LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beleggen in een pyramide?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: beleggen in een pyramide?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

je kent mij wel, dat vermogen tot lezen wat er staat is werkelijk bij de wilde spinnen af.
Misschien moet je ook eens een cursusje bij de zus van energetix gaan volgen.
Nergens heb ik gezegd dat ik niet weet wat mlm is. Het enige wat ik wil weten is wat mlm is volgens haar, want hoe vaak heeft ze niet gezegd dat wij niet weten wat mlm is?

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: beleggen in een pyramide?

Ongelezen bericht door MaxvdV »

Gabbedoos (m/v) zegt: "Wat betreft Unilever in ...

Sorry ik moet even weg, maar kom hier nog wel op terug als ik tijd heb"


We zijn ondertussen 6 weken verder en wachten nog steeds op antwoord...
Gabbedoos, waarom ga je toch steeds in de verdediging? Als je zelf toch zo overtuigd bent van het hele MLM gebeuren dan doe je ding en ga er vrolijk mee verder maar probeer niet mensen, die kennis van zaken hebben en intelligent genoeg zijn om hun 'mening' te geven, tegen te spreken of aan te vallen. Laat iedereen in zijn waarde en probeer niet steeds "gelijk te krijgen". Dit is een forum om te discussieren, jezelf steeds verdedigen is geen vorm van discussie, meer een vorm van excuses zoeken voor iets waar jij achter staat. Prima, ik wens je er veel succes mee.

Diederik Hoog
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 aug 2005 00:29

Re: beleggen in een pyramide?

Ongelezen bericht door Diederik Hoog »

MLM lijkt mij toch gewoon een dekmatel voor een ouderwets en Verboden pyramidespel?

Wie trapt daar nog in?

Dan ben je toch niet heel slim bezig!!!!!

Gesloten