LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
opperbom
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:13

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door opperbom »

Ook ik kreeg vorige week een emailtje dat ik , omdat ik een enquete zou hebben ingevuld , een vakantiekaart had gewonnen ter waarde van 99.95 Euro. Omdat ik zo`n beetje elk topic hier op trosradar volg , wist ik dat ik er snel vanaf moest. In de email stond een link die je kon aanklikken om de boel te annuleren , maar als ik daar op klikte kreeg ik nog een bevestiging dat ik de kaart zou krijgen. Twee dagen later kreeg ik post van hun. Ik heb mijn eigen naam en adres hierop doorgestreept met als toevoeging "retour afzender , geen interesse". Gisteren een email gehad met de volgende tekst :

Geachte heer Van ########,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw verzoek tot de
annulering van het Vakantiekaartcontract ter zake van:

Kaartnummer: ##########

Kaarthouder: DHR ###########


De annulering is door ons verwerkt.

Uw aanmelding bij Vakantiekaart is geannuleerd.

De Vakantiekaart met kaartnummer ######## is gedeactiveerd.

Inloggen op de persoonlijke pagina’s is niet meer mogelijk.

Uw contract is hiermee beeindigd.

Wij zullen u geen enkele vorm van kosten in rekening brengen.


Wij betreuren dat u geen gebruik meer wilt maken van de Vakantiekaart,
maar respecteren uw keuze.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.



Met vriendelijke groet,

Het Vakantiekaart team



Vooral de tekst "Uw contract is hiemee beeindigd" zet me aan het denken.

Gelukkig ben ik er vanaf. Heb er zoiezo niet zoveel aan , omdat mijn vriendin werkzaam is bij een reisbureau , en we zodoende al flinke korting krijgen via agentenaanbiedingen (en daar kan geen vakantiekaart tegen op :D ).


Marchel.

reisgekkie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2006 12:43

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door reisgekkie »

Hallo Allemaal,
Waarschijnlijk wordt het moeilijk jullie te overtuigen, gezien de reacties hieronder, echter ik doe toch een poging. Graag wil mij van het hart dat de vakantie ECHT niet dubieus is. Althans het bedrijf vakantiekaart niet! Wellicht dat er wat voor de benadering van de callcenters te zeggen valt, echter deze worden ook maar "ingehuurd" door vakantiekaart om mensen te benaderen. Met de reizen zelf is echt niets mis en zo veilig als maar zijn kan. Alle boekingen worden ondergebracht bij reisbureaus welke zijn aangesloten bij zowel ANVR en SGR en deze reisbureaus brengen alle reizen vervolgens weer onder bij gerenommeerde bedrijven als Oad, de Jong Intra, Arke, DTours, Vrij Uit, enz enz. Dit kan dus echt niet veiliger en zo profiteer je toch maar mooi van 5% korting. Ook ik was eerst sceptisch, maar als reisgek reis ik de hele wereld rond en dan is zo'n korting toch mooi meegenomen. Toch maar geprobeerd dus en geprobeerd te achterhalen hoe zo'n boeking nu precies in zn werk gaat. De eerste keer was ik meteen enthousiast; je wordt snel en goed geholpen! Ik heb de vakantiekaart nu ruim een jaar en heb al 4 vakanties met flinke korting geboekt. Probeer het gewoon een keer; je zult zien dat het echt wel goed gaat!

van Overbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2006 14:33

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door van Overbeek »

