LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LEED door SPAARSELECT en DEXIA

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
hansop

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA

Ongelezen bericht door hansop »

tsja JhvL, omdat je ook al onder de namen Impact en Notenkraker van de site bent gedonderd. Oh nee, sorry dat was je buurman. hahahahahaha.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

J.L. v. N.

Misschien is het een goed idee om thuis een klein altaartje te plaatsen met een foto van Piet Koremans, dan kunt u zich iedere avond voor het slapen gaan nog even op een devote wijze tot hem richten en vragen of hij ook de volgende dag weer alles uit de kast weet te halen, zodat u dat niet hoeft te doen.

hansop

en ergens komen dingen als 'zucht..' en 'stinken' me ook van andere aliassen al bekend voor, beste "docent".

hansop

alles om maar geen antwoorden te hoeven geven, alleen proberen de chat zo lang mogelijk te maken zodat het oorspronkelijke thema, wat het praatclubje hier niet goed uitkomt, naar de achtergrond te schuiven.

haasje

Ongelezen bericht door haasje »

Even pauze en de topic weer inkijken.

Hansop, wat heb jij zoal de hele dag te doen????
Zo weinig, dat je echt de hele dag kunt vergooien (want jij wordt er buiten jouw ergernissen te uiten, persoonlijk echt niets beter van) op deze topic.
Ik kan me niet voorstellen, dat iemand in zijn vrije tijd, er zo lang achter gaat zitten. Wat een leeg bestaan moet je dan hebben.
Tenzij je nu bij je baas achter een bureautje zit te klieren.

Ga toch iets nuttigs doen!!!

Serieuze vragen over persoonlijke situaties, beantwoordt Piet altijd, als je ze hem per e-mail stuurt.
En echt antwoorden waar je wat aan hebt.
Als hij het niet ziet zitten om te procederen, zal hij dat ook zeggen.
Meestal is het advies: Vraag een eerste onderhoud aan met een advocaat, die ter zake kundig is op het gebied van aandelenlease.(zie www.platformaandelenlease.nl /advocaten) Hij zal beoordelen of het kans van slagen heeft en wat de kosten ongeveer zullen zijn, als je er een zaak van maakt.

Dus mensen.........niet zomaar niets doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Nou ik snap wel waarom Piet niet reageert op jullie m o ngolen.

Heeft wel iets beters te doen denk ik.
En zo is het.
En wat ik dan doe?
Kom eens een dagje langs.
Ik heb dit al eerder aangeboden, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het leuker vinden te blijven treiteren op dit forum en niet de realiteit te willen zien van de slachtoffers van deze misdadige banken.

Groeten,
Piet

Idaho

Dus mensen.........niet zomaar niets doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juist Haasje

Eindelijk sla je de spijker op de kop.
Helaas worden alle andere ideeen die niet stroken met een klein clubje alhier keihard de grond in gestampt.

Het advies (grenzend aan bevel) om te stoppen met betalen is klakkeloos overgenomen door veel mensen, terwijl die mensen nu dus alleen nog maar kunnen procederen.

Het advies (bijna bevel) om niet te schikken, het zelfde laken een pak, de mensen die hier wat positiever over waren, werd duidelijk gemaakt, dat ze hier maar beter niet meer konden komen.

Inderdaad mensen.....niet zomaar iets doen!!!!!
Laatst gewijzigd door Idaho op 04 aug 2005 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.

J.L. v. N.

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Idaho: "Een klein altaartje plaatsen met een foto van Piet Koremans".

Dit is nu eens een voortreffelijke suggestie van jou, Idaho. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Ik heb dat altaartje dus meteen ingericht met als drieluik erboven die drie verliezende vonnissen voor Dexia van het gerechtshof in den Bosch. Op de grond ervoor staat een emmer met op de bodem aan de binnenzijde de namen van jou, JH, hansop, Belegger+ en nog een paar van je kameraden. Die emmer staat daar omdat we steeds moeten overgeven als we aan jullie denken. :lol:

Idaho

Ik ben blij dat je nu eindelijk een plek hebt gevonden waar je zowel je devotie een plek kunt geven en de maaginhoud kunt legen.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Piet, ik heb je toch een normale, serieuze vraag gesteld om 12.02 waarvan het antwoord niet alleen voor mij van belang is, maar wellicht voor tienduizenden anderen ook. Waarom geef je niet normaal antwoord?

hansop

Piet is te druk met het wissen van allerlei laster die hij heeft gericht aan bepaalde rechters in Nederland waar hij straks nog voor moet verschijnen...

