Tja, was een inkoppertje.Goed gezien van B.Uikpijn
No offense trouwens, Osiris. Ik vond het gewoon grappig, ik was niet ingelogd en had buikpijn van het lachen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Tja, was een inkoppertje.Goed gezien van B.Uikpijn
Dat is al fout 1 aangezien ik inmiddels afgestudeerd benEr was eens een student
Dat zal het inderdaad niet, omdat ik daarbij ben aangenomen om economische noodzaak. Ik hoef daarbij niet 5 anderen te overtuigen om ook logistiek medewerker te worden bij dit bedrijf, waarmee ik concurrentie voor mezelf zou creeren.die iedereen die het maar horen wilde waarschuwde voor de marktverzadiging die volgens hem zou optreden in MLM. Daarom waande hij zich veilig in zijn baantje als logistiek medewerker, want daar zou dat toch echt niet optreden.
Druk doende?! Ik ben de laatste tijd drukker doende geweest met afstuderen en heb me hier nauwelijks meer in de discussies gemengd. Zoals gezegd ben ik inmiddels afgestudeerd en kan ik hier weer eens wat tijd aan besteden, omdat ik het leuk vind.Helaas, terwijl hij druk doende was een ieder te 'beschermen' tegen de oplichters van MLM,
Daar geloof ik nog steeds geen bal van. Allemaal grootspraak van een paar MLM'ers hier. Als ze echt zoveel zouden verdienen zouden ze hier niet eens komen.verdienden die een leuk inkomen
Jij hebt geen enkel inzicht in mijn werkzaamheden en daardoor kun jij dus totaal niet beoordelen of mijn functie automatiseerbaar is. Tipje van de sluier: dat is het nieten nam het internet dusdanige vormen aan dat de functie van logistiek medewerker volledig geautomatiseerd werd en hij niet meer nodig was.
En dan zeggen dat ik hier met theorieen scherm... Je hebt geen enkel idee wat voor werk ik doe, bij welk bedrijf dit is, enzovoorts. Hoe kun je nou een uitspraak doen over mij (en mijn inzicht) en over mijn baan?Gelukkig voor hem was hij inmiddels zo verslaafd aan zijn nieuwe functie als beschermengel van de dollen en dwazen die mogelijk met MLM aan zouden vangen, dat hem dit in het geheel niet opviel.
Het nivo van het onderwijs is duidelijk niet meer wat het was in Nederland daar:Dat is al fout 1 aangezien ik inmiddels afgestudeerd ben
Waar moet je dan wel mensen 'overtuigen'? Je snapt het echt niet he, maar ja, gezien het feit dat uit je eerste conclusie al blijkt hoe je leest, laat ik het daar maar bijDat zal het inderdaad niet, omdat ik daarbij ben aangenomen om economische noodzaak. Ik hoef daarbij niet 5 anderen te overtuigen om ook logistiek medewerker te worden bij dit bedrijf, waarmee ik concurrentie voor mezelf zou creeren.
Wijsheid komt met de jaren en je bent de laatste tijd inderdaad minder actief. Al laat je laatste zin blijken dat je eigenlijk niks geleerd hebt. Waarom ga je geen vrijwilligerswerk doen. Daar is keuze zat en dan doe je echt was nuttigs. Je zult het nog leuk vinden ook. Kun je misschien een paar oude van dagen bemoederen.Druk doende?! Ik ben de laatste tijd drukker doende geweest met afstuderen en heb me hier nauwelijks meer in de discussies gemengd. Zoals gezegd ben ik inmiddels afgestudeerd en kan ik hier weer eens wat tijd aan besteden, omdat ik het leuk vind.
Kom gerust eens naar een presentatie. Dan kun je de bewijzen zien. Oeps, ff vergeten, dat wil je niet, want alles behalve zien dat het wel werkt.Daar geloof ik nog steeds geen bal van. Allemaal grootspraak van een paar MLM'ers hier. Als ze echt zoveel zouden verdienen zouden ze hier niet eens komen.
