LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] met mlm niets verdienen??

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Tussen het slappe gelul tussendoor ontdek ik hier en daar een discussie! Shappo sjapo.

In Haarlem zitten 2 McDonalds nog geen halve km uit elkaar. Geen buren, maar ik weet niet of het handig is. McD vind het waartschijnlijk wel best.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Wat je hiermee zegt is dat een ander de meest ongeloofwaardige beweringen mag doen maar het daarna aan mij is om hun ongelijk te bewijzen?
Maarschalk als je denkt dat jij niet aan de zgn beweringen mee wil doen.
Dan moet je zelf het ook niet doen .Als jij denkt dat mlm niet goed is, dat mag.maar waarom kom je zelf dan niet beter uit de bus om de zaken aan kaak te stellen. Je bent net zoals de pro-mlm-ers. Geen haar beter. Als je wilt onderscheiden van de rest met feiten en cijfers dan moet je zelf met betere en ondergebouwde beschrijvingen komen en dat doe jij en student26 in iedere geval niet beter. Het is constant een discussie van bewijs het maar. Van beide kanten. Als je met een degelijk onderzoek komt dan word je gerespecteerd zoals het ook geldt voor pro-mlm-ers. Pro-mlmers worden alleen zeer groot als je gerespecteerd wordt.. Jij wordt ook niet gerespecteerd hier op de forum door de pro-mlm-ers. Dan verlies je altijd ook heb je misschien in vele punten gelijk. Iemand die geen mlm kent ,zal door jou verhaal ook niet wiijzer van worden of negatief gaan denken over mlm.
Dit geldt natuurlijk het zelfde voor pro-mlmers.


Ik heb alleen een idee.Dat Maarschalk en student26 een bepaalde doel of betrekking hebben met trosradar om deze forum aan gang te houden.
Student26 zegt zelf dat ze het leuk vindt om dit doen en veel dingen van leert,maar het is constant hetzelfde (gemiddeld 3 berichten per dag). Er zijn genoeg andere onderwerpen en forum's omdat te doen en te leren. Student26 moet een bepaalde tik hebben om steeds herhaaldelijke te roepen (jaar lang al)

Overigens wanneer student26 en maarschalk niet meer op deze forum zouden zitten dan was deze forum al lang uit gestorven.

Sudent26,hou je ook nog met andere onderwerpen of forums bezig.
Dan misschien onder een andere naam???.

:o

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maarschalk als je denkt dat jij niet aan de zgn beweringen mee wil doen.
Dan moet je zelf het ook niet doen .Als jij denkt dat mlm niet goed is, dat mag.maar waarom kom je zelf dan niet beter uit de bus om de zaken aan kaak te stellen.
Als jij vindt dat ik een ongeloofwaardige uitspraak doe die je onderbouwd wil zien kan je me daarop wijzen en zal ik die onderbouwing geven. Maar op een dergelijke algemene tekst ga ik niet in.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Zo'n plek bestaat domweg niet.

Ja toevallig wel. JA WAAR.... zoekt het zelf toch uit. KUn je zien dat jullie niet zo op de hoogte zijn,maar mooi kunnen lullen
Onzin, er is geen enkele plek waar 2 Macs naast elkaar zitten.
Ten tweede je begrijpt de vraag niet. Als mc donalds dat doet,dan heb je als franchisenemer ook niets te zeggen,
Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe franchising nou eigenlijk werkt. Het is niet zo dat Mac twee Macs naast elkaar opent en vervolgens 2 van hun managers in die Macs neerzetten. Als Mac dit zou doen dan kunnen ze domweg geen managers vinden die in die Macs aan de slag gaan.
Quote: Alsof jij de directiekamers van binnen hebt gezien... Om je eigen woorden maar eens tegen je te gebruiken.