Ik ontving zojuist een email van vakantiekaart met de volgende inhoud:
"Onlangs heeft u de Vakantiekaart op proef van ons ontvangen.
Uw proefkaart is inmiddels omgezet in een standaard Vakantiekaart.
Wij hebben u een tweede en laatste maal kosten in rekening gebracht. Dit is de laatste maal dat wij u kosten in rekening hebben gebracht. Uw Vakantiekaart geldt nu levenslang. "
Weken geleden ben ik hierover telefonisch benaderd, maar ik heb verteld dat ik bij mijn reisbureau altijd 4% korting krijg en hiermee heb ik het telefoontje met het vriendelijke meisje beëindigd. Ik heb nooit een vakantiekaart aangevraagd en naar mijn weten heb ik ook nooit iets betaald - en dat ben ik ook niet van plan.
Wat een onbeschofte handelswijze. Ik heb ze net een mailtje gestuurd dat ik mij nooit heb aangemeld en hoop dat ik nu van ze af ben.

trosinemmen
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2006 22:14

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door trosinemmen »

zoals ik al eerder schreef over de vakantiekaart
kan ik zeggen het volgende, telefonisch geven zij niet de goede informatie. op mijn vraag of ik ook korting krijg op alle vakantieparken van landalgreen en centerparcs, hun antwoord was duidelijk ja op alle parken en ook op alle andere bungalowparken.
ik heb via hun site www.vakantiekaart.nl via de knop contact een reactie gestuurd met deze vraag ik kreeg de volgendedag meteen een reactie terug met de medeling dat het niet voor alle parken geld van landal en centerparcs ik heb hun weer geschreven via contact en vandaag kreeg ik weer een reactie terug dat ze het jammer vinden dat ik de kaart terug stuur... zoals u ziet ze reageren wel.
hier onder de 2 reacties van vakantiekaart.

21 11 06
Geachte heer/mevrouw xxxx

Via verschillende touroperators zoals Vrij Uit, Holland International en VVV Vakanties kunt u vakantieparken zoals Landal Greenparcs en Centerparcs boeken.

De meeste locaties van Landal en Centerparcs zijn op deze manier met de extra Vakantiekaartkorting te boeken, helaas geldt dit nog niet voor alle parken.

Om te bekijken of het door u gewenste park te boeken is kunt u hiervoor een offerte aanvragen. Ons partnerreisburo kan u dan vertellen wat de mogelijkheden zijn!

Met vriendelijke groet,

Karin Meijer
Vakantiekaart BV

--------------------------------------------
Dit is het antwoord op uw onderstaande email
--------------------------------------------
krijg ik ook korting bij landal greenparken en andere bungalowparken.
dit omdat ik daar 2x per jaar na toe ga met het gezin.
--------------------------------------------

22 11 06
Geachte heer xxxx

Zoals vermeld in de overeenkomst kunt u uw proefabonnement ten behoeve van kaarthouder xxxx uitsluitend schriftelijk per post opzeggen.

Om verlenging te voorkomen, moet uw opzegging uiterlijk 06-12-2006 bij ons binnen zijn. Indien uw opzegging niet op 06-12-2006 door ons in ontvangst is genomen wordt het contract verlengd. Hiervoor zal een eenmalige bijdrage in rekening worden gebracht. Deze kosten komen dus niet jaarlijks terug. Het recht op reizen boeken met 5 procent extra korting geldt wel jaar in jaar uit! De eenmalige bijdrage heeft u dus zo terugverdiend. Daarna loopt het voordeel snel op.

Als u daadwerkelijk wilt opzeggen, dan respecteren wij uw keuze. De opzegging is overigens pas geldig nadat de ontvangst door Vakantiekaart per email aan u is bevestigd. Nadat wij uw brief hebben ontvangen ontvangt u dezelfde dag nog de bevestiging van uw opzegging per e-mail.

Opzeggen kan door een brief te sturen naar:

Vakantiekaart BV
Antwoordnummer 2144
3440VB Woerden

U kunt overigens voor het gemak deze e-mail uitprinten en opsturen. U dient dan nog wel uw gegevens in te vullen!

Opzegging per einddatum proefperiode :

..../..../........(dd-mm-jaar)

Vakantiekaartnummer :

....................................
Postcode :

....................................
Huisnummer :

....................................
Reden van opzegging:

.............................................................

.............................................................

.............................................................