Geen uitleg geven van wat je doet, maar wel verwachten dat we je geloven. Ahum, maar dat lijkt verdacht veel op de tactiek waar je de MLM'ers van beschuldigd.Jij hebt geen enkel inzicht in mijn werkzaamheden en daardoor kun jij dus totaal niet beoordelen of mijn functie automatiseerbaar is. Tipje van de sluier: dat is het niet
Wederom, kom gerust eens langs op een presentatie. Al denk ik niet dat IK je in mijn team zou willen hebben, want je bent er nog lang niet aan toe om je ego aan de kant te zetten.Ten tweede is het niet de baan van mijn leven en heb ik inmiddels al sollicitaties lopen bij andere bedrijven. Ik heb ook zo mijn ambities en ik denk dat ik inmiddels toeben aan een baan met meer groeimogelijkheden.
Goed zo!! Wederom laat je zien dat je wel lezen kunt maar niets snapt. Om je een beetje op weg te helpen: Ik heb het over jouw door je zelf toegewezen functie als beschermengel van dollen en dwazen die overwegen met MLM te starten HIEREn dan zeggen dat ik hier met theorieen scherm... Je hebt geen enkel idee wat voor werk ik doe, bij welk bedrijf dit is, enzovoorts. Hoe kun je nou een uitspraak doen over mij (en mijn inzicht) en over mijn baan?
1. Dat slaat natuurlijk meer op jou dan op mij, want JIJ weet helemaal NIETS van mij, terwijl ik al heel wat over jou heb kunnen lezen.Als je je daar nu eerst eens in verdiept had, zoals ik bij MLM heb gedaan, dan had je nog recht van spreken gehad. Maar ja, dat is natuurlijk teveel gevraagd van iemand die alle zeilen bij moet zetten om nog een enigszins redelijk inkomen bij elkaar te sprokkelen, is het niet?
Het nivo van het onderwijs is duidelijk niet meer wat het was in Nederland daar:Dat is al fout 1 aangezien ik inmiddels afgestudeerd ben
Waar moet je dan wel mensen 'overtuigen'? Je snapt het echt niet he, maar ja, gezien het feit dat uit je eerste conclusie al blijkt hoe je leest, laat ik het daar maar bijDat zal het inderdaad niet, omdat ik daarbij ben aangenomen om economische noodzaak. Ik hoef daarbij niet 5 anderen te overtuigen om ook logistiek medewerker te worden bij dit bedrijf, waarmee ik concurrentie voor mezelf zou creeren.
Wijsheid komt met de jaren en je bent de laatste tijd inderdaad minder actief. Al laat je laatste zin blijken dat je eigenlijk niks geleerd hebt. Waarom ga je geen vrijwilligerswerk doen. Daar is keuze zat en dan doe je echt was nuttigs. Je zult het nog leuk vinden ook. Kun je misschien een paar oude van dagen bemoederen.Druk doende?! Ik ben de laatste tijd drukker doende geweest met afstuderen en heb me hier nauwelijks meer in de discussies gemengd. Zoals gezegd ben ik inmiddels afgestudeerd en kan ik hier weer eens wat tijd aan besteden, omdat ik het leuk vind.
Kom gerust eens naar een presentatie. Dan kun je de bewijzen zien. Oeps, ff vergeten, dat wil je niet, want alles behalve zien dat het wel werkt.Daar geloof ik nog steeds geen bal van. Allemaal grootspraak van een paar MLM'ers hier. Als ze echt zoveel zouden verdienen zouden ze hier niet eens komen.
Geen uitleg geven van wat je doet, maar wel verwachten dat we je geloven. Ahum, maar dat lijkt verdacht veel op de tactiek waar je de MLM'ers van beschuldigd.Jij hebt geen enkel inzicht in mijn werkzaamheden en daardoor kun jij dus totaal niet beoordelen of mijn functie automatiseerbaar is. Tipje van de sluier: dat is het niet
Wederom, kom gerust eens langs op een presentatie. Al denk ik niet dat IK je in mijn team zou willen hebben, want je bent er nog lang niet aan toe om je ego aan de kant te zetten.Ten tweede is het niet de baan van mijn leven en heb ik inmiddels al sollicitaties lopen bij andere bedrijven. Ik heb ook zo mijn ambities en ik denk dat ik inmiddels toeben aan een baan met meer groeimogelijkheden.
Goed zo!! Wederom laat je zien dat je wel lezen kunt maar niets snapt. Om je een beetje op weg te helpen: Ik heb het over jouw door je zelf toegewezen functie als beschermengel van dollen en dwazen die overwegen met MLM te starten HIEREn dan zeggen dat ik hier met theorieen scherm... Je hebt geen enkel idee wat voor werk ik doe, bij welk bedrijf dit is, enzovoorts. Hoe kun je nou een uitspraak doen over mij (en mijn inzicht) en over mijn baan?