Ik weet nu hoe jij denkt, Want jou reactie hierop blijkt dat je zelf niet
Hier ga ik niet eens op reageren.
student26 je hebt je niet zoveel verdiept in mlm, anders wist je wel dat Tiscale mlm doet.
Ja hoor, nog effe. Moet ik nu ineens gaan weten welke bedrijven allemaal aan MLM doen!? Heb je wel enig idee hoeveel bedrijven dat eigenlijk zijn?!? Je kunt niet alles weten, hoe goed je je ook in een onderwerp verdiept. Dit is net zoiets als een vissenkenner gaan neerhalen omdat ie nog nooit van het Kratermeersidderslangaaltje, dat enkel in een meer in Tibet leeft, heeft gehoord. Is het dan ineens geen vissenkenner meer?!
Ten tweede als je GOED in verdiept dan doe je het ook goed. Maar jij beweert dat alle mlm bedrijven op een dezelfde manier werken zonder na te gaan als dat zo is.
Domweg OMDAT het zo is. Net als dat een auto per definitie op wielen rijdt (anders is het immers geen auto).
Sommige merken auto's hebben veel klachten,(heel wat minder geworden zoals ook met mlm) Jij gaat steeds vanuit wanneer ze de zelfde systeem gebruiken dat vertegenwoordigers geen schijn van kans hebben om iets te verdienen of er wordt gelogen,of het is allemaal hype.
Dat is in zekere zin ook zo. Je hebt mij trouwens nooit horen beweren dat niemand een schijn van kans heeft met MLM. En ook niet dat er overal wordt gelogen, en ook niet dat het allemaal hype is (hoewel daar wel iets in zit). Waar het om gaat is dat het systeem overall, voor het gros, niet werkt zoals het zou moeten werken.
Ja rijdt een auto die een topsnelheid heeft van 160. Jou conclusie die meeste auto rijden 160 km/per uur. De beste merken rijden allemaal boven 200 km per uur.Dat wist je niet om je er nooit na hebt gekeken
Gaan we nog lang door over die auto's? Wat ik nogmaals weet is dat een auto zonder goede motor NOOIT die snelheid zal behalen (en kom nou niet met bergafwaarts of zo aanzetten).
Jij hebt amway gezien wat de percentage van een vertegenwoordiger is ,is zoveel. Dan zou het bij de anderen ook zo zijn.
Ja ik heb wat telco's gezien. Dat is toevaliig de telco's rijden minder dan 160 km per uur! Als je snapt wat ik bedoel.
Het typische van MLM is nou juist dat er geen enkele MLM te vinden is waarbij ten eerste iedereen succesvol is en ten tweede je echt veel geld kunt verdienen met minimale inspanning (lees: weinig klanten en/of weinig downliners). Alle MLM's werken met een systeem waarbij je redelijk wat klanten nodig hebt om echt wat te kunnen verdienen. Dat is ook logisch!!! Als dat niet zo was zou het netwerk immers te langzaam groeien, evenals het aantal klanten. En hoe minder klanten er zijn, hoe slechter voor de onderneming. Die logica volg je toch wel hoop ik?
ALs jij denkt met je volle verstand of ik heb een studie gevolg dat je al deze uitspraken kan doen voordat je alle bedrijven echt bekijkt dan ben je nog dommer dan volgens jou de pro mlm-ers. ZIj verdienen ermee jij niet,
Het "leuke" is nou juist dat een heleboel van die MLM'ers helemaal geen cent verdient! Nogmaals, ik hoef niet alle verschillende auto's te zien om te kunnen concluderen dat een auto met een slechte motor niet goed rijdt!
Een professor zou je nooit kunnen worden,omdat geen onderzoek doet, Jij gaat van je verstand uit,...en praat op manier dat je het allemaal weet. Dat zijn domme mensen. Ego probleem.
Gaan we het weer op die voet spelen? Daar heb ik echt geen trek in namelijk. Dit soort onzinnige beschuldigingen horen hier gewoon niet thuis.
Quote: Mijn CV tot nu toe bevat onder ander een winkel, een verzekeringsbedrijf, een architectenbureau, een Internetbedrijf, een op- en overslagbedrijf en een energiebedrijf.