Met vriendelijke groet,

Jolanda Gielen
Vakantiekaart BV

--------------------------------------------
Dit is het antwoord op uw onderstaande email
--------------------------------------------
emmen 21 november 2006
geachte mevrouw/meneer
op 20 november 2006
ben ik telefonisch benaderd door een van uw medewerkers deze had een leuk aanbod volgens hem.
op vakantie gaan met 5% korting.
wij gaan nooit naar het buitenland maar gaan altijd naar bungalowparken van landalgreen en centerparks. volgens deze meneer zou ik op alle parken van landalgreen en centerparcs 5% koring krijgen. ik heb in gestemd voor een proef dwz voor â,¬2,95 krijg ik 2 weken de tijd of ik deze kaart hou. en dan kan ik het retouren als het niet bevalt.
ik heb gisteren vakantiekaart contact mail gestuurd met de vraag of ik wel korting krijg op boven staande vakantie organisaties.
in de retour mail staat dat ik maar op sommige parken korting krijg.
ik ben dus zeker misleid door uw medewerker.
ik heb duidelijk gevraagd of het voor alle parken geld en het antwoord was duidelijk ja.

BIJ DEZE ANNULEER IK DAN OOK DE AANBIEDING EN WENS ER DAN OOK GEEN GEBRUIK VAN TE MAKEN.


groet trosje

raymond82
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 nov 2006 11:34

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door raymond82 »

Dit soort asociale bedrijven zouden gewoon verboden moeten worden.
Inmiddels ben ik van die kaart af, maar als er plannen komen om
collectief te klagen, zal ik dat 1000% steunen.

Dus kom maar op met die adressen van de Consumentenbond en de
Ombudsman!

@reisgekkie: ik geloof best dat er service wordt verleend. Dat mag ook
wel nadat er ongevraagd geld van je rekening wordt afgeschreven.
De meeste klachten hebben dan ook betrekking op de asociale manier
waarop ze proberen je de kaart op te dringen.
Laatst gewijzigd door raymond82 op 23 nov 2006 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.

M.Claassen
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2006 13:05

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door M.Claassen »

Ja ik sluit me volledig bij je aan.

Heb je de....

Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken
Postbus 90600
2509 LP DEN HAAG
070 310 5 310

geïnformeerd?

Ik heb nog wat adressen in één van mijn vorige berichtjes staan. Je kunt ze bekijken op 20 nov om 13.17u. onder mijn naam

Succes!!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Laurent »

V K blijft een vreemde club, zojuist hingen ze weer aan de telefoon en beloofde ze gouden bergen :( :( :twisted:

huppeldepup
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2006 08:29

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door huppeldepup »

ik werk zelf op een callcenter waar we ook de vakantiekaart verkopen
de mensen die dit doen werken dus niet voor de vakantiekaart zelf.
en het is logisch dat ze het mensen aan willen smeren. ze verdienen er immers zelf geld mee..
ook als je zo'n callcenter en natuurlijk de vakantiekaart zelf belt zitten er tientallen mensen achter de computer.
ik zou dus zeggen als je iemand aan de lijn krijgt die niet meewerkt.. geen moeite op doen, ophangen en nog een keer bellen, dan krijg je gewoon weer iemand anders.
degene die moeilijk doen zijn degene die er al langer werken, want die weten precies wat ze moeten zeggen om mensen over te halen, dus als je gewoon nog een keer belt heb je waarschijnlijk een nieuwer iemand aan de lijn die een stuk makkelijker doet, dit werk is namelijk niet echt wat je weken lang kunt blijven doen.
zelf heb ik ook de vakantiekaart aangezien ik minimaal 5 keer op jaar op vakantie ga, en voor mij werkt hij wel perfect.. nog geen moeite mee gehad. maar ik denk dat je dat ook zelf moet doen voordat je zo'n product kunt verkopen..

