LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuvoryn en gewichtsverlies?

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
mvnadine

Re: Nuvoryn en gewichtsverlies?

Ongelezen bericht door mvnadine »

Hallo allemaal.

Ik las het artiekel van nuvoryn en ik wil heeeeeeeel graag extra afvallen voor een operatie.

dus ik ga naar de site en wil een proef pakketje bestellen (daar zou ik al genoeg aan hebben volgens de verhalen)

Ik vul mijn gegevens in (geen rekening nr dat was niet nodig) en druk op het knopje koop nu want dat was het enige wat ik zag.

ik kom meteen op een pagina te recht met andere aanbiedingen waar ongeveer 100,- voor mag neer tellen.

Ik ga kijken bij het contact om ff na vraag te doen. Er staat 24/7 telefonische begeleiding.
maar ik krijg regeklrecht een bandje Dank u voor het bellen met Novoryn. onze verkoop afdeling is alleen berijkbaar tijdens kantoor uren op maandag t/m vrijdag van 09:00 t/m 17:00.

Hoe bedoel je 24/7??

Ik heb er geen vertrouwen meer in. mocht ik uiteindelijk toch een potje binnen krijgen dan is het mooi maar anders onzin

Groeten Deeske

pauwtje12

Ongelezen bericht door pauwtje12 »

Met veel afschuw heb ik alle reaktie,s gelezen ik zou er ook bijna ingetrapt zijn,maar dacht ga eerst eens even zoeken.
Ik kijk altijd naar obese en als ik dan zie hoe deze mensen 1 jaar lang echt knokken en dieéten en trainen om hun streefgewicht te halen zou zo,n pilletje dat even in 8 weken doen?
Dit wilden ik even kwijt ben blij toch eerst maar even gezocht te hebben.
Met vriendelijke groet en mensen trap er niet in! :wink:

innotiv

Ongelezen bericht door innotiv »

Ik worstel al vele jaren met de gevolgen en problemen welke ik ondervind met mijn overgewicht.
Omdat ik via een link werd geattendeerd op Nuvoryn heb ik het product besteld, de starterset zou gratis zijn maar het tegendeel is echter waar, kosten € 100,00.
Toch maar gedaan, met in het achterhoofd, gezien de zgn. positieve reacties.
Laat u geen oor aannaaien, het middel doet geen moer, ondanks de mooie beloftes !
Koop voor die 100 €uries maar een paar heel comfortabele wandelschoenen.
3 maanden geleden aan een dieet begonnen waarbij ik micromaal suiker of suikerhoudende producten mag gebruiken, tevens mijn koolhydraten, aardappels, pasta, bami, geslepen rijst, en brood ook heb gemicromaliseerd.
Voor de rest onbeperkt alles gegeten welke de bovenstaande producten NIET bevatten.
Voor het ontbijt veel drinken, in mijn geval thee, ik eet daarbij een hele bak van 500 gram magere
kwark met een beetje zoetstof.
Tevens ben ik iedere dag 2 keer een half uur gaan wandelen (shoppen, winkels kijken, hond wat meer uitlaten).
Het resultaat thans van 115 Kg. naar 100 Kg, dat is 5Kg per maand.
Kom ook met die dikke reet uit de stoel, en vergeet die dieetpillen, u zult het vast wel ergens gelezen hebben , ieder pondje gaat enz.
Google is your friend , zoeken op low carb ,en suggar free,
Ik wil geen betweter zijn maar Nuvoryn en al die andere afvalmiddeltjes helpen alleen de fabrikanten van deze wondermiddeltjes aan een VETTE beurs

akoppen

Ongelezen bericht door akoppen »

Ik lees op een of andere reclame site van dit afvalmiddel:
"Iedereen beschikt over drie types lichaamsvet, waarvan de meest problematische zich in de buik, de billen en de zwembandjes situeert. Het is niet mogelijk deze te verbranden zonder antioxidanten."

Dit klopt niet. Het is eerder:

Wit vet kan ruwweg worden onderverdeeld in subcutaan (onderhuids) vet (billen en zwembandjes vallen hieronder) en in visceraal vet (voornamelijk in de buikholte om de organen heen). Subcutaan vet brengt doorgaans weinig gezondheidsrisico's met zich mee, visceraal is geassocieerd met diabetes type II en cardiovasculaire aandoeningen. Voor de verdbranding van vet zijn geen antioxidanten nodig. Verbranding van vetten gaat via het zgn. beta-oxidatie proces.

Vooralsnog is de enige manier van afvallen er meer energie laten uitgaan dan er inkomt. Hoe kan er meer energie uitgaan? Door lichaamsbeweging is dit te bewerkstelligen. Er doen de laatste jaren verhalen de ronde over het activeren van het zgn. bruine vet. Zou een optie zijn om meer energie te verbranden, echter de hoeveelheid bruin vet in het lichaam is beperkt, en dus ook de verbranding.

Kortom,

afvallen doe je in overleg met een dietist of arts, niet met kwakzalvende middelenverkopers.

Gesloten