cybertomaat.
Ik blijf meelezen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
rook je?? ja, dan blijft het een vraag of je er achterkomt..Ben benieuwd hoe de wereld er over 40 jaar uitziet
Maar het gaat mij toch iets TE ver als een kroeg niet meerWat mij opvalt is dat er nergens over alochol houdende dranken wordt gesproken.
Mee eens dat je niets merkt van hun alcohol, maar op het moment dat deze stomdronken zijn, heb je er alleen maar last van. Van rokers daarentegen heb je, behalve de rook, geen last.
Ik kan me echt niet voorstellen dat deze agent met al zijn bevoegdheden in zijn opleiding leerd(e) dat ie mensen die TOTAALNogmaals de 1 streperige agent waar jij het over hebt, mag dan wel in opleiding zijn, maar de opleidingen van toen zijn niet meer hetzelfde als nu. Hun hebben volledige bevoegdheid.
Ten eerste : de "beste man" had geen gelijk ......In eerste instantie wijst hij jou op het gesignaleerd feit en dat het verboden is. Tevens wijst hij jou op mogelijkheden waar je dit kunt nuttigen. Doet verder niets. Je had op dit punt kunnen zeggen van:"Mijn beste man je hebt helemaal gelijk, ik zal meteen de joint doven." Nee jij gaat er tegenin met een verhaal over je zoon en het thuisroken. Slap hoor.
ik begreep zijn hint echt wel ... ik ging er dus ook bewust tegenin ... enne ... net als deze agent heb ook jij mijn goede argumenten nog niet kunnen weerleggen ...vragen of je hem wilt doven. Dit wordt gedaan als je zo stom bent om zijn hint niet te begrijpen. Nee zelfs daar ga je tegenin.
>leg ik dus terug bij jou<Wat een slap figuur ben jij zeg. Figuren zoals jij verzieken het voor de goedwillenden.
.k hoop dat je trots bent om jou verhaal hier te vertellen, want dit raakt noch kant noch wal. Leer het vooral ook je zoontje, want die zal het ongetwijfeld overnemen
Daar zullen vast eerdaags kamervragen over gesteld gaan worden.ziekenhuizen en overheidsgebouwen etc.