LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Dat zou mooi zijn. Overigens heeft Bol.com die keuze al om pakketjes op te halen bij een bedrijf. Maar ja daar kun je dus ook voor niks aankomen lijkt me zo. Je moet dan wel zeker weten dat het er ligt.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door electomonteur »

postnl is helemaal lekker bezig

pakket naar klant verstuurd
na 5 dagen belt deze op wanneer komt het nu
wij kijken bij track and trace
daar word gemeld pakket is bij buren afgegeven
ik dat aan de klant gemeld
vraagt deze welke buren
dichtstbijzijnde zitten op 780 meter en de andere zijde 1135 meter dus welke zijn het dan
zelfs post nl kon het niet zeggen
ik bij post nl gevraagd wat de max afstand is dat het pakket van het huis adres mag worden af gegeven
hun antwoordde max 50 mtr
ik melde dat dit pakket minimaal 750 meter verder lag
was niet mogelijk volgens hun
ik heb laten kijken hoever deze huizen uit elkaar lagen toe vonden hun de afstand ook wel erg groot

ik geëist dat de bezorger hem maar als nog bij de juiste moest bezorgen anders
ik actie zou onder nemen
en de dag er na was het pakket opgehaald en alsnog netjes bij de persoon afgeleverd
pakket bleek zelfs 3 adressen verder te liggen en bezorger had op z'n kloten gehad van postnl
had gewoon later even terug moeten gaan en niet 3 huizen verder moeten dumpen

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door PJ 66 »

En wat dacht je van oude mensen of minder vallide mensen. Ja de service is soms droevig gesteld. Met al die concurentie zou Post.nl toch beter moeten weten.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De problemen bij PostNL liggen niet aan het personeel. Alles is bij PostNL gericht op kostenbesparing. Pakketbezorgers: dit zijn onderaannemers die tot 300 pakketten per dag moeten bezorgen. De onderaannemer die intekent met de laagste prijs, krijgt het bezorgcontract van PostNL. Daarmee is PostNl verworden tot een moderne slavendrijver. Veel bezorgers houden het niet vol en haken af. Waardoor ook weer ervaring en kennis over leveradressen verloren gaat. Verkeerde bezorging door adressen die op elkaar lijken blijft zo bestaan. Alle postkantoren zijn gesloten. Bij de PostNL servicepunten werken supermarktmedewerkers waarvan je redelijkerwijs niet mag verwachten - gezien hun salaris - dat ze op de hoogte zijn van de diensten die PostNL levert. Je moet daarom alles zelf uitvogelen. Doe je dat niet, dan betaal je teveel of gaan er andere zaken mis.

Het zal dus ook niet beter worden: de reden dat PostNL zo'n prutzooi is geworden heeft maar één oorzaak: geld.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Het is weer zover opnieuw blijft Post.nl in gebreken en houden ze post vast op zaterdag. Het regende zeker te hard. Weet zeker dat het vrijdag in de bus ligt. Wat een zooitje daar toch bij Post.nl :evil:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

PJ 66 schreef:Het is weer zover opnieuw blijft Post.nl in gebreken en houden ze post vast op zaterdag. Het regende zeker te hard. Weet zeker dat het vrijdag in de bus ligt. Wat een zooitje daar toch bij Post.nl :evil:
Gaat het om een rembourspakketje of een pakketje waarvoor getekend moet worden of echt gewoon normale briefpost?

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Gewoon een pakketje wat door de deur kan. Niks rembours. Maar het regende zaterdag nogal en er stond wind.......Weet zeker dat het vandaag binnen komt. Dan weet je ook weer zeker dat ze zaterdag weer een snipperdag hebben genomen bij Post.nl

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Vandaag? Op maandag toch sowieso niet? Volgens mij komt post pas weer op dinsdag.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Die wet is er nog niet door he, wel een beetje op de hoogte blijven he. Dat is een wetsvoorstel die nog naar de 1e kamer moet.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

PJ 66 schreef:Die wet is er nog niet door he, wel een beetje op de hoogte blijven he. Dat is een wetsvoorstel die nog naar de 1e kamer moet.
Ik krijg op maandag nooit normale post volgens mij. Was dat niet al heel lang zo?

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Nee op maandag komt nooit veel post, omdat bedrijven meestal gesloten zijn in het weekend. Maar hij komt wel langs (nog wel). Ze zijn bezig de wet te veranderen, omdat het nu nog zo is dat post behalve op zondag elke dag bezorgd moet worden behalve zondag. Als de wet erdoor is kunnen er alleen nog rouwkaarten worden verstuurd op maandag of aangetekende stukken die van belang zijn. De rest komt op dinsdag.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Het is vandaag WEER raak op 31 januari. Ik zou vandaag 2 poststukken krijgen die echt vandaag zouden binnen komen. Een gids en een ander stuk. Bij mijn ouders in een andere wijk van Nijmegen keurig verzorgd. In mijn wijk WEER niet. De vorige keer kreeg ik van de postbode te horen. We hebben zieken en onderbezetting, maar dan nog moet u uw post gewoon die dag krijgen.
Managers zouden erop aangesproken worden. Helaas dit FLUTSORTEERcentrum op de Haterseweg in Nijmegen heeft nog steeds dezelfde sukkel managers.

Ik hoop dat Post.nl ze eruit gooit. Opnieuw een klacht ingediend. Ben er helemaal klaar mee. Hoezo post beter bezorgd in 2011 :evil: :evil: :evil:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het is nogal een misverstand dat dit aan het PostNL personeel zou liggen. PostNL doet alles maar dan ook álles om geld te besparen. Dat dat ten koste gaat van de dienstverlening: jammer dan. Ligt aan het PostNL management, niet aan het personeel.

Slavendrijver PostNL in Zembla van 27 januari jl. "Voor jou 10 anderen"

Vanaf minuut 8:30 over PostNL

http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1973 ... f8808fcf79

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Gisteren de postbode gesproken. Hij zei: we hebben heel veel zieken en onderbezetting. De post is gisteren hier helemaal niet rondgebracht.........

Dit heeft ie echt gezegd!

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Op maandag wordt er geen post bezorgd. Zou het toch niet aan de bezorging liggen en niet aan Bol.COM? En een dagje later zal toch niet zo erg zijn?

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bol.com/Post levert artikel niet op tijd

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Op maandag wordt wel post bezorgd en het ging om dinsdag. Heb hier al eerder geschreven dat die wet er nog lang niet door is.

Gesloten