LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] phuket air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ziedewel
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2005 12:56

Re: phuket air

Ongelezen bericht door ziedewel »

wij zouden 27 mei vertrekken naar Bali voor onze huwelijksreis, door steeds zelf te bellen en te blijven aandringen op een oplossing werd ons verteld dat er een alternatief zou worden aangeboden en wel vandaag of morgen. Omdat we nog steeds niets hadden gehoord zelf weer gebeld. Iedereen zou al gebeld zijn, maar wij dus niet. Na verteld te hebben dat we dus niet zijn gebeld, zeggen ze doodleuk dat we er dan niet waren, terwijl we een mobiel nummer hebben gegeven! En alleen een collega die zich hiermee bezig houdt mag hierover wat vertellen, dus ze vertellen niets bij klantenservice. Dit slaat werkelijk alles, wij zijn het helemaal spuugzat, ze mogen wat ons betreft nu al ons betaalde geld thv 2700 euro terugbetalen, dan zoeken we wel een fatsoenlijke organisatie die normaal zijn zaken afhandeld. KRAS is ronduit de meest slechte, klantonvriendelijke en bureaucratische flut organisatie die wij ooit hebben mee gemaakt, wat nou goede naam? Ze doen helemaal niets om de problemen met Phuket voor de consument fatsoenlijk af te handelen. Alleen als ze alsnog bellen met KLM of Singapore Airlines voor hetzelfde bedrag overwegen we nog om te gaan, een dag eerder kan niet ivm onze bruiloft. Maar dat is ons probleem natuurlijk.

danielk
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 mei 2005 12:11

Re: phuket air

Ongelezen bericht door danielk »

Wat ik overigens niet snap is dat heel TUI zo stom is geweest om voor tienduizenden stoelen een contract af te sluiten met Phuket Air, terwijl die maatschappij pas hooguit een jaar (en met aardig wat problemen) ervaring had op de route Londen - Bangkok, en men bij TUI wist dat PA met maar één toestel op Amsterdam zou kunnen vliegen.
Dat is gewoon vragen om ellende.

Ik wacht nog een paar dagen af, als we kosteloos kunnen omboeken naar een ander ticket doen we dat, en anders ga ik lekker achteroverleunen en wachten wat Arke op ons afvuurt.

blaaskaak

Re: phuket air

Ongelezen bericht door blaaskaak »

Waarom wacht iedereen lekker af ?
Naarmate de tijd vordert worden de problemen alsmaar groter.

Irritatie zal toenemen.
Het geldbedrag die je niet meer terug krijgt.
EN uiteindelijk geen Vakantie !!!

KRAS/ARKE zullen er niets aan doen om het betaalde bedrag te retourneren. Ze zullen altijd beroepen op hun onmacht riedeltje.
En dat is nu het geval.

je kan wel stoer gaan doen "en ik wil mijn geld terug" want die krijg je toch niet !!!!

reiziger 3 juni

Re: phuket air

Ongelezen bericht door reiziger 3 juni »

wij hadden inderdaad afgewacht en die mensen niet van hun werk gehouden, zo konden zij hun energie steken in het omboeken

zojuist zijn we gebeld dat onze rondreis van 3 juni omgeboekt is naar china air, met een bijbetaling van 75 eur p.p.

vluchttijden veranderen bijna niet, dus perfect geregeld

wanneer de ries bij het boeken 75 euro duurder was geweest hadden we het ook gedaan

kras-reizen, prima. snelle oplossing

Mipster

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Mipster »

China vliegt toch zo:

Amsterdam - Bangkok
Bangkok - Taipei
Taipei - Denpasar

of zit ik er nou naast? deze reis duurt ongeveer 46 uur!!!! kan iemand mij vertellen hoe dit wel zit? hoe lang duurt die reis?

vazel

Re: phuket air

Ongelezen bericht door vazel »

wij zijn net gebeld door onze reisburo.we zijn omgeboekt naar KLM.
we moeten 306,- euro per persoon bijbetalen.we vertrekken woensdag,en ze moeten het geld dan ook al binnen hebben.
dit is een slechte alternatief van TUI!

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

waar heb je geboekt dan? Bij world of tui, kras of holland international, enz... :?:

The vlieger

Re: phuket air

Ongelezen bericht door The vlieger »

Gebeld met Kras en ze gevraagd wat er al bekend is voor onze reis op 8 juli naar Thailand?
Het volgende kon Kras mij vertellen: Er wordt niet meer met Phuket Air gevlogen en tot vandaag hebben ze alle reizen tot 29 mei omgeboekt naar andere maatschapijen de rest volgt komende dagen en weken en ieder krijgt bericht thuis hieromtrend.
Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
Zijn er ook mensen die ook voor 8 juli hebben geboekt?

Laten wij hopen dat ieder snel duidelijkheid van Kras krijgt en dat de voorpret weer een beetje terug komt.[/b]

8715

Re: phuket air

Ongelezen bericht door 8715 »

wj hebben voor 6 juli geboekt en van holland international hebben ze hetzelfde tegen ons gezegd. ze zeiden daar alleen dat ze mei al klaar hadden en nu met juni en juli bezig waren. Ik zal je laten weten wanneer ik meer weet.

