inderdaad - en als je kan bewijzen dat het een constructiefout geweest moest zijn - word je door Sony doodleuk beschuldigd van oplichting.
Want in mijn geval was het TFT scherm (TV dan) WEL zomaar stuk gegaan.. 8 maanden na aankoop
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Kun je dat ook onderbouwen met een technische verhaal. Volgens kan alles dat door mensen gemaakt worden vanzelf kapot gaan. Als het zo eenvoudig was als jij het voordeed dan was het wel te bewijzen.BBCS schreef:Omdat TFT schermen niet vanzelf kapot gaan.
Zo'n scherm gaat niet vanzelf defect. Er zijn altijd oorzaken aan te wijzen, bij de TS zal ie misschien te strak in zijn cover hebben gezeten. Maar uit eigen beweging dan wel spontaan heb ik nog nooit een scherm defect zien gaan.Kun je dat ook onderbouwen met een technische verhaal. Volgens kan alles dat door mensen gemaakt worden vanzelf kapot gaan. Als het zo eenvoudig was als jij het voordeed dan was het wel te bewijzen.
Nee, niet alles kan vanzelf kapot gaan. Ik zit nu uit een bierflesje te lurken en dat flesje valt niet vanzelf in 2 stukken uit elkaar. Wel misschien als ik 'm laat vallen.Kun je dat ook onderbouwen met een technische verhaal. Volgens kan alles dat door mensen gemaakt worden vanzelf kapot gaan. Als het zo eenvoudig was als jij het voordeed dan was het wel te bewijzen.
Ik wel. Er kunnen wel verborgen gebreken inzitten, maar niet deze.Ik ken zelf de technologie achter de LCD niet om er goed antwoord over te geven, maar sluit echt niet dat er verborgen gebreken in kunnen zitten die dit als resultaat hebben.
Oh nee, ik had wel terug moeten gaan
In 99,99% van de gevallen is de oorzaak van de defecten aan de schermen (dus barsten) een gebruikersfout.BBCS schreef:
Omdat TFT schermen niet vanzelf kapot gaan.
Kun je dat ook onderbouwen met een technische verhaal. Volgens kan alles dat door mensen gemaakt worden vanzelf kapot gaan. Als het zo eenvoudig was als jij het voordeed dan was het wel te bewijzen.
Technisch?Kun je dat ook onderbouwen met een technische verhaal.
Hoera..In 99,99% van de gevallen is de oorzaak van de defecten aan de schermen (dus barsten) een gebruikersfout.
dan hoorde mijn sony TV dus bij de 0,01% uitzonderingen.
Waarom is het onmogelijk dat er een micro scheurtje in het scherm zit dat na een paar maanden is uitgegroeid toch een scheur die zo groot is dat de inhoud er loopt?Ouwe aap schreef:LCD staat voor Liquid Crystal Display. Als je een donkere of zwarte vlek ziet in je scherm is het vloeistof vrijgekomen. Dit gaat niet vanzelf, hiervoor moet hij klem gezeten hebben of gevallen zijn o.i.d.
Omdat je die niet laat vallen?Waarom is het onmogelijk dat mijn bierflesje spontaan in 2 delen op de grond valt ?
Al is dat scheurtje 1 pixel groot, dan zie je het al. Scheuren die niet ontstaan zijn door klant misbruik komen meestal door een te vast gedraaide schroef/cover en dus teveel spanning op het scherm. Of door de beruchte accu's waar we het eerder over hadden: http://www.infoworld.com/d/adventures-i ... g-sony-517'Waarom is het onmogelijk dat er een micro scheurtje in het scherm zit dat na een paar maanden is uitgegroeid toch een scheur die zo groot is dat de inhoud er loopt?
Dat is een discussie over wat normaal gebruik is en wat niet. Bij ius mentis staat daar wat over.Wat ik ook mensen regelmatig zie doen is hun laptop oppakken bij het scherm of bij de cover van het scherm. Of ze openen/sluiten het scherm aan 1 zijde. Laptop in een te warme auto laten liggen komt ook voor. Etc etc
Waar slaat dit op?het hallo gelderlandforum is bbcs siteadmin, ga het daar lekker met elkaar eens zijn en laat de consument in zijn waarde.
Dus als de meeste mensen een schroevendraaier als beitel gebruiken, valt dat dan ook onder normaal gebruik?Dat is een discussie over wat normaal gebruik is en wat niet. Bij ius mentis staat daar wat over.