LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heel tevree met UPC.
Re: Heel tevree met UPC.
Misshien is fransl wel de opvolger van Nar!
Vreemd...
Geef ik een heel goed bedoeld advies voor Hoffie en mensen zoals hij, wordt het verwijderd!
Dat snap ik echt niet.
Radar zou mensen als Hoffie tegen zichzelf moeten beschermen door hun berichten te verwijderen.
Misschien dat ze dan ook eens aan iets anders toekomen dan tot in lengte van dagen af te geven op UPC.
En toch nog een vraag voor Hoffie en Puma als die er ook nog is:
Hebben jullie je abonnement bij CanalDigitaal (satelliet) al opgezegd nu het toch van UPC geworden is?
Zou wel heel hypocriet zijn als dat niet het geval is!
Eigenlijk kijkt heel Nederland nu via UPC tv, zelfs als je op een ander kabelnetwerk zit, deze ontvangen hun signalen namelijk ook van de Satelliet.
Geef ik een heel goed bedoeld advies voor Hoffie en mensen zoals hij, wordt het verwijderd!
Dat snap ik echt niet.
Radar zou mensen als Hoffie tegen zichzelf moeten beschermen door hun berichten te verwijderen.
Misschien dat ze dan ook eens aan iets anders toekomen dan tot in lengte van dagen af te geven op UPC.
En toch nog een vraag voor Hoffie en Puma als die er ook nog is:
Hebben jullie je abonnement bij CanalDigitaal (satelliet) al opgezegd nu het toch van UPC geworden is?
Zou wel heel hypocriet zijn als dat niet het geval is!
Eigenlijk kijkt heel Nederland nu via UPC tv, zelfs als je op een ander kabelnetwerk zit, deze ontvangen hun signalen namelijk ook van de Satelliet.
en tegen wat moet ik dan beschermd worden UPC cable jongetje?????
Als je nou eens even goed leest, dan had je het antwoord al geweten.
Maar goed, ik zal het nog eens zeggen: tegen jezelf.
En nog eens, heb je je abonnement bij Canaldigitaal al stopgezet nu het ook van UPC is?
En nog eens, heb je je abonnement bij Canaldigitaal al stopgezet nu het ook van UPC is?
Sinds waneer zijn de sataliten dan ook van upc?Eigenlijk kijkt heel Nederland nu via UPC tv, zelfs als je op een ander kabelnetwerk zit, deze ontvangen hun signalen namelijk ook van de Satelliet.
Nou de satelliet zelf is niet van UPC. UPC huurt één of meer transponders of zoiets van Astra.
En de signalen van de Nederlandse zenders en ook een aantal andere zenders (thema kanalen e.d.) worden via deze transponder doorgegeven. Daarmee exploiteert UPC dus deze signalen waar iedereen voor moet betalen (de zenders, de kijkers, de kabelnetwerken die de signalen afnemen), betalen aan UPC wel te verstaan.
Vroeger nam je als je een schotel had dus een abonnement bij Canaldigitaal, nog steeds, alleen nu is Canaldigitaal dus ook van UPC en heb je dus een abonnement bij UPC, al heet het dan nog steeds Canaldigitaal.
Ik heb ooit ook besloten nooit meer iets van UPC af te nemen en ben op Digitenne overgestapt.
Maar onlangs was ik de magere beeldkwaliteit en het beperkte aantal zenders wel een beetje beu en heb ik nu toch ook nog maar een schotel aangeschaft en een abonnementje bij canaldigitaal=upc genomen.
De strijd voor wat televisie betreft is op dit moment een beetje verloren en zijn we allemaal aan UPC overgeleverd. Zelfs Digitenne was voor 30% geloof ik in handen van Canaldigitaal, nu dus UPC.
En de signalen van de Nederlandse zenders en ook een aantal andere zenders (thema kanalen e.d.) worden via deze transponder doorgegeven. Daarmee exploiteert UPC dus deze signalen waar iedereen voor moet betalen (de zenders, de kijkers, de kabelnetwerken die de signalen afnemen), betalen aan UPC wel te verstaan.
Vroeger nam je als je een schotel had dus een abonnement bij Canaldigitaal, nog steeds, alleen nu is Canaldigitaal dus ook van UPC en heb je dus een abonnement bij UPC, al heet het dan nog steeds Canaldigitaal.
Ik heb ooit ook besloten nooit meer iets van UPC af te nemen en ben op Digitenne overgestapt.
Maar onlangs was ik de magere beeldkwaliteit en het beperkte aantal zenders wel een beetje beu en heb ik nu toch ook nog maar een schotel aangeschaft en een abonnementje bij canaldigitaal=upc genomen.