1. Dat slaat natuurlijk meer op jou dan op mij, want JIJ weet helemaal NIETS van mij, terwijl ik al heel wat over jou heb kunnen lezen.Als je je daar nu eerst eens in verdiept had, zoals ik bij MLM heb gedaan, dan had je nog recht van spreken gehad. Maar ja, dat is natuurlijk teveel gevraagd van iemand die alle zeilen bij moet zetten om nog een enigszins redelijk inkomen bij elkaar te sprokkelen, is het niet?
Huh..........je hebt toch maar 2 oren?, reacties op dit forum ik mij wel 3x achter de oren zal krabben
Nee, er staat "Er was eens". Dit is een inleidende zin die in het algemeen gebruikt wordt voor sprookjes. Sprookjes zijn echter niet per definitie in het verleden gesitueerd. "Er was eens" heeft dan ook niet de betekenis dat het in de verleden speelde. Vergelijk de zin die men gebruikt bij het uitspreken van een wens: "ik WOU dat...". Men wou het toch niet in het verleden? Men WIL het NU. Alleen in de spreektaal gebruikt men toch de verleden tijd.Het nivo van het onderwijs is duidelijk niet meer wat het was in Nederland daar:
a. Er staat WAS
Jijzelf, onder andere iets verderop in je eigen bericht. Ben je echt zo dom of doe je nou net alsof??b. Wie zegt dat het over jou gaat
Gezien het feit dat jij je eigen uitspraken en implicaties kennelijk niet eens begrijpt, is het eigenlijk de moeite niet eens om hierop te reageren. Maar affijn, aangezien je volgens mij een oude bekende bent (meest waarschijnlijk dhr. Betweter) zal ik je toch maar weer verblijden met een reactie, heb je in ieder geval nog iets in je zielige leventje.Dat zal het inderdaad niet, omdat ik daarbij ben aangenomen om economische noodzaak. Ik hoef daarbij niet 5 anderen te overtuigen om ook logistiek medewerker te worden bij dit bedrijf, waarmee ik concurrentie voor mezelf zou creeren.
Waar moet je dan wel mensen 'overtuigen'? Je snapt het echt niet he, maar ja, gezien het feit dat uit je eerste conclusie al blijkt hoe je leest, laat ik het daar maar bij
Waarom moet iets wat ik leuk vind ook meteen nuttig zijn? Ik vind uitslapen ook leuk, maar het is nou niet bepaald nuttig te noemen. Je zegt dat wijsheid met de jaren komt, alsof dat de reden zou zijn dat ik me hier de laatste tijd niet veel heb laten zien. Dat is wederom een verkeerde aanname van jouw kant. Ik had het drukker met andere zaken en ik had er geen lol meer in gezien het gescheld en de bedreigingen aan mijn adres. Ik dacht dat we nu weer gewoon normaal konden discussieren, maar door o.a. jouw bemoeienis is die kans weer verkeken.Druk doende?! Ik ben de laatste tijd drukker doende geweest met afstuderen en heb me hier nauwelijks meer in de discussies gemengd. Zoals gezegd ben ik inmiddels afgestudeerd en kan ik hier weer eens wat tijd aan besteden, omdat ik het leuk vind.
Wijsheid komt met de jaren en je bent de laatste tijd inderdaad minder actief. Al laat je laatste zin blijken dat je eigenlijk niks geleerd hebt. Waarom ga je geen vrijwilligerswerk doen. Daar is keuze zat en dan doe je echt was nuttigs. Je zult het nog leuk vinden ook. Kun je misschien een paar oude van dagen bemoederen.
Bewijzen? Je kunt mij op een presentatie bewijzen laten zien dat een groot deel van de MLM'ers een topinkomen hebben? Waarom kun je dat niet gewoon hier laten zien dan? Oeps, ff vergeten, dat kun je niet, want je hebt helemaal geen bewijzen.Daar geloof ik nog steeds geen bal van. Allemaal grootspraak van een paar MLM'ers hier. Als ze echt zoveel zouden verdienen zouden ze hier niet eens komen.
