![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Dan horen jullie van mij en ook mijn rechtsbijstandverzekeraar.
Groet
Bob
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee Nuon zal ook niet super zijn maar volgens mij niks zo erger als Oxxio of alles wat daar aan vastgekoppeld zit. En wat Lammert betreft, die heeft dezelfde **** meegemaakt waar nu in zitten en probeert ons te helpen en advies te geven. Ik kan dat wel waarderen hoor!nee, de nuon is een goed bedrijf! En lammert, bestaat er ook een website die de lijdensweg van Lammert heet? Zo kortzichtig om enkel te fulmineren en vergelijkingen te trekken die nergens op gebaseerd zijn.
Yes... het addertje is gevonden hoor. Gister een hele mooie brief ontvangen waarin ze melden dat ze het betreuren mij om klant kwijt te raken, bericht kregen van Essent dat ik over wilde maar... dat mijn contract loopt tot 10-08-2005. Yes ik wist het, hier zat ik op te wachten haha. Stom Dom bedrijf, dus maar gelijk een brief of 25 terug gestuurd naar ze zonder porto uiteraard (heb al genoeg tijd en geld gespendeerd aan dit flut bedrijf) met een kopie van hun eerdere bevestiging omtrent be-eindiging van mijn contract dus 1 maart jl en niet 19 aug. a.s. Het klonk ook bijna te mooi om waar te zijn haha.Geplaatst op 22 Mei 2005 12:42 door Pebbie
--------------------------------------------------------------------------------
Werd afgelopen woensdag gebeld door een dame van Oxio over mijn correspondentie (welke, heb inmiddels 200 brieven zonder porto in 1 mnd tijd verstuurd) en over het beeindigen van mijn contract per 1 maart jl. met terug werkende kracht. Dit zou nu idd gerealiseerd worden en ik kon over naar een ander. Over een boete of wat dan ook heeft ze het niet gehad. Ze begreep mijn frustatie heel goed zei ze, en ook dat ik daarom al een tijdje geen voorschotten meer betaalde?! Dit zou tevens op papier bevestigd worden dat mijn contract per 1 maart jl ontbonden was, uiteraard omdat ik nog wel altijd stroom van ze kreeg zou dat ook in rekening worden gebracht. Verder vroeg ze poeslief of ik verder nog vragen en of opmerkingen had? Je begrijpt dat ik spontaan van mijn stoel afviel, is dit Oxxio anna Evolta die nooit thuis geeft? Hmm strange. Anyway gister ook idd de brief ontvangen waarin zwart op wit staat dat ik sinds 1 mrt jl geen klant meer ben en vrij ben om over te stappen naar een ander!. Slag 1 lijkt gewonnen, nu gelijk alles doorsturen naar Essent zodat de switsch geregeld kan worden. Vrees alleen voor de jaar afrekeningen die ik nooit heb gehad en of die wel gaan kloppen. Er moet voor mijn gevoel nog een addertje onder het gras zitte, we hebben het verdorie toch wel over Oxxio.
Tuurlijk hebben we altijd wat te klagen, en tja je moet wat extra brieven schrijven aangezien ze toch NOOIT wat van je ontvangen.Ik denk dat er met jullie wel meer mis gaat.. 200 brieven sturen, je ben niet goed! Exargeren is ook een vak.. bij welk energebedrijf jullie ook zouden zitten, er zal altijd wat te klagen zijn.
Sterkte, want jullie, en dan met name, Pebby, zullen nog vaak hun hoofd stoten..
Ook harry50 kan wederom niet lezen, aangezien hij denkt dat ik werkelijk nog portokosten aan dat flut bedrijf ga besteden. mogelijk denkt hij daarom ook dat hij geen contract heeft met oxxiodus maar gelijk een brief of 25 terug gestuurd naar ze zonder porto uiteraard (heb al genoeg tijd en geld gespendeerd aan dit flut bedrijf).
ik denk dat je gewoon geluk hebt lobo dat jij er wel zo snel van af bent, tis ons nog niet gelukt in ieder geval. las hier zelfs van een geval waarbij de SGC was ingeschakeld maar oxxio wederom niks laat horen.Waarschijnlijk heeft mijn overtuigende bewijs en het dreigement met de advocaat meer uitwerking gehad, en dat was slechts een mailtje van mij en twee telefoontjes van hun kant !
De bedrijven hebben afgesproken dat Oxxio het merk mag blijven gebruiken. Daarmee kan de fusieonderneming van energiebedrijven Durion, Evolta en Energiebedrijf.com doorgaan met haar grootschalige reclamecampagne.