LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Camping Hengelhoef, leuke camping met goed en vriendelijk personeel?

Jazeker
58
54%
Zeker niet
49
46%
 
Totaal aantal stemmen: 107

Abyss1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jul 2006 22:35

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Abyss1970 »

Eigenlijk is alles in belgie minder.
Ze maken overal een rotzooi van, zwijnen zijn het.


:twisted:

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mpj »

volgens mij kan jij niet lezen heb al eerder gestuurd dat ik net terug ben van hengelhoef wat een alom een geweldige vakantie is geweest en binnenkort vertrek ik naar het prinsenmeer ! Volgens mij ga jij lekker sjaggie door het leven :twisted: Nou mijn levensstandaard ligt duidelijk hoger als die van jou GELUKKIG . Ga genietend door het leven en de campings van oostappen groep doen daar duidelijk goed aan.Had je zeker nog niet gehoord dat ze vorige week de 250 MILJOENSTE BOEKING hadden en dat is niet voor niks .BLIJF JIJ VOORTAAN LEKKER THUIS !!!!!!!!! :lol:

Abyss1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jul 2006 22:35

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Abyss1970 »

mpj, jij werkt zeker op die camping. :D
Vraagje geniet jij in een chalet ,sta caravan of eigen onderkomen als jij naar de hengelhoef gaat.

Verder ben jij natuurlijk niet bekend met mijn levens standaard, dus laat je daar niet over uit wil je?. :evil:

ps waarom zou ik niet mogen klagen als je gehuurde chalet vies is bedden doorgezakt, bedden beschimmeld, matrassen oud

Nog een vraag je als jij dan al in zo'n chalet je vakantie hebt door gebracht wel nummer had die chalet dan?
Daar ben ik wel benieuwd naar

eranreda
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2006 11:13

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door eranreda »

heb afgelopen hemelvaart een top vakantie gehad op camping hengelhoef,, maar ja ik sliep dan ook op mijn eigen luchtbedje en in mijn eigen slaapzakkie.
Het sanitair was schoon. werd zeker 2 keer per dag goed uitgedaan,
het personeel in de winkel was aardig, en ja het weer,,
maar ja dat kun je de belgen ook niet kwalijk nemen,, wat ik wel jammer vond , het terrein blijft nat,,, en dat is vervelend als het terrein ook afloopt,, en dan sta je lekkerlijk tot aan je enkels in het water in je voortent.. Wij hadden het geluk dat we op een hoger gelegen stukkie stonden,, wel vervelend als je daar niet staat, kan heel wat vakantiepret wegnemen,,
Wij vonden het een geweldige vakantie, hebben ondanks het weer geweldig genoten...

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mpj »

hallo die grappige abyss 1970 , hier weer eens een berichtje terug van een gezellig mens :lol: :lol: :lol: Ik zal jou eens wat vertellen als ik daar had gewerkt had jij nooit 50 % van je geld teruggehad BAH BAH en dan nog blijven zeuren. Volgens mij zat ik vlakbij jou in het chalet omdat ik iedere keer iemand met een rode kop voorbij zag komen ! :evil: En lees jij geen dagbladen dan heeft overal in gestaan vorige week dat de oostappen groep zo goed bezig is en de campings verschrikkelijk in trek zijn HELE PAGINA VOL zoals de directeur van de rekron de pers mededeelde . Vele groetjes

1959
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2006 19:54

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door 1959 »

hallo abyss 1970 Ik ben het helemaal eens met eranreda en mpj .Wij zijn net terug hele fijne vakantie gahad maar ja wij vieren alleen maar vakantie zoals men dat vroeger deed maar dan worden we nu VERSCHRIKKELIJK VERWEND met een camping met alles derop en deraan .Ik kan je niet begrijpen ! Wat een verschil van mensen denk ik dan , mijn familie en ik dachten daar hetzelfde over . Jij bent niet geschikt voor het kamperen (als je dit trouwens nog kamperen wilt noemen dit is LUXE !! KAMPEREN !! ) Ik en mijn familie denken dat jij beter af bent thuis .