26 jaartjes en dan al zo vaak ontslagen.!! Whahahaha., ik weet genoeg.
Waarom ga je nu weer het vooroordeel bevestigen dat al bestaat, namelijk dat MLM'ers op bijzonder lachwekkende wijze conclusies trekken??? Wie heeft het namelijk over ontslagen?! Ik ben nog nooit ontslagen.
In Haarlem zitten 2 McDonalds nog geen halve km uit elkaar. Geen buren, maar ik weet niet of het handig is. McD vind het waartschijnlijk wel best.
In Rotterdam zitten ook een aantal Mac's vrij dicht bij elkaar. Maar heb je enig idee hoeveel mensen daar dagelijks voorbijkomen? Wel eens door de stad gelopen daar? Is je toen niet opgevallen dat die Macs allebei stampvol zaten? De rest van de conclusies kun je zelf wel trekken denk ik?
maar waarom kom je zelf dan niet beter uit de bus om de zaken aan kaak te stellen.
Even een reactie omdat deze zin me opviel: heb je wel eens threads van een paar maanden geleden gelezen?
Als je met een degelijk onderzoek komt dan word je gerespecteerd zoals het ook geldt voor pro-mlm-ers.
Het probleem is nou juist dat er, voor zover ik weet althans, geen enkel degelijk onderzoek over MLM te vinden is. Natuurlijk zijn er wel kleinere initiatieven, en die gebruik ik regelmatig zoals je hebt kunnen lezen.
Ik heb alleen een idee.Dat Maarschalk en student26 een bepaalde doel of betrekking hebben met trosradar om deze forum aan gang te houden.
Daar kan ik kort over zijn: die heb ik niet.
Student26 zegt zelf dat ze het leuk vindt om dit doen en veel dingen van leert,maar het is constant hetzelfde (gemiddeld 3 berichten per dag).
Ik ben een hij en geen "ze" :)
Het is niet constant hetzelfde. In de loop van de maanden gaat een discussie een bepaalde kant op. Het probleem hier is dat er om de zoveel tijd een MLM'er komt die alweer met Harvard en Trump aan komt zetten.
Er zijn genoeg andere onderwerpen en forum's omdat te doen en te leren. Student26 moet een bepaalde tik hebben om steeds herhaaldelijke te roepen (jaar lang al)
Geen tik, interesse in het onderwerp. Voornamelijk vanuit mijn studierichting als ik het zelf inschat.
Sudent26,hou je ook nog met andere onderwerpen of forums bezig. Dan misschien onder een andere naam???.
Nee. Heel soms reageer ik in threads over andere onderwerpen als die me opvallen, maar dat is echt zeldzaam.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Quote:
Quote: Zo'n plek bestaat domweg niet.

Ja toevallig wel. JA WAAR.... zoekt het zelf toch uit. KUn je zien dat jullie niet zo op de hoogte zijn,maar mooi kunnen lullen


Onzin, er is geen enkele plek waar 2 Macs naast elkaar zitten.

Quote:
Ten tweede je begrijpt de vraag niet. Als mc donalds dat doet,dan heb je als franchisenemer ook niets te zeggen,


Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe franchising nou eigenlijk werkt. Het is niet zo dat Mac twee Macs naast elkaar opent en vervolgens 2 van hun managers in die Macs neerzetten. Als Mac dit zou doen dan kunnen ze domweg geen managers vinden die in die Macs aan de slag gaan.

Quote:
Quote: Alsof jij de directiekamers van binnen hebt gezien... Om je eigen woorden maar eens tegen je te gebruiken.

Ik weet nu hoe jij denkt, Want jou reactie hierop blijkt dat je zelf niet


Hier ga ik niet eens op reageren.