De strijd voor wat televisie betreft is op dit moment een beetje verloren en zijn we allemaal aan UPC overgeleverd. Zelfs Digitenne was voor 30% geloof ik in handen van Canaldigitaal, nu dus UPC.
Ik ben ook erg tevreden met UPC.
Ik kijk al een jaar lang gratis televisie. Super!!!
heb een jaar terug de kabel opgezegd, omdat ik op de schotel ga.
maar nog steeds leveren die kanjers signaal op de kabel...
Super!!!!
Ik kijk al een jaar lang gratis televisie. Super!!!
heb een jaar terug de kabel opgezegd, omdat ik op de schotel ga.
maar nog steeds leveren die kanjers signaal op de kabel...
Super!!!!
Ook wij zijn tevreden met upc
zijn wel laatst overgegaan van classic naar light en hebben het freetime bellen erbij dat leverde een maandelijkse besparing van 24,90 op en qua internetsnelheid is er niets veranderd althans ik merk er niks van.
Misschien optie voor mensen die nog steeds met het classic abo zitten.
Soms is er een storing maar over algemeen snel verholpen.
geloof dat ik het laatste jaar 2 maal een storing heb gehad.
Ook met de rekeningen nooit een probleem.
zijn wel laatst overgegaan van classic naar light en hebben het freetime bellen erbij dat leverde een maandelijkse besparing van 24,90 op en qua internetsnelheid is er niets veranderd althans ik merk er niks van.
Misschien optie voor mensen die nog steeds met het classic abo zitten.
Soms is er een storing maar over algemeen snel verholpen.
geloof dat ik het laatste jaar 2 maal een storing heb gehad.
Ook met de rekeningen nooit een probleem.
Tja Jerommeke als sterke man uit de verhalen van Suske en Wiske kan je natuurlijk alleen maar STERKE verhalen vertellen.
Als digitale telefonie goed bij je werkt mag je van geluk spreken, er zijn providers die gestopt zijn met het aanbieden van digitale telefonie aan nieuwe klanten, omdat deze techniek nog te veel problemen geeft.
Dat bij deze bedrijven Kwaliteit boven Kwantiteit gaat dit in tegenstelling tot upc spreekt alleen maar in hun voordeel.
Als digitale telefonie goed bij je werkt mag je van geluk spreken, er zijn providers die gestopt zijn met het aanbieden van digitale telefonie aan nieuwe klanten, omdat deze techniek nog te veel problemen geeft.
Dat bij deze bedrijven Kwaliteit boven Kwantiteit gaat dit in tegenstelling tot upc spreekt alleen maar in hun voordeel.
ik zal wel dom zijn, maar volgens mij doe ik mezelf toch echt niks aanAls je nou eens even goed leest, dan had je het antwoord al geweten.
over upc gesproken . hier hebben ze de tv vaste telefoon en chello . vanaf januari drie keer een heel weekend storingen gehad . dat houdt voor ons en de buren dus in ; geen chello , geen tv, en geen vaste telefoon,(in het weekend gratis bellen). storing meerdere malen gebeld en wordt gerepareerd op maandag. ze hebben bij upc natuurlijk ook weekend . en fijn overal de volle pond voor betalen[/quote]
Laten we het daar dan maar op houden.ik zal wel dom zijn, maar ...<knip>
misschien moet je je baas (UPC) even vragen wat je er mee moest bedoelen kabeljongetje
Hee Hoffie,
Heb je nu je abonnement bij UPC Satelliet al opgezegd?
Heb jij toevallig ook zo'n schotel waar opstaat: "Bye UPC" of "Nooit meer UPC", het zou me niet echt verbazen als jij die ook had.
Het valt me op dat je angstvallig het antwoord op deze vraag vermijdt.
Daardoor denk ik dat je toch wel lid bent bij UPC Satelliet.
Beetje schijnheilig, vind je ook niet?
Heb je nu je abonnement bij UPC Satelliet al opgezegd?
Heb jij toevallig ook zo'n schotel waar opstaat: "Bye UPC" of "Nooit meer UPC", het zou me niet echt verbazen als jij die ook had.
Het valt me op dat je angstvallig het antwoord op deze vraag vermijdt.
Daardoor denk ik dat je toch wel lid bent bij UPC Satelliet.
Beetje schijnheilig, vind je ook niet?
Kabeljongetje,
Zolang KPN/Digitenne bij mij niet beschikbaar is, moet ik het helaas met de matige kwaliteit van UPC doen...
Ik kan er ook niks aan doen dat UPC gewoon een monopoli positie heeft in de buurt waar ik woon...
Maar zo snel als mogelijk is stap ik over op KPN/Digitenne...
Maar misschien kan je even uitleggen wat dit te maken heeft met internet???????
Zolang KPN/Digitenne bij mij niet beschikbaar is, moet ik het helaas met de matige kwaliteit van UPC doen...