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Nou Martin dat zal een succesverhaal worden als je bij de rechtbank komt om hun tijd te verdoen omdat je die 675 niet wilt betalen. Rechters zijn gek op mensen die om zogenaamde 'principekwesties' komen. Moet je EN die 675 betalen + advocaat en griffiekosten. Slimme actie. Ik zou mezelf alvast op de borst gaan trommelen van zoveel rechtvaardigheidsdrang.

Ik procedeer in groepsverband dus die proceskosten valt wel mee. Ik zal mezelf zeker niet op de borst slaan want zo slim als jou ben ik niet. Ik snap wel dat we in Nederland een rechtssysteem hebben wat dus niet kijkt naar dat bedrag van 675 euro maar naar de feiten. Ik vraag me wel af of je daar al achter was...

Gelukkig ben jij niet de rechter die mij straks een uitspraak gaat bezorgen.

nooitmeeraandelen

Ongelezen bericht door nooitmeeraandelen »

hansop,

Het valt me op, dat je het woord "inhoudelijk" in bijna elk verhaaltje van je gebruikt, sinds ik het gisteren in een reactie vermeldde.

Beetje armoedig, vinjeniet?
Zal ik je nog een paar leuke aandragen?

Voor de serieuze deelnemers aan het forum: Als kinderen lastig zijn, is de remedie altijd: negeren.
Need I say more?

Groeten en volhouden!

hansop

Nee Martin, de rechter die straks uitspraak gaat doen over jouw zaak, heeft Piet dusdanig lopen belasteren, dat ik daar mijn hoop niet op zou vestigen...

hansop

Het valt me op, dat je het woord "inhoudelijk" in bijna elk verhaaltje van je gebruikt, sinds ik het gisteren in een reactie vermeldde.
Je bent m'n grote voorbeeld, nooitmeeraandelen. Sinds jij het woordje "en" gebruikt, is ook heel Nederland dat gaan doen. Je wel eens opgevallen? Poeh, wat heb jij een invloed zeg. :lol: :lol: :lol:

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Nee Martin, de rechter die straks uitspraak gaat doen over jouw zaak, heeft Piet dusdanig lopen belasteren, dat ik daar mijn hoop niet op zou vestigen...
Als de rechter een uitspraak gaat baseren op "het belasteren van de rechter door Piet'' zoals jij dat noemt dan is die rechter verkeerd bezig en mag zichzelf geen rechter noemen...

Een rechter mag geen partij trekken of steekpenningen aannemen en als ie dat wel doet speelt hij met vuur en dat weten ze donders goed.

CB

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 04 Aug 2005 10:41 door hansop

Kijk uit Bokkie, nu krijg je een hele lading professionele chatters over je heen. Eigen verantwoordelijkheid is volgens deze club namelijk niet van toepassing op henzelf.
Zou dat wel zou zijn van die eigen verantwoordelijkheid? Natuurlijk heeft iedereen binnen zijn competentie's een eigen verantwoordelijkheid.

Heb je je ook al verdiept in de eigen verantwoordelijkheid van de aanbieders (wettelijke zorgplicht), of ben je daar tijdens je wetenschappelijk onderzoek nog niet aan toegekomen?

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Die hansop is als wetenschappelijk medewerker verbonden aan de redactie van Donald Duck. Met 's mans kennis valt dus zeker niet te spotten. :lol:

hansop

In Duckstad is er tenminste nog eentje wel rijk geworden, notenkraker. Zelfs de striptekenaar had nog meer kennis van zaken doen dan jij.... :cry:

hansop

ja, CB, met jouw reactie is mijn statement weer eens bevestigd...

Gesloten