Quote:
student26 je hebt je niet zoveel verdiept in mlm, anders wist je wel dat Tiscale mlm doet.


Ja hoor, nog effe. Moet ik nu ineens gaan weten welke bedrijven allemaal aan MLM doen!? Heb je wel enig idee hoeveel bedrijven dat eigenlijk zijn?!? Je kunt niet alles weten, hoe goed je je ook in een onderwerp verdiept. Dit is net zoiets als een vissenkenner gaan neerhalen omdat ie nog nooit van het Kratermeersidderslangaaltje, dat enkel in een meer in Tibet leeft, heeft gehoord. Is het dan ineens geen vissenkenner meer?!

Quote:
Ten tweede als je GOED in verdiept dan doe je het ook goed. Maar jij beweert dat alle mlm bedrijven op een dezelfde manier werken zonder na te gaan als dat zo is.


Domweg OMDAT het zo is. Net als dat een auto per definitie op wielen rijdt (anders is het immers geen auto).

Quote:
Sommige merken auto's hebben veel klachten,(heel wat minder geworden zoals ook met mlm) Jij gaat steeds vanuit wanneer ze de zelfde systeem gebruiken dat vertegenwoordigers geen schijn van kans hebben om iets te verdienen of er wordt gelogen,of het is allemaal hype.


Dat is in zekere zin ook zo. Je hebt mij trouwens nooit horen beweren dat niemand een schijn van kans heeft met MLM. En ook niet dat er overal wordt gelogen, en ook niet dat het allemaal hype is (hoewel daar wel iets in zit). Waar het om gaat is dat het systeem overall, voor het gros, niet werkt zoals het zou moeten werken.

Quote:
Ja rijdt een auto die een topsnelheid heeft van 160. Jou conclusie die meeste auto rijden 160 km/per uur. De beste merken rijden allemaal boven 200 km per uur.Dat wist je niet om je er nooit na hebt gekeken


Gaan we nog lang door over die auto's? Wat ik nogmaals weet is dat een auto zonder goede motor NOOIT die snelheid zal behalen (en kom nou niet met bergafwaarts of zo aanzetten).

Quote:
Jij hebt amway gezien wat de percentage van een vertegenwoordiger is ,is zoveel. Dan zou het bij de anderen ook zo zijn.
Ja ik heb wat telco's gezien. Dat is toevaliig de telco's rijden minder dan 160 km per uur! Als je snapt wat ik bedoel.


Het typische van MLM is nou juist dat er geen enkele MLM te vinden is waarbij ten eerste iedereen succesvol is en ten tweede je echt veel geld kunt verdienen met minimale inspanning (lees: weinig klanten en/of weinig downliners). Alle MLM's werken met een systeem waarbij je redelijk wat klanten nodig hebt om echt wat te kunnen verdienen. Dat is ook logisch!!! Als dat niet zo was zou het netwerk immers te langzaam groeien, evenals het aantal klanten. En hoe minder klanten er zijn, hoe slechter voor de onderneming. Die logica volg je toch wel hoop ik?

Quote:
ALs jij denkt met je volle verstand of ik heb een studie gevolg dat je al deze uitspraken kan doen voordat je alle bedrijven echt bekijkt dan ben je nog dommer dan volgens jou de pro mlm-ers. ZIj verdienen ermee jij niet,


Het "leuke" is nou juist dat een heleboel van die MLM'ers helemaal geen cent verdient! Nogmaals, ik hoef niet alle verschillende auto's te zien om te kunnen concluderen dat een auto met een slechte motor niet goed rijdt!

Quote:
Een professor zou je nooit kunnen worden,omdat geen onderzoek doet, Jij gaat van je verstand uit,...en praat op manier dat je het allemaal weet. Dat zijn domme mensen. Ego probleem.