verder nog.. als je opzegt neem het telefoongesprek op.. of maak een kopie van de antwoordkaart.. de overeenkomst van het kennismakingspaket is namelijk opgenomen. en als hun zich niet aan de voorwaarden houden kun je hier meteen wat aan doen. de vakantiekaart zelf is namelijk ook verplicht alle verkopen op te nemen,, en deze kun je altijd opvragen mocht er iets gebeuren. is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar mocht je er echt iets tegen willen doen.. is dat lijkt me de beste mogelijkheid

haasnoot
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2006 21:50

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door haasnoot »

ja hoor ik heb dit allemaal te laat gelezen ben er dus ingestonken!!!!!
was 1 november gebeld door vacantiekaart met een proefabelement voor 1 maand kosten 2.95.na deze maand zou het zonder tegen bericht worden verlengd voor levens lang.heb het afgelopen zaterdag geprobeerd op tezeggen,maar tot mijn verbazing blijkt dat ik 2 dagen te laat ben,had volgens hun de algemeene voorwaarden moeten lezen!
was er van uit gegaan dat 1 maand tot 1 december zou zijn. het was mij ook niet verteld door de mvr aan de telefoon zij sprak over een maand heb nog wat email contact met hun gehad hierover maar ze houden voet bij stuk moet volgens hun gewoon 100 euro betalen. ben erg boos hier over want ik heb niets aan die vacantie kaart omdat ik losse tickets via transavia boekt.en daar geld het niet bij en zoals landal en centumparks. wie kan mijn hiet over advies geven wil er toch echt van af en 100 euro is niet niks voor iets wat ik niet kan gebruiken help!!!!!!!
tevens een advies voor ieder die dit leest trap er niet in het zijn oplichters

Noekson
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2006 20:04

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Noekson »

Heej haasnoot! Ik ben er helaas ook ingetrapt, maar heb het bedrag eerst gewoon laten terug boeken en daarna mn rekening geblokkeerd voor hun. Dan zien ze maar weer hoe ze het eraf gaan halen. Wel apart trouwens dat je 100 euro moet betalen, bij mij was 75. Nja hoop dat je je geld terug krijgt!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Laurent »

Moderator,

Kan dit inmiddels uitgemolken item niet geskipt worden :)

haasnoot
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2006 21:50

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door haasnoot »

he bedankt voor je info!
ga het zeker doen als je meer hier over hoor laat het mij dan ook weten.voel me echt belazerd hier over.maar dat zal jij ook wel hebben denk!heb al heel wat afgebeld maar niemand kan er iets aan doen.balen he.
maar ik ga het geld gewoon terug storten en zie wel wat er gaar gebeuren.
jij ook succes met die gekke

Hoezo
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jun 2006 11:23

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Hoezo »

Nu, hoor ik alleen maar negatieve berichten over vakantiekaart, nu één positief bericht, ja, ik heb geboekt met vakantiekaart, en heb van een heerlijke vakantie genoten, met een korting van vakantiekaart, ik heb geen last van ze gehad, ik ben blij dat vakantiekaart er is.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Laurent »

Toch fijn dat er menden zijn die de V K sponseren en ettelijke honderden Euro,s teveel betalen :D :D :D :) :) :?

Hoezo
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jun 2006 11:23

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Hoezo »

dat is jouw mening, en blijkbaar nooit bij vakantiekaart geboekt, "en voor ettijke honderden euro`s te veel betalen", met deze nutteloze uitspraak kan je zien dat je er echt geen verstand van heb.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Laurent »

Hoezo???, succes met je V K , sponsor de oplichters maar :D :D

MacKenna
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2006 10:53

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door MacKenna »

Terwijl ik gisteren dit topic zat door te lezen werd ik gebeld; en jawel met een aanbieding van de vakantie kaart. Omdat ik al eerder door hen gebeld ben en toen ook geen interesse had, heb ik de betreffende callcenter medewerker meteen maar verteld geen interesse te hebben en een goede avond gewenst.