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Lau10 »

Hebben jullie een familie beraad over de inzendingen op dit forum ????.

Natuurlijk is de OOstappen groep goed bezig, al vallen er wel eens steekjes, goedkoop zijn ze bepaald niet Vel plezier.

FreakyFish
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2006 09:23

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door FreakyFish »

Wij hebben voordat we naar Camping hengelhoef zouden gaan op internet gekeken naar wat mensen ervan vonden.
Door alle reacties die de mensen gaven kregen wij twijfel of we er wel heen moesten gaan.
We hebben het er tog op gewaagd en nu we terug zijn denk ik bij mezelf hoe in hemels naam krijg je mensen nog tevreden tegenwoordig.
Het was daar geweldig.
We hadden een ruime plek, het sanitair werd 2 x per dag schoon gemaakt.
Tuurlijk af en toe liep je weleens een wc binnen dat je d8 ik neem de volgende wel.
Maar dat doen de schoonmakers niet dat zijn die viezerikken die naast de pot pissen en schijten.
Over het algemeen was het altijd schoon en er hing een reiniger voor de bril.
Er reed zeker wel een treintje meerdere malen per dag dat over de hele camping ging en mensen dus naar voren bracht.
De bewaking lette er wel goed op want we hoorden hem tegen een paar luidruchtigge jongeren zeggen dat ze wat stiller moesten zijn en die deden dit ook.
dat de disco is afgeschaft vind ik niet meer dan logisch en terecht. Jongeren van tegenwoordig gaan alleen nog maar naar de disco om vervolgens agresief tekeer te gaan daar.
Vorig jaar zijn we naar ter spegelt geweest die een disco had elke avond en dat is wel weer bewezen. (Jongeren die mekaar daar de ziekte sloegen en iedereen uitjoelde die in de buurt van de disco kwam.) Het animatie team kan voor mij niet stuk.
De gene die roepen dat ze amper 14 jaar waren moeten zich even melden bij de opticien je zag zo dat ze allemaal van 17 tot 22 waren en alles wat ze deden ging goed en de meeste dans pasjes gelijk en ze waren goed bevriend met elkaar wat ook telt.
Elke dag deden ze dingen met kinderen en bleven altijd vriendelijk, terwijl sommige kinderen soms de boel goed ant verzieken waren en elke avond werd er wel wat gedaan.
Wat in mijn ogen best professioneel gebeurde
Ik ga al heel lang naar campings van oostappen en andere campings en ik moet zeggen dat ik nergens zon goed animatie team heb meegemaakt.
De receptie was matig ze wilden wel de gehuurde spullen voor je pakken, maar als je ze terug kwam brengen deden ze de deur open en lieten je met zn 2en 5 fietsen naar binnen zetten zonder te helpen en ze waren ook niet blij als je kwam pinnen voor geld.
Soms weigerde ze dit. maar ze hadden ook dingen van bijvoorbeeld de gamehall. Ik gooi er geld in en hij doet het niet ik heb van de receptie me geld zonder vragen terug gehad dus dat geef ik een 6.
Het restaurant was wel goed alleen was de regeling een beetje raar.
Je mogt niet aan de bar bestellen maar je moest wachten tot iemand naar jouw tafel kwam terwijl hij gewoon naast dat tap automaat staat. Zo ook de snackbar wij wilden een broodje kroket bestellen.
Zowel de kroketten als de broodjes waren aanwezig die zagen we leggen,
maar dit kon niet.
Omdat broodje kroket niet in de computer stond kon je alleen maar een losse kroket bestellen en de broodjes waren alleen voor de andere snacks.
De snackbar is het zwembad was compleet waardeloos die hadden alleen maar frikandellen en patat en geen saus.
dan het zwembad dit was grandioos.
Zelfs de meeste zwembaden in nederland zijn niet zo uitgebreid als dit. Ze hebben een ruige wild water baan, 2 glijbanen, zonne bank, kruidenbaden ,golfslagbad ,gratis sauna, gratis turks stoombad en (mischien wel niet zo goed maar tog) een snackbar en het zwembad licht direct aan een meertje met strandje.
Waar je heerlijk kan zitten en zwemmen.
Ik begrijp dat mensen klagen over de boden van het meertje dat het drasserig aanvoelt.
maar dit is volkomen normaal, duik maar eens in een strand meertje bij jou in de buurt en loop een tot ongeveer voorbij de lijn en voel dan de bodem.
Niks mis mee is gewoon normaal gewoon een goed meertje.
Ook geen last gehad van blauwalg. ook had je de mogelijkheid om te internetten op goede computers.
Die best snel waren.
Wel was het toetsenbord even wennen.
Ik heb een super goede vakantie gehad en ik vind dat een hoop mensen hier een stel azijn zeikerts zijn.
Die als er ook maar even wat fout gaat in hun vakantietje een heel boekwerk klachten inleveren bij de receptie.
De chalets (heb even naar binnen gekeken) zag er gewoon goed uit ik denk gewoon dat de meeste mensen hier gewoon geen kampeerders zijn, maar gewoon van die verwende nesten die gewoon zitten te kijken wat ze af kunnen kraken.
Die alles negatief bekijken ook zo lekker overdrijven.
Ze vinden hoogstens een keer in de vakantie een vieze wc (dat gebeurt zelfs in de duurste restaurants) en gelijk is het hele sanitair smerig dat mensen er af gegooit werden zal volkomen terecht zijn.
Ik ben een keer vervelend geweest omdat ik met een winkelwagentje aan het racen was met mn vriendin erin en ik kreeg een waarschuwing en moest hem terug zetten, maar ben er niet af gegooit en die luidruchtige jongeren waar ik het hierboven over had ook niet.
Dus als je er af word gegooit ben je dus gewoon heel raar bezig geweest en is het dus gewoon terecht.
over het winkeltje.
Ze hebben niet alles maar wel genoeg om lekker in te slaan.
Ze zijn best prijzig maar dat is altijd in een camping winkel en voor de echte zeikerts zit er 2 straten verderop een GB een belgische supermarkt.
Een beetje de bas van de heide van belgie.
Owja mischien moeten de mensen die een andere plek toegewezen hebben gekregen niet gelijk stampvoetend wegstormen.
Ze moeten inderdaad blij wezen dat ze er in de eerste plaats mogen staan.
Als het voor de mensen door omstandigheden niet mogelijk is om op je besproken plek te staan, moet je blij zijn dat je een andere plek toegewezen krijgt.
Voor het zelfde geld is dat niet mogelijk en kan je niet gaan staan.
Ik vind dat netjes opgelost
en als laatste wil ik zeggen dat de camping in de buurt ligt van veel leuke dingen: de zwarte markt, de vogeltjes markt ,bobbejaan land, een surfschool, en de antwerpse dierentuin enz.