Gaan we het weer op die voet spelen? Daar heb ik echt geen trek in namelijk. Dit soort onzinnige beschuldigingen horen hier gewoon niet thuis.

Quote:
Quote: Mijn CV tot nu toe bevat onder ander een winkel, een verzekeringsbedrijf, een architectenbureau, een Internetbedrijf, een op- en overslagbedrijf en een energiebedrijf.

26 jaartjes en dan al zo vaak ontslagen.!! Whahahaha., ik weet genoeg.


Waarom ga je nu weer het vooroordeel bevestigen dat al bestaat, namelijk dat MLM'ers op bijzonder lachwekkende wijze conclusies trekken??? Wie heeft het namelijk over ontslagen?! Ik ben nog nooit ontslagen.

Quote:
In Haarlem zitten 2 McDonalds nog geen halve km uit elkaar. Geen buren, maar ik weet niet of het handig is. McD vind het waartschijnlijk wel best.


In Rotterdam zitten ook een aantal Mac's vrij dicht bij elkaar. Maar heb je enig idee hoeveel mensen daar dagelijks voorbijkomen? Wel eens door de stad gelopen daar? Is je toen niet opgevallen dat die Macs allebei stampvol zaten? De rest van de conclusies kun je zelf wel trekken denk ik?

Quote:
maar waarom kom je zelf dan niet beter uit de bus om de zaken aan kaak te stellen.


Even een reactie omdat deze zin me opviel: heb je wel eens threads van een paar maanden geleden gelezen?

Quote:
Als je met een degelijk onderzoek komt dan word je gerespecteerd zoals het ook geldt voor pro-mlm-ers.


Het probleem is nou juist dat er, voor zover ik weet althans, geen enkel degelijk onderzoek over MLM te vinden is. Natuurlijk zijn er wel kleinere initiatieven, en die gebruik ik regelmatig zoals je hebt kunnen lezen.

Quote:
Ik heb alleen een idee.Dat Maarschalk en student26 een bepaalde doel of betrekking hebben met trosradar om deze forum aan gang te houden.


Daar kan ik kort over zijn: die heb ik niet.

Quote:
Student26 zegt zelf dat ze het leuk vindt om dit doen en veel dingen van leert,maar het is constant hetzelfde (gemiddeld 3 berichten per dag).


Ik ben een hij en geen "ze"
Het is niet constant hetzelfde. In de loop van de maanden gaat een discussie een bepaalde kant op. Het probleem hier is dat er om de zoveel tijd een MLM'er komt die alweer met Harvard en Trump aan komt zetten.

Quote:
Er zijn genoeg andere onderwerpen en forum's omdat te doen en te leren. Student26 moet een bepaalde tik hebben om steeds herhaaldelijke te roepen (jaar lang al)


Geen tik, interesse in het onderwerp. Voornamelijk vanuit mijn studierichting als ik het zelf inschat.

Quote:
Sudent26,hou je ook nog met andere onderwerpen of forums bezig. Dan misschien onder een andere naam???.


Nee. Heel soms reageer ik in threads over andere onderwerpen als die me opvallen, maar dat is echt zeldzaam.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Student, jij bent echt om te kotsen.............ga toch iets zinnigs doen..met je leuter spelen of zo.
Jij doet alleen maar posten om je eigen berichten tig keer terug te kunnen lezen.
Heb je nou nog niks geleerd na al die nutteloze maanden hier tikken????????????????????????????? BAH, irritant mannetje

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door student26 »

:roll: Ach, onze gast kan niets zinnigs uitbrengen, moet jullie hem maar niet kwalijk nemen hoor.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Hier ga ik niet eens op reageren.


Maar je doet het toch! Niet erg zakelijk, student!