An sich is het niet zo'n slecht idee maar de uitvoering ervan is bagger, immers hanteren ze over het algemeen een agressieve verkoop methode. Je kunt wel zeggen dat dat aan het call center ligt of de mederwerker(s) ervan maar daar zou vakantiekaart op moeten controleren. Jij word door jou baas toch ook gecontroleerd of je je werk wel (goed) uitvoert?

Eerlijk gezegd denk ik dat als je zelf op internet rond kijkt en boekt je net zoveel of nog meer korting krijgt als die 5%. Daarbij komt dat je helemaal geen extra 12.50 korting krijgt via die cadeaubonnen, die heb je namelijk zelf betaald.

Voor degene die er wel plezier van hebben, succes ermee, maar weet je zeker dat je geen dief van eigen portomonee bent? Voor anderen; bezint eer ge begint het lijkt leuk maar mijn inziens klopt het toch niet helemaal. Ik wil niet meteen zeggen dat het oplichters zijn; immers er zijn ook mensen die echt via hun bemiddeling een vakantie geboekt hebben maar ik krijg er een naar onderbuik gevoel van.

jell@
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2006 15:16

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door jell@ »

Hoi Allemaal,
enige weken geleden al gebeld door de vakantiekaart, kaart ontvangen, brief niet helemaal goed gelezen... :oops:
vandaag email ontvangen dat mijn proefperiode is omgezet in een definitief abo. met daarin "Wij hebben u een tweede en laatste maal kosten in rekening gebracht. Dit is de laatste maal dat wij u kosten in rekening hebben gebracht. Uw Vakantiekaart geldt nu levenslang."
huh kosten? 't was toch gratis? brief erbij gepakt... goed gelezen...
"De bonnen vertegenwoordigen een waarde van 12,50 per stuk en woren na de proefperiode bij u in rekening gebracht" ****!Snel een mail gestuurd... waarin ik vraag om beeindiging van de overeenkomst:
reactie:
De Vakantiekaart kost normaal gesproken voor iedereen eenmalig EUR 99,95.
Op dit moment heeft Vakantiekaart echter een speciale telefonische aanbieding.

Voor slechts een bijdrage in de verzendkosten van 2,95 ontvangt u de Vakantiekaart 14 dagen gratis thuis op proef. Deze gratis proefkaart wordt vervolgens automatisch verlengd met een volledig lidmaatschap. Hierbij schaft u 6 Vakantiekaart waardebonnen aan t.w.v. 12,50 per stuk. U kunt deze waardebonnen zelfs gebruiken als extra korting bij het boeken of cadeau doen aan iemand anders!

Al u in deze gratis maand besluit dat u geen standaardlidmaatschap wilt dan kunt u binnen de opzegperiode de proefkaart schriftelijk opzeggen. Op die manier loopt het lidmaatschap automatisch af na de proefmaand.

Zoals vermeld in de overeenkomst kunt u uw proefabonnement ten behoeve van kaarthouder xxxxxxxx uitsluitend schriftelijk per post opzeggen.

Om omzetting van uw proefkaart in een standaardvakantiekaart te voorkomen, moest uw schriftelijke opzegging uiterlijk 27-11-2006 bij ons binnen zijn. Deze datum is reeds verstreken. Uw schriftelijke opzegging is niet op 27-11-2006 ontvangen. 2 dagen na de uiterste opzegdatum was deze ook nog niet binnen. Uw contract is toen verlengd. Wij hebben de eenmalige bijdrage ook reeds gefactureerd. Deze bijdrage is eenmalig. Wij zullen u dus GEEN jaarlijkse kosten in rekening brengen. Het recht op 5 procent korting geldt wel jaar in jaar uit. U heeft de kosten dus met 1 vakantie snel terugverdiend en daarna kunt u jarenlang gratis verder besparen op uw vakanties!

Met vriendelijke groet,

Natasja Enthoven
Vakantiekaart BV

WAT NU?