Ik kan er ook niks aan doen dat UPC gewoon een monopoli positie heeft in de buurt waar ik woon...
Maar zo snel als mogelijk is stap ik over op KPN/Digitenne...
Maar misschien kan je even uitleggen wat dit te maken heeft met internet???????
Goed nieuws voor jou Hoffie,
Gisteren stond er een berichtje met een link (was later verwijderd) waaruit bleek dat UPC helemaal niet Canaldigitaal heeft overgenomen, maar alleen Canal+.
Dus ik had me vergist, gelukkig maar, want nu heb ik zelf ook nog steeds niets van UPC!
Maar nu je het over de matige kwaliteit van UPC hebt, begin ik te vermoeden dat je gewoon kabel-tv van UPC hebt , want de kwaliteit van de satelliet is alles behalve matig.
En nu iets over principes: ik had toen ik problemen kreeg met UPC wel meteen mijn o.a. kabelabonnement opgezegd en heb toen zeker 3 maanden zonder televisieontvangst gezeten voordat Digitenne verkrijgbaar was en ik dat kon nemen.
Je kan gewoon met een stukje ijzerdraad in je antenneaansluiting in ieder geval wel nog NL 1, 2 en 3 plus de regionale zender(s) ontvangen.
Dus nu heel gauw opzeggen die handel als ik jou was!
Opzich heeft dit alles niets met internet te maken, maar gezien jouw haat tegenover dit bedrijf en het feit dat het onderwerp tv van upc op dit forum ook al meerdere malen is langsgekomen, lijkt het mij wel redelijk dat ik het er toch even bijgehaald heb.
Ik blijf erbij: het is hypocriet.
En ik verdedig UPC niet Agro!
Gisteren stond er een berichtje met een link (was later verwijderd) waaruit bleek dat UPC helemaal niet Canaldigitaal heeft overgenomen, maar alleen Canal+.
Dus ik had me vergist, gelukkig maar, want nu heb ik zelf ook nog steeds niets van UPC!
Maar nu je het over de matige kwaliteit van UPC hebt, begin ik te vermoeden dat je gewoon kabel-tv van UPC hebt , want de kwaliteit van de satelliet is alles behalve matig.
En nu iets over principes: ik had toen ik problemen kreeg met UPC wel meteen mijn o.a. kabelabonnement opgezegd en heb toen zeker 3 maanden zonder televisieontvangst gezeten voordat Digitenne verkrijgbaar was en ik dat kon nemen.
Je kan gewoon met een stukje ijzerdraad in je antenneaansluiting in ieder geval wel nog NL 1, 2 en 3 plus de regionale zender(s) ontvangen.
Dus nu heel gauw opzeggen die handel als ik jou was!
Opzich heeft dit alles niets met internet te maken, maar gezien jouw haat tegenover dit bedrijf en het feit dat het onderwerp tv van upc op dit forum ook al meerdere malen is langsgekomen, lijkt het mij wel redelijk dat ik het er toch even bijgehaald heb.
Ik blijf erbij: het is hypocriet.
En ik verdedig UPC niet Agro!
Ach hoffie heeft het alleen maar over upc of salaris of helpdeskmedewerkers, ja hij moet wat he in Ede zal er wel weinig anders te doen zijn
ik heb inderdaad nog kabel-tv van UPC, maar dat komt vooral omdat langer uurt dan verwacht dan KPN/Digitenne hier aanwezig is.... en ik geen zin heb om een schotel aan mijn huis te hangen....
Maar ik begrijp dat als je ergens ontevreden over bent je niet mag klagen maar gewoon moet opzeggen?????
En ehh MVE ik heb geen idee of er in Ede iets te doen is, zal je toch echt aan iemand uit Ede moeten vragen
Maar ik begrijp dat als je ergens ontevreden over bent je niet mag klagen maar gewoon moet opzeggen?????
En ehh MVE ik heb geen idee of er in Ede iets te doen is, zal je toch echt aan iemand uit Ede moeten vragen
Dat is minder gedoe dan de rest van je leven op dit forum positieve berichten af te doen als berichten van medewerkers van UPC.<knip>.... en ik geen zin heb om een schotel aan mijn huis te hangen....
Euh ja, zo werkt dat ongeveer wel. Zeker als klagen toch niet helpt. Stel dat er nu echt zoveel mensen zijn die problemen met UPC hebben als dat jij denkt, als al die mensen alles hadden opgezegd (dus ook hun kabel-tv), dan had UPC nu echt zijn leven wel gebeterd. Het is DE manier om een bedrijf duidelijk te maken dat het zo niet verder kan. Daarbij is het ook goed voor je eigen gemoedsrust.Maar ik begrijp dat als je ergens ontevreden over bent je niet mag klagen maar gewoon moet opzeggen?????
<knip>