Zeggen dat je iets niet doet, maar stiekum toch ff wel doen.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Het probleem is nou juist dat er, voor zover ik weet althans, geen enkel degelijk onderzoek over MLM te vinden is. Natuurlijk zijn er wel kleinere initiatieven, en die gebruik ik regelmatig zoals je hebt kunnen lezen.
Daar gaan we weer, dus het informatie wat jij vindt van tegenstanders op internet daar ga je van uit dat het klopt.en pro-mlmer-ers praten hun upline na,wat op een training gezegd wordt ,dat is volgens jou niet
kloppend.

Warom zou iemand jou verhaal wel geloven (nageaapt) net zoals bij de verhalen van pro-mlm-ers (nageaapt).

Ben jij de koning?


Dikke ego probleem heb je student dat je al vauit gaat na 2/3 mlm bedrijven beetje gezien te hebben (vissers hebben wat meer gedaan en gezien) EN DAT JE VANUIT GAAT DAT ANDERE BEDRIJVEN MLM TOEPASSEN DUS GEEN MOTOR HEBBEN. MLM werkt niet! Dat is jou conclusie. Endat toevallig die andere mlm bedrijf (te wienig gezien)
een waterstofmotor heeft.

Het maakt jou mening niet uit,maar waarop je mening is gebaseerd Dat is erg.Deze mensen komen ook niet ver.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Net als dat een auto per definitie op wielen rijdt (anders is het immers geen auto).

Mijn auto heeft rubsbanden, dus je bewering gaat WEER niet op :P

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn auto heeft rubsbanden, dus je bewering gaat WEER niet op
Scherpe vergelijking. Probeer daar dan maar eens mee naar 1 van de 2 Mac's in Haarlem te komen, en zie dat het niet functioneert.

R.Mertens

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door R.Mertens »

Ik ben ooit eens bij een mlm bijeenkomst geweest... niet de meest snuggere mensen, alleen de paar mensen aan de top van de pyramide hadden het goed (10.000 eur per maand...).

Trouwens ook eens benaderd door Euphony om distributeur te worden... maar begin je familie en vrienden maar eens over te halen dit ook te doen! Het begint met geld verdienen over de rug van je vrienden, daar hebben we dus geen zin in.

Euphony? Ik heb nu wanadoo telefonie
Herbalife? Ik ben gezond genoeg. 2x fruit helpt een heel eind
1000 x nee krijgen op 1x ja? Geen zin in.

MLM werkt goed voor je als je zelf een van de eerste ondernemers bent met een ECHT goed product.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

. Probeer daar dan maar eens mee naar 1 van de 2 Mac's in Haarlem te komen, en zie dat het niet functioneert.

Geen prbleem. Ik zet hem neer, loop naar binnen, haal een paar hapjes en wandel weer naar buiten.

Door de Mac drive? Nee.....dat doe ik nooit. Binnen bestellen is leuker.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

De twee bedoelde McD's hebben beide geen McDrive.....

Over franchise: In Amerika vond men dit een gevaarlijk systeem waardoor er gestemd is in het Congres. ( Volgens mij was dit rond de jaren 30) Met twee stemmen verschil is het uiteindelijk toch gelegaliseerd. Tegenwoordig is het niet meer weg te denken. Zou het zo ook met MLM kunnen gaan? Wie weet wat de toekomst brengt!!!

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Over franchise: In Amerika vond men dit een gevaarlijk systeem waardoor er gestemd is in het Congres. ( Volgens mij was dit rond de jaren 30) Met twee stemmen verschil is het uiteindelijk toch gelegaliseerd. Tegenwoordig is het niet meer weg te denken. Zou het zo ook met MLM kunnen gaan? Wie weet wat de toekomst brengt!!!
Hij is er weer. Na 60 jaar gaat mlm eindelijk doorbreken.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

misschien doet het voor mlm net iets langer.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

misschien doet het voor mlm net iets langer.
Ik denk dat met Sint Juttemis iedereen aan mlm doet. :wink:

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Nee met sint juttemus kan je met pensioen! vooral met deze regering!

