Hallo iedereen,
wij zijn ook flink in de **** genomen door dcm.
Wij hebben een telefoontje gekregen waarin verteld werd dat onze proefperiode van een jaar verstreken was, en dat deze gratis was. Als deze meneer zijn huiswerk gedaan had, dan had ie kunnen weten dat wij nu nog niet eens een jaar bestaan.. Maar goed wij hebben dus aangegeven dat wij niet "verder" wilden gaan met hem, en ons werd verteld dat als wij de brief zouden tekenen die wij binnen zouden krijgen, dat het dan geregeld was, en wij uit het systeem verwijderd zouden worden. Brief kwam binnen, en wij hebben dus getekend, aangezien wij nogal haast hadden (mijn moeder lag heel slecht in het ziekenhuis.) om er zo snel mogelijk vanaf te zijn hebben wij dus getekend, en nu krijgen we de aanmaningen en het incassobureau.
Ik heb gebeld naar deze vriendelijke meneer van het dcm, en deze ging eigenlijk gelijk al tekeer en liet mij niet uitpraten, niet betalen word incasso en hij zou wel even langs komen. Beste kerel mag hij zijn dan als hij wil langskomen.
Maar goed, hier zijn een hele hoop opgelichte mensen, en waarom gaan wij niet met zn allen samen spannen?? En dan kijken wat deze meneer ons kan maken in een rechtzaak?
groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DCM
Re: DCM
ik ben ook al een tijdje bezig met die oplichter uit Veendam;
na een telefoontje idd een fax gekregen en in een dwaling een ondertekening geplaatst; wel direct een rekening gekregen a 1400 euro maar NIET betaald.....
2 herinneringen ontvangen, gebeld, onbehoorlijk te woord gestaan, bedreigd, aangetekende brief met ontvangstbevestiging gestuurd, melding gemaakt bij KvK en daarna niets meer vernomen tot ca. 3 weken geleden;
of ik een bedrag wilde betalen van ca. 1100 euro??? verstuurd door een crediteurenadministratie!!
dus weer niet betaald en ....? gisteren een AANMANING gehad met dreiging van een incassoburo en/of deurwaarder;
mijn vrouw begint zich zorgen te maken dus ik zal een aantal adviezen ter harte nemen en een rechtsbijstand advocaat oid ter hand nemen.
tip: NIET BETALEN bij ontvangst van facturen en een LANGE ADEM hebben...
na een telefoontje idd een fax gekregen en in een dwaling een ondertekening geplaatst; wel direct een rekening gekregen a 1400 euro maar NIET betaald.....
2 herinneringen ontvangen, gebeld, onbehoorlijk te woord gestaan, bedreigd, aangetekende brief met ontvangstbevestiging gestuurd, melding gemaakt bij KvK en daarna niets meer vernomen tot ca. 3 weken geleden;
of ik een bedrag wilde betalen van ca. 1100 euro??? verstuurd door een crediteurenadministratie!!
dus weer niet betaald en ....? gisteren een AANMANING gehad met dreiging van een incassoburo en/of deurwaarder;
mijn vrouw begint zich zorgen te maken dus ik zal een aantal adviezen ter harte nemen en een rechtsbijstand advocaat oid ter hand nemen.
tip: NIET BETALEN bij ontvangst van facturen en een LANGE ADEM hebben...
Re: DCM
Wij hebben vandaag aangifte gedaan bij de Politie in Eindhoven van de oplichting/fraude van DCM. Zij waren blij dat we naar ze toe waren gekomen want hadden hiervan al meer meldingen gehad. Zij gaven aan dat het sterk aan te bevelen is dat IEDEREEN aangifte gaat doen van deze zaken m.b.t. DCM want dan hebben ze een sterke zaak om ze op te pakken en dit voor eens en altijd halt toe te roepen.
DUS: allemaal aangifte doen bij de politie tegen DCM!!! En verder gewoon niks betalen en nergens meer op reageren. Ze hebben geen poot om op te staan en laat je niet bang maken door hun (bevriende) incassobureau want die mogen wettelijk gezien geen enkele actie ondernemen, zijn er alleen op uit je bang te maken en zo geld te innen.
DUS: allemaal aangifte doen bij de politie tegen DCM!!! En verder gewoon niks betalen en nergens meer op reageren. Ze hebben geen poot om op te staan en laat je niet bang maken door hun (bevriende) incassobureau want die mogen wettelijk gezien geen enkele actie ondernemen, zijn er alleen op uit je bang te maken en zo geld te innen.