Nog maar een keer:
Mijn naam is Marcel Giebels en ik ben sinds 5 april 2004 voor mezelf begonnen.
Ik heb een eigen computerbedrijfje en ik zit ook op de diverse fora.
Niet om mezelf te promoten, maar puur om mijn ervaringen als monteur zijnde de mensen verder te helpen bij problemen.
Aangezien ik dit eerst compleet anoniem wilde doen heb ik voor de naam ikbenik gekozen.
Die naam wilt gewoon zeggen ik ben gewoon ik, dit omdat ik geen andere naam heb kunnen verzinnen.
Toolboy wees me op een forum van TV-Gelderland en daar ben ik met de naam BBCS begonnen. Ook op de lokale voetbalforum ben ik die naam gaan gebruiken.
De naam BBCS past beter bij mij dan ikbenik.
Vandaar dat ik die naamsverandering hier op de site ook ben gaan doorvoeren.
De naam BBCS is een afkorting van mijn bedrijfsnaam en die heeft een betere identiteit dan ikbenik.
Ik voel me beter onder de naam BBCS als bij ikbenik.
En ik ben ze allebei.
Voor alle duidelijkheid:
De naamsverandering heef totaal niets te maken met promotie van mezelf.
Daarnaast is het mijn bedoeling helemaal niet om mezelf hier te promoten, want ik ben van mening dat zulke zaken hier niet thuis horen.
Ik wil de consument ook een blik laten werpen achter de schermen die voor veel consumenten niet zichtbaar zijn en vaak ook niet zichtbaar zullen zijn.
Veel problemen die winkeliers tegenkomen belicht ik hier ook, puur om de consument te laten inzien dat er meer is tussen de consument en winkelier en dat de winkelier met meer zaken rekening moet houden dan alleen de wens en de wil van de consument.
In het verleden waren de consumenten meer hierbij betrokken en wisten de consumenten meer wat er afspeelde. Nu heeft de consument zich in hokjes geplaatst en denkt ook in hokjes, waardoor er vaak onbegrip heerst waarom dat een reparatie langer duurt dan men verwacht.
Er is meer dan de weg tussen de consument en de winkelier. De problematiek van de onderdelen bijvoorbeeld.
Ook moet er rekening worden gehouden dat er wereldwijd veranderingen plaatsvinden, ook in de regelgeving van en naar de fabrikanten toe.
Een tijdje terug kon je dat goed merken. Het gebruik van lood in producten wordt verboden door die verandering kan het gebeuren dat er sommige onderdelen tijdelijk niet meer leverbaar zijn.
Opeens was er besloten dat er geen lood meer in de computerkasten verwerkt mocht worden, en toen was er een leveringsprobleem van computerkasten.
Daarnaast hebben wij ook als winkelieren te maken met de duane van de verschillende landen. Die houden nog eens hele partijen onderdelen tegen (reden onbekend) en daardoor ontstaat er weer een leveringsprobleem.
Dit zijn zaken waar je als consument zijnde vaak niks over hoort, maar wel mee te maken hebt.