LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meningsverschil naar tevredenheid opgelost
-
Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost
Als je het zelf allemaal maar gelooft en je er gelukkig bij voelt...
Hou je nu maar verder stil hier, we kennen inmiddels onze beide meningen, het enige dat nu nog boeit is de afloop. Die lees je hier vanzelf.
Gegroet.
Hou je nu maar verder stil hier, we kennen inmiddels onze beide meningen, het enige dat nu nog boeit is de afloop. Die lees je hier vanzelf.
Gegroet.
Ik houd me stil wanneer ik dat wil, niet omdat een kleuter dat zegt.
-
Hahaha Mageltje toch, het is bijna schattig... ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Goed nieuws!
Ik heb de eigenaar van de winkel een voorstel gedaan waarmee we volgens zijn reactie beide kunnen leven.
Mijn respect voor de man is volledig hersteld!
Wat kan het leven toch simpel zijn![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik heb de eigenaar van de winkel een voorstel gedaan waarmee we volgens zijn reactie beide kunnen leven.
Mijn respect voor de man is volledig hersteld!
Wat kan het leven toch simpel zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Doe mij en de winkelier een lol en haal zijn bedrijfsnaam even weg uit jullie berichten...
B.v.d.
B.v.d.
Wat was de oplossing?
-
Ik heb de eigenaar gemaild hoe hij het zou vinden als we het 50/50 zouden oplossen, ik neem één van de geheugenchips terug, en hij levert me één headset.
Ik ben het zojuist gaan ophalen. De eigenaar zelf was er helaas niet, ik had hem graag de hand geschud. Maar hij heeft zijn verkoper gevraagd me een doosje cd's extra mee te geven. Vond ik bijzonder vriendelijk van ze!
Ik ben het zojuist gaan ophalen. De eigenaar zelf was er helaas niet, ik had hem graag de hand geschud. Maar hij heeft zijn verkoper gevraagd me een doosje cd's extra mee te geven. Vond ik bijzonder vriendelijk van ze!
-
Ik wil hier nog wel even kwijt dat ik het bijzonder slap van gebruiker Magel725 vind dat hij alsnog een mail naar de eigenaar heeft gestuurd.
Hij heeft niet écht gemaild naar de eigenaar toen hij zei dat hij dat had gedaan, dat was meteen duidelijk, dat zei hij enkel om reactie uit te lokken.
Maar gisteren, nadat hier bekend was geworden dat ik en de eigenaar eruit zijn gekomen, heeft hij alsnog een mail gestuurd in een poging ons uit elkaar te drijven.
Dat iemand zó ziek kan zijn dat hij liever twee mensen opnieuw tegen elkaar op probeert te zetten in plaats van blij te zijn dat er een oplossing is, is voor mij voorbij alle grenzen. Ik heb echt nog nooit zo'n bitter en negatief persoon gezien in m'n leven, en hoop van harte dat het bij deze éne blijft.
Helaas voor Mageltje blijven de winkelier en ik het eens. De zaak is inmiddels afgehandeld. En de eigenaar en ik kunnen weer op een normale manier met elkaar omgaan.
Iets dat jij ook eens moet leren mageltje
Suc6 verder met je extreem zielige leventje...
Hij heeft niet écht gemaild naar de eigenaar toen hij zei dat hij dat had gedaan, dat was meteen duidelijk, dat zei hij enkel om reactie uit te lokken.
Maar gisteren, nadat hier bekend was geworden dat ik en de eigenaar eruit zijn gekomen, heeft hij alsnog een mail gestuurd in een poging ons uit elkaar te drijven.
Dat iemand zó ziek kan zijn dat hij liever twee mensen opnieuw tegen elkaar op probeert te zetten in plaats van blij te zijn dat er een oplossing is, is voor mij voorbij alle grenzen. Ik heb echt nog nooit zo'n bitter en negatief persoon gezien in m'n leven, en hoop van harte dat het bij deze éne blijft.
Helaas voor Mageltje blijven de winkelier en ik het eens. De zaak is inmiddels afgehandeld. En de eigenaar en ik kunnen weer op een normale manier met elkaar omgaan.
Iets dat jij ook eens moet leren mageltje
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Suc6 verder met je extreem zielige leventje...
-
Een querulant wordt in meer gewone termen vaak een 'ruziezoeker' genoemd. De lijder aan de waan voelt zich onheus bejegend door een bedrijf en zal via hogere instanties zijn of haar gelijk proberen te halen. Hij of zij is er vast van overtuigd dat dit door lang genoeg volhouden wel zal lukken, ook al merkt de omgeving dat de pogingen geen of averechts effect hebben.
bron: Wikipedia
bron: Wikipedia
-
Grappig, diezelfde beschrijving vind ik ook bij 'rechtsgang' ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Dat magel dit gedaan zou hebben laat ik in het midden, maar wanneer dit het geval is vind ik het erg laag van magel,
Bij deze zal ik de adviezen, meningen enz. van magel met een enorm klein korreltje zout nemen
Bij deze zal ik de adviezen, meningen enz. van magel met een enorm klein korreltje zout nemen
-
opgelucht broodje,
Vind je nu achteraf ook niet dat je dit meningsverschil wel erg hebt opgeblazen met al die beschuldigingen in je verschillende bijdragen in de verschillende forums.
Denk hier graag in het vervolg eerst beter over na voordat je tot zulke beschuldgingen over gaat
Vind je nu achteraf ook niet dat je dit meningsverschil wel erg hebt opgeblazen met al die beschuldigingen in je verschillende bijdragen in de verschillende forums.
Denk hier graag in het vervolg eerst beter over na voordat je tot zulke beschuldgingen over gaat
Dag w0rstebr00dje,
Er zijn nu eenmaal ettertjes en nog eens ettertjes.
Fijn voor jou dat je de kwestie op een fatsoenlijke manier met de verkoper hebt kunnen regelen.
Maxiem.
Er zijn nu eenmaal ettertjes en nog eens ettertjes.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Maxiem.
-
Dank je. Ik ben ook blij dat het opgelost is. De eigenaar en ik hebben het helemaal bijgelegd, we zitten de laatste dagen zelfs vriendelijk te emailen met elkaar ^^
Zo weet ik ook dat magel die mail écht heeft gestuurd... Ziek, ziek, ziék mannetje...
Zo weet ik ook dat magel die mail écht heeft gestuurd... Ziek, ziek, ziék mannetje...