opstuurt is het allang bekend waar de prijs is gevallen
nogmaals op RADAR staat zoveel klachten hierover, maar onderzoeken ho maar maar dat komt omdat ik al zei een programma van de TROS

greetings valentino

jennifer

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door jennifer »

Wij hebben ooit een kleine prijs gewonnen in de postcodeloterij.

Toen ik de uitgaven tegen de gewonnen prijs hield, bleek ik meer gegeven te hebben dan gekregen

ik ben dan ook gestopt

droogduck

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door droogduck »

Ik zet het maar in dikke letters zodat u het goed kunt lezen :D :

:arrow: Kansspelen zijn belastingen die word geheven bij alle mensen die tijdens de wiskundeles over kansberekening niet hebben opgelet. 8)

:mrgreen: Als je dan toch moet gokken, ga naar de paardenraces dan krijg je nog tenminste iets te zien voor je geld. :roll:

siska sri roekmiati

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door siska sri roekmiati »

Nou,ik heb ook 10 jaar meegedaan met de postcodeloterij en toen der tijd zeggen en schrijven 8 gulden gewonnen. Tot dat ik een programma van Robert ten Brink heb gezien die bijstand mensen extra geld geeft , laten we duidelijk zijn ik heb NIETS tegen bijstand mensen ik vind het zelf heel erg als je er in zit . Maar met een SIGARET in de hand en met een aantal huis dieren op de TV zielig te gaan doen nou nee dus. Ik heb wel heel erg gevonden voor de goede doelen ,want ik deed dat voor mijn dochter en haar goede doelen b.v.wereld natuurfonds , maar sla ze dus op deze manier met het geld van postcode loterij omgaan NEE dus. En waarrom laten ze niet gewone mensen een reportage doen b.v. als ze naar Africa gaan om hulp te bieden. Waarom moeten ze duur betaalde beroemdheden ?
Zo, ik ben dit verhaal kwijt.
Bedankt voor het lezen.
Siska.

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Goed verhaal, Siska.
Ben het helemaal met je eens.!

annabrands

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door annabrands »

Hopeloos wordt je van al die loterijen en men trapt er nog steeds iedere keer weer in.
Na 12 jaar postcodeloterij gedaan te hebben, ja ik was er ook eens ingetrapt, ben ik er mee gestopt en heb in al die jaren wel één keer gewonnen. Wel vijf gulden...
Als je écht een goed doel wil steunen maak je daar gewoon geld naar over...ja toch!
Groetjes, Anna

catje

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door catje »

goede middag
laat ik ook dan maar even reageren, ik geloof er niet en als hij dan toch een keer valt komt het altijd bij mij mensen met met een oprijlaan en twee duren autos voor de deur, :x :evil: nee de echte spelletjes waar je geld mee kunt verzinnen zijn er nog niet, maar als ze komen doe dan niet 1keer 1miljoen nee doe dan maar 1oo mensen verwenne en verdeel dit.

trouwens je kunt beter bij een voetbal stadion gaan staan en aan iedereen een euro vragen dan loop je pas leuk binnen :P

ebone

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door ebone »

Nou ben benieuwd of radar hier inderdaad onderzoek naar gaat doen.
En zoals heel veel mensen voor mij al hebben geschreven beter kleine prijzen zodat je er meer mensen gelukkig mee maakt. Wat moet je met een bedrag van 20 miljoen behalve elk jaar de belasting blij maken.

Waarom ook niet eens gewone mensen uitnodigen om mee te reizen naar de zgn. projecten waarom altijd bekende nederlanders?

Maar gewoon niet mee doen dan bespaar je jezelf veel ergenis.

Groetjes en ik blijf radar volgen want volgens mij is het nog steeds een van de beste en meest eerlijke programma's

Eboney

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Wat moet je met een bedrag van 20 miljoen behalve elk jaar de belasting blij maken.

simpel, nederland verlaten.
dat zou ik zeer zeker doen, lekker alles achter mij laten en ergens in de wereld een heel nieuw leven opbouwen.

riknik

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door riknik »

Nooit iets gewonnen maar ik geef het niet op. Als je niet speelt kan je ook nooit iets winnen ik denk ook niet dat de winnars ooit spijt hebben gehad van hun deelname...naderhand dan.
Nou, ik geef het dus niet op, gewoon vertrouwen hebben....