Zwembad 8,5
Strandbad 8,0
Sanitair 9-
Receptie 6,0
restaurant 6,5
snackbar 7,5
security 8,0
entertainent team 9,8
standplaats 8,0
winkel 7,5
ligging camping 9,0
hertenkamp 9.0

algemeen 8,1

Mensen heb dus gewoon schijt aan de reacties hierbovem .
voor jongeren die normaal willen recreeren is er genoeg te doen het animatie team is toppie. en de hele camping ook.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Laurent »

Als jouw waardering samen hangt met het woord SCHIJT, moet het wel een bagger waardering zijn.

Sanitair dient ook buiten de poetstijd gecontroleerd te worden, ik neem zelf een wegwerp overlegger mee, zeker zo hygienisch.:)

Bij de Ooststappengroep gaat voldoende goed en fout, dit komt bij elke organisatie voor.

Ik kom vaak in Asten ,daar hebben ze veel last van de A- 67 autobaan.In Baarlo hebben ze veel Polen in de stacaravans gestopt. :D :) :shock:

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mpj »

hallo die laurent , tsjonge wat een positieve instelling zeg ! Jij kunt beter een inlegger indoen heb je nergens geen last van !!!!!!! Veeeeeeel groetjes van de campinggenieters van de OOSTAPPEN GROEP :lol: :D

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Laurent »

MPJ.