NR

Re: phuket air

Ongelezen bericht door NR »

Heb 6 juli geboekt en zelfde te horen gekregen van Kras. Ze verwachten niet voor 25 mei aan die datums toe te komen.

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Nee logisch dat jullie het nog niet weten.Jullie moeten met zijn allen die mensen hun werk laten doe ,om ervoor te zorgen dat iedereen per maand afgehandeld en verdeeld kunnen worden om op vakantie te gaan .Het is een helse job om dat voor elkaar te krijgen.Geef ze dan ook de tijd en ruimte om het werk te doen,en ze niet van hun werk te houden door ze gek te bellen.Ze kunnen geen ijzer met handen breken en ook geen vliegtuigen toveren wanneer u dat wilt.Ga er zelf maar aanstaan.Maar ze werken zich uit de naad om u op uw bestemming te krijgen.En blijf niet met man en macht zeuren!!!!!!!!!!!!

ziedewel
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2005 12:56

Re: phuket air

Ongelezen bericht door ziedewel »

Blaaskaak lijkt gelijk te gaan krijgen. We zouden vandaag of uiterlijk morgen te horen krijgen of er een alternatief wordt gevonden. Gebeld door een meisje door 073-5999888. Alles komt goed, even afwachten nog.
Nu weer te horen gekregen van de afdelingshoofd klantenservice KRAS dat degene die dit heeft doorgegeven niet de waarheid sprak, het kan net zo goed pas eind van de week c.q. vlg. week bekend zijn en ons geld krijgen we niet terug pas ALS er een alternatief wordt geboden en wij het er niet mee eens zijn. En dan duurt het nog eens een week voor we het geld hebben, ja zo werkt het nou eenmaal wordt er gezegd. Dus afwachten heeft ook geen zin, misschien kun je het dan wel helemaal vergeten. De consument heeft geen rechten meer, ze lachen je gewoon uit. KRAS/STER moet gewoon aan de schandpaal genageld worden als het zo doorgaat. Wij pikken het in ieder geval niet meer. Degenen die wel worden geholpen hebben mazzel.

8715

Re: phuket air

Ongelezen bericht door 8715 »

Gast 16.09 uur:Ik heb alleen zaterdag gebeld en verder bel ik niet, je moet er niet vanuit gaan dat we de hele dag aan de telefoon hangen hoor! ze hebben me zelf geadviseerd dat als ik op de hoogte wilde blijven ik ze iedere week een keertje mag bellen om het te vragen, dus ik ben echt niet heel lastig hoor. je moet niet zo zeuren! :evil:

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

@8715

dat is sterk zeg, ik zou 22 mei gaan met Holland International en die zeggen dat ik volgende week pas aan de beurt ben.Ik weet nog steeds niets.(ik bedoel niet dat jij liegt hoor,maar dat ze bij de diverse buro's heel verschillende dingen beweren)

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb het ook van Holland international gehoord, dat hebben ze tegen mij gezegd, het kan zijn dat ze een aantal vluchten nog niet klaar hebben. Ik heb ook heel verschillende dingen gehoord bij HI hoor. :?

NR

Re: phuket air

Ongelezen bericht door NR »

ik neem aan dat ze aparte mensen hebben om de telefoon op te nemen en aparte mensen om de hele zooi om te boeken. Als zij ons niks laten horen kunnen we best een keer per week ff bellen. Denk niet dat de hele organisatie in de soep loopt omdat wij bellen.
Je werkt zeker bij Kras Stervakanties?

8715

Re: phuket air

Ongelezen bericht door 8715 »

Zou ik ook bijna denken.haha :lol:

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Wat ik bedoel er zijn zoveel mensen van mei tot september dat weg gewekt moet worden dat de operators plat worden gebeld.dat bedoel ik er mee,dat ze per maand de vliegtuigen proberen te vullen in het belang van de passagier.En een machine huren of ergens vandaanhalen kosten heel veel tijd en energie. maar er zijn ook mensen erbij die met allegeweld bezig zijn om op dit moment te willen weten of ze gaan ofer een omboeking er op tijd zal zijn of dat de annulering op stel en sprong geleverd kan worden.En dat is wat ze willen proberen en er voor gaan.Het seizoen is net begonnen en het duurt nu even voordat je het weet wanneer je weg kan en hoeveel plaatsen je hebt voor de groepen mensen.Het is ellendig genoeg maar de situatie is er nu eenmaal, en daar zijn ze continu mee bezig om het te regelen.

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik werk niet bij het reisbureau en ook niet in die wereld.Ik zouhet ook niet willen. Maar het is nu een hekseketel en ik doe liever wat ontspannens.Veel succes en geluk dat jullie allemaal op reis kunnen en de ellende vergeten waar je nu inzit.En met wie je vliegt,een hele fijne vlucht gewenst.Dus weet met wie je volgende keer vliegt. En boekt.Dat is dan duidelijk voor al die mensen.

thailandganger
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2005 14:58

Re: phuket air

Ongelezen bericht door thailandganger »

Zou zondag 15 mei naar Bangkok vliegen weet alleen nog niet of het nu door gaat of niet. Kras zegt dat we op de wachtlijst staan. Kan nu nog niet vertellen wanneer we wat horen. Dat is best wel balen want je weet niet waar je aan toe bent.
Zijn er meer mensen die zondag vertrekken en het nog niet weten?

Gesloten