Ik wens iedereen een 1/2 miljoen toe
Riknik

gast626

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door gast626 »

inderdaad!!! het is niet te geloven. al jaren meegespeeld en tot op heden nog nooit wat gewonnen...... twee maanden geleden heb ik mijn opzeg kaartje ingevuld. ze bekijken het maar. 8)

ewouda

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door ewouda »

hierbij toch ook eens een positieve reactie.
gisterenavond ben ik naar Mama Mia geweest gewonnen met het belspel lingo,
men moet er ook een beetje moeite voor doen.natuulijk kost het geld maar men kan niet zeggen dat er geen prijzen zijn,

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

gisterenavond ben ik naar Mama Mia geweest

wat is dat? hier heb ik namelijk nog nooit van gehoord.
of heet je moeder zo?

carolina

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door carolina »

:cry: nee ik vind de postcodeloterij oplichters.
Dat komt omdat je verplicht ben om mee te doen op je postcode. Ik vind dat vreselijk je kan niet meer afzeggen je bent bang dat ze jou de deur voorbij lopen. Zo kloppen ze geld uit iemands zakken waar je toch niks bij wint.

bodejos

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door bodejos »

Nee Carolina, dat laatste klopt niet, je hebt de vrije keuze om een postcode te kiezen, tenminste, zo is het mij altijd verteld. Maar in de praktijk kiest 99 procent gewoon voor de code waar je woont.

Vandaag dacht ik een klein prijsje gewonnen te hebben. Ik woon in postcode 6215, en een ijsfabriknat had iets leuks bedacht: Per deelnemend lotnummer kreeg je een halve literbeker Ijs van een groot merk.

Ik informeerde: bleek de naastliggende postcode (6216) de gelukkige te zijn. Dubbel uitgekiend, dus, in postcode 6216 hebben ze die aktie niet, en een grotere supermarkt, die gaan natuurlijk niet alleen voor die beker ijs 2 kilometer verderop winkelen.

GREET

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door GREET »

IK DENK OOK VAAK IS STOP ER MEE, DOE AL MEE VAN HET ALLEREERSTE BEGIN. OPBRENGST IN TOTAAL FL 15,OO.
HET STOMME IS EN IK DENK DAT HEEL VEEL MENSEN DIT HEBBEN IS. ALS IK NU STOP VALT DIE PRIJS IN MIJN STRAAT.
MAAR HET FEIT IS DAT IK AL ZOVEEL BETAALD HEB MAANDELIJKS DAT ER WEL EEN REISJE VAN GEBOEKT KON WORDEN.
DUS MIJN DOEL IS DEZE WEEK OPZEGGEN DIE HAP. DOE MEE!!!!![/b]

naamloos

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door naamloos »

ik heb ooit eens met een staatslot meegedaan en heb daar mee toen 100,00 gulden meeverdiend
Nu doen we nergens aan mee, en daar verdien je het meeste aan.
:o [/b]

Michelle

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Michelle »

Is hier iemand op dit forum ooit verplicht om mee te doen met een loterij?

Waarom loopt iedereen dan te klagen dat ze niets winnen? Het is en blijft een vrije keuze. En er is niemand die je tegen houdt om een eventueel lidmaatschap op te zeggen.

Maar ja, dat wil niemand, want stel de postcode valt ineens in de prijzen.......

Dus, voor iedereen die hier aan het klagen is, het kost ongeveer evenveel tijd om de postcodeloterij op te zeggen als dat het kost om een berichtje op dit forum te zetten.........

kaer
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2004 12:00

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door kaer »

Mensen die zeggen dat zij meespelen om de goede doelen, daar geloof ik niets van. Het gaat hen alleen maar om de prijzen.
De goede doelen is maar bijzaak, naar mijn mening.
Dat kleffe zootje hoeft ook niet bij mij aan de deur te komen met prijzen, ze storten het dan maar op mijn rekening, want het gaat niemand wat aan. Maar goed, het zal er wel nooit van komen want ik stop met de postcodeloterij.

Ik speel ook mee in de staatsloterij en daar win ik regelmatig iets, meestal een eigen geldje, maar ook wel eens iets meer.
De hoogste prijs wat ik ooit heb gewonnen was 1000 euro.

:twisted:


Gesloten