Diana1972
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2006 23:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Diana1972 »

Ook ik ben razend op deze mensen van vakantiekaart.
Bij mij hetzelfde verhaal als zovelen hier, ik had meegedaan aan een enquette en als dank zou ik voor slechts 2,95 een levenslange kortingskaaart voor de vakantie krijgen
Met een geen woord is er over 75,00 gesproken.
Tot ik begin deze week een brief kreeg waarin stond dat er vor de 2e en laatste maal kosten werden afgeschreven...
De 2e keer???
Mij is gezegd eenmalige kosten van 2,95
Ik ben al de hele week mailtjes aan het versturen naar vakantie maar ze lullen er gewoon overheen, dat ik te laat was (ik had hem begin november binnen en moest 20 november opgezegd zijn)
Gisteren waren er dus inderdaad 75,00 afgeschreven..Laaiend ben ik, want je kunt deze kaart inderdaad neit overal bij gebruiken en de kortingen zijn minimaal.
De mailtjes die ik terugkrijg gaan erover dat ze niet in het systeem kunnen (???) en dat ik echt levenslang korting krijg en cadeaubonnen heb.
Ja die je inderdaad eerst zelf heb moeten bekostien.
Maar ik ga het ook proberen terug te boeken en de rekening blokkeren
Ik ben echt woedend...

doorzetter-2
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 dec 2006 17:55

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door doorzetter-2 »

gister kreeg ik een spontane opzegging van vakantiekaart BV :!: :?: :roll:

Ik had de nodige vraagtekens over het verkoopgesprek dat mijn zoon had met vakantiekaart omdat zijn vertaling van het telefoongesprek mij nogal ‘ongeloofwaardig’ overkwam.
Toen eenmaal die bekende 75 euro (sigaar uit eigen doos cadeaubonnen) plots was afgeschreven :? kreeg ik nog meer argwaan. En de dinerkaart hadden we zelf al.

Ik belde VK en vroeg om de geluidsopname van het telefonische verkoopgesprek.
Ik kreeg antwoord dat ik dan een briefje moest schrijven.
Dat heb ik gedaan.
Toen kreeg ik een antwoordmail: "Dat is technisch onmogelijk; maar ik heb geluisterd en het verkoopverhaal was correct". :!:

Ik dacht: Had ik gezegd dat het niet correct was dan :?: Nee!

Mijn antwoordmail: “Ik geloof er niks van dat dat niet mogelijk is; en daarnaast wil ik graag de correctheid ZELF beoordelen.
Alternatief: laat u mij het gesprek dan eerst maar horen."

30 minuten later ontving ik een mailtje: Bij wijze van coulance verklaren wij uw opzegging akkoord; wij sturen u het geld terug en anders kunt u het geld via uw bank terughalen.

Ik dacht: vreemd; Ik had überhaupt niet om opzegging gevraagd want ik wilde alleen weten wat er eigenlijk was gezegd.

Ik vermoed nu dus dat er toch iets niet deugde in het verkoopgesprek.
En dan heb je aan mij een verkeerde; dan wil het persé weten en ga ik dit tot de bodem uitzoeken. :wink:

Het was me al eerder opgevallen dat ze juridisch volkomen verkeerd omgaan met hun algemene voorwaarden en er ook verschillende versies hanteren.

NB natuurlijk zullen er mensen zijn voor wie vakantiekaart een prima systeem is. Maar in ons geval slaat die kaart helemaal nergens op. En die 75 euro kan je beter op de bank zetten dan vang je nog rente en weet je zeker dat je het geld niet kwijtraakt.
Je kan de bonnen slechts via 15 euro >> per boeking << inwisselen dus moet je 5 jaar via VK boeken. Wat een lachertje.
Een proefperiode van max. 1 maand !! anders zit je aan die 75 euro extra kosten vast alsof je direct binnen een maand een vakantie gaat boeken.

Gesloten