Wat een idee, ik wil alleen aangeven dat op elke camping er wel iets misgaat, Ik kampeer elk jaar wel eens op een camping van oostappen groep, poep op wc,s heb ik nog niet gezien

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mpj »

he laurent , heb ik je verkeerd ingeschat miscchien kom ik je binnenkort wel tegen in Asten bij het Prinsenmeer . Of volgend jaar op een van de andere parken van de oostappen groep ! Groetjes van een hele blije ( BIJNA ) kampeerder .

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik woon bij Asten en kom elk jaar bij de Berckt in Baarlo :)

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mpj »

In Baarlo ben ik nog niet geweest , Maar jij woont in Asten heeeeel mooi daar in het Peelgebied ! En Baarlo nog wat leuks te melden ??

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Lau10 »

De Berckt.

Ligging is mooi met mooie fietstrips.

Camping en stacaravanpark is dringend aan renovatie toe.
Geweldig mooi binnen zwem golfbad met sauna en turks stoombad.
Diverse kleine speeltuintjes en een grotere speeltuin met klim kasteel van 12 m1 hoog.
Onderkomen gratis midget golfbaantje.
Keurig en goed schoon gemaakt sanitair
Op de staanplaatsen is kabel TV aanwezig.
Een super marketje.
Een matige bistro etc, dringend aan renovatie toe.
Vriendelijk en service gericht personeel.

Al jaren zijn ze bezig met een buiten zwembad ( gat is gegraven in 2004) en een buiten duin-strand speelplaats a la de Paal in Bergeijk ( deze camping is echt geweldig voor kids).

Ooststappen groep moet echt investeren in al hun parken om de boeltjes overeind te houden, eea gaat ten koste van hun winst.

Ooststappen groep start ook een park op bij de plas Berkendonk in Helmond eea in overleg met de betreffende gemeente, voornoemde gat ten koste van de huidige gratis zwemplas.

Gr

1959
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2006 19:54

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door 1959 »

He die Lau 10 bedankt voor de informatie ga er binnenkort eens heen om te kijken voor volgend jaar . maar je bent het toch met mij eens dat de Oostappen groep heel goed aan de weg timmert !!! GR

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Lau10 »

De Ooststappen groep timmert wel , of zij alrijd het juiste en voldoende gereedschap hebben weet ik niet.

In het Eindhovens Dagblad stond een verhaal dat de Oostappengroep op recreatieplas Berkendonk ( nu openbaar en gratis bereikbaar), gaat volbouwen met een camping,restaurant,golfzwembad,stacaravan afdelingm fitnisscentrum en zelfs een voetbal stadion voor Helmond Sport, het gemeente bestuur zal wel instemmen en als eerste verrijst dan een camping en de andere plannen gaan even op de lange baan.

-Ellen-
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2006 18:31

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door -Ellen- »

wij zijn een week naar hengelhoef geweest, en het was egt spppr leuk!! ook de entertaiment groep was heel goed, de musicals waren ook heel leuk om naar te kijke! en het was goed georganiseerd door de entertainment groep :)
groetjuhhss... Ellen

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mpj »

ha Lau 10 dat begrijp ik wel natuurlijk eerst de camping en dan de rest , ze moeten natuurlijk ook ergens beginnen ! Maar als er dan weer zo'n mooi park komt te staan net als de rest van de oostappen groep dan ben ik waarschijnlijk de eerste die er gaat kamperen en ik hoop dat ik dan ook een keer een prijsje heb ALS EERSTE KAMPEERDER !! GR

-Ellen-
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2006 18:31

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door -Ellen- »

hallo,
ik vond het een mooie camping met een groot zwembad.
en ik vond het entertaimentteam erg goed. ze deden veel en de muzicals waren leuk.
groeten koen :wink:

Gesloten