Kom gerust eens naar een presentatie. Dan kun je de bewijzen zien. Oeps, ff vergeten, dat wil je niet, want alles behalve zien dat het wel werkt.
Ik verwacht helemaal niets, en al helemaal niet van jou. Als je het niet gelooft (hmm, dat lijkt wel iets waar jij de tegenstanders altijd van beschuldigt?) dan vind ik dat best hoor. Maar als je eens gewoon normaal zou nadenken dan kan ook jij best beredeneren dat niet alles automatiseerbaar is, sommige dingen niet om technische redenen, andere niet om zachte redenen (bijvoorbeeld het belang van persoonlijk klantcontact).Jij hebt geen enkel inzicht in mijn werkzaamheden en daardoor kun jij dus totaal niet beoordelen of mijn functie automatiseerbaar is. Tipje van de sluier: dat is het niet
Geen uitleg geven van wat je doet, maar wel verwachten dat we je geloven. Ahum, maar dat lijkt verdacht veel op de tactiek waar je de MLM'ers van beschuldigd.
Ik begrijp niet waarom je me nu weer van egotripperij beschuldigt. Ik vertel je gewoon mijn situatie en weer moet je meteen met modder gaan lopen gooien.Ten tweede is het niet de baan van mijn leven en heb ik inmiddels al sollicitaties lopen bij andere bedrijven. Ik heb ook zo mijn ambities en ik denk dat ik inmiddels toeben aan een baan met meer groeimogelijkheden.
Wederom, kom gerust eens langs op een presentatie. Al denk ik niet dat IK je in mijn team zou willen hebben, want je bent er nog lang niet aan toe om je ego aan de kant te zetten.
Volgens mij begrijp je echt je eigen schrijfsels niet eens. Je zegt namelijkEn dan zeggen dat ik hier met theorieen scherm... Je hebt geen enkel idee wat voor werk ik doe, bij welk bedrijf dit is, enzovoorts. Hoe kun je nou een uitspraak doen over mij (en mijn inzicht) en over mijn baan?
Goed zo!! Wederom laat je zien dat je wel lezen kunt maar niets snapt. Om je een beetje op weg te helpen: Ik heb het over jouw door je zelf toegewezen functie als beschermengel van dollen en dwazen die overwegen met MLM te starten HIER
Ik weet van jou dat je MLM'er bent. Dat zegt al meer dan genoeg.Als je je daar nu eerst eens in verdiept had, zoals ik bij MLM heb gedaan, dan had je nog recht van spreken gehad. Maar ja, dat is natuurlijk teveel gevraagd van iemand die alle zeilen bij moet zetten om nog een enigszins redelijk inkomen bij elkaar te sprokkelen, is het niet?
1. Dat slaat natuurlijk meer op jou dan op mij, want JIJ weet helemaal NIETS van mij, terwijl ik al heel wat over jou heb kunnen lezen.
Verkeerde aanname na verkeerde aanname. Als je echt alles goed gelezen had dan wist je dat het een bewuste keuze van mij was om parttime te gaan werken, en dat dat niet opgelegd is door mijn bazin. Ten tweede doe je ineens een uitspraak over mijn relatie waar je verder ook al totaal geen inzicht in hebt en ten derde zou ik ineens iets inzien waarvan je zou kunnen weten dat ik mij daar totaal geen zorgen over maak (en niet hoef te maken ook overigens).2. Ik vermoed dat jouw ECHTE reden om te solliciteren is dat je hebt ingezien dat parttime werken je op den duur onvoldoende inkomen oplevert (als je partner je dumpt is een part-time inkomen ineens niet voldoende meer nietwaar?!) en omdat je eindelijk inziet dat je pensioensvoorziening toch wel heel wankel is.
Heeft iemand dat gezegd dan? Ik kan dat namelijk zo snel niet terugvinden. Het gaat dan ook niet om een strategie die verzadigd raakt, maar om verzadiging van aanbieders.Hoe kan een strategie verzadigd raken??
1) Ik antwoord tenminste op vragen die mij gesteld worden;Hahahaha, , student, ik zou net zo'n lange drogrede kunnen houden als jij om om de hete brui heen te zwetsen, maar ik zal het maar op verkorte wijze doen: Ik weet dat jij een tegenstander bent en dat zegt genoeg over jouw redenatie technieken.