Misschien gebeurt het iets eerder als Pasen en pinksteren op 1 dag vallen. Dan kan men zeker met pensioen!

Of misschien houdt je op die dag iets over van je zuur verdiende geld!

Als goede rekenaar kan Maarschalk uitrekenen wat jij betaald aan kosten als je een normale baan hebt van 36 uur. en je verdient bruto 2000.- Euro in de maand.

en dan mag hij ook uitrekenen wat ik betaal aan kosten als ik per maand 2000,- extra bijverdien. dan mag hij de meest gunstige methode uitrekenen.

Lex

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Hier ga ik niet eens op reageren.

Maar je doet het toch! Niet erg zakelijk, student!
Waarmee ik denk ik genoeg gezegd heb. Dus hier reageer ik ook niet op.... Snap je 'm?
Daar gaan we weer, dus het informatie wat jij vindt van tegenstanders op internet daar ga je van uit dat het klopt.
Nee, ik ga uit verschillende zaken. Ten eerste van een paar mensen die zonder vooroordeel een onderzoek hebben gedaan (zie Jon Taylor). Daarnaast van een aantal personen die hun verhaal op Internet hebben geplaatst en die een zekere geloofwaardigheid bezitten. Het verhaal over Nikken dat hier wel eens is gelinkt bijvoorbeeld.
en pro-mlmer-ers praten hun upline na,wat op een training gezegd wordt ,dat is volgens jou niet kloppend.
Ho ff, dat ligt eraan wat er precies wordt nagepraat. Dit geldt zeker wel voor de Harvard/Trump/enz. verhalen, die zijn bewezen onwaar. Over andere zaken gaat de discussie hier.
Ben jij de koning?
Nee, en in vind het bijzonder l*llig van je dat ook jij je tot dit soort zaken gaat verlagen.
Dikke ego probleem heb je student dat je al vauit gaat na 2/3 mlm bedrijven beetje gezien te hebben (vissers hebben wat meer gedaan en gezien) EN DAT JE VANUIT GAAT DAT ANDERE BEDRIJVEN MLM TOEPASSEN DUS GEEN MOTOR HEBBEN. MLM werkt niet! Dat is jou conclusie. Endat toevallig die andere mlm bedrijf (te wienig gezien)
een waterstofmotor heeft.
Nogmaals, laat mij één (1) MLM zien waarbij je met een minimaal aantal klanten leuk kunt verdienen. Laat mij één (1) MLM zien waarbij minstens 90% goed verdient.
Mijn auto heeft rubsbanden, dus je bewering gaat WEER niet op
Zoals ik al zei, een auto heeft PER DEFINITIE wielen. Als jij er rupsbanden onder hebt gemonteerd is het GEEN AUTO meer.
Over franchise: In Amerika vond men dit een gevaarlijk systeem waardoor er gestemd is in het Congres. ( Volgens mij was dit rond de jaren 30) Met twee stemmen verschil is het uiteindelijk toch gelegaliseerd. Tegenwoordig is het niet meer weg te denken. Zou het zo ook met MLM kunnen gaan? Wie weet wat de toekomst brengt!!!
Waar komt die informatie vandaan? Ik heb op Internet zitten zoeken maar kan hierover echt niets vinden? Maar stel dat het klopt: hoe lang is er discussie geweest over franchising? Franchising bestond in de Middeleeuwen al...

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door student26 »

Of misschien houdt je op die dag iets over van je zuur verdiende geld!
Of misschien bestaat de MLM waar je nu bij zit over x jaar nog wel... Of misschien is de MLM waar je nu bij zit over x jaar nog niet overgenomen door een ander bedrijf die vervolgens de distributeurs er uitknikkert...

Kortom, jouw toekomstige "passieve" inkomen (want als je klanten overstappen is daar ook al geen sprake meer van) is zeer waarschijnlijk nog onzekerder dan het pensioen van Maarschalk...

Gesloten