LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis vakantie.....en dan lid worden??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door dhc »

Oeps, Ceesje is beledigd....

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

eplaatst op 16 Mei 2009 21:36 door Verstuur mail TS nachtmerrieofsprookje?
Beste Jor,

U dient goed te lezen. Wij zijn terwille om de verwijzing te te verwijderen als de moderator hierom verzoekt, niet omdat u het zegt! Als op basis van uw klacht aan de regel voldaan moet worden, dan pas nemen wij actie.
Ik had/heb de klacht nog niet doorgestuurd maar u wil het erop aan laten komen,prima dan.
Ik heb de hele website trouwens nog eens heel goed nagekeken en ik kom daar ook de advertentie tegen waarin onze Cees zijn Timesharing puntjes wil verkopen.Het is dus ook nog een commerciële website ook!
De echte werkende link naar de website staat er een stuk korter in, daarvoor was het slechts een verwijzing.Ook ik heb het idee met 1 persoon te maken te hebben en zal in mijn reactie naar de Tros-Mod ook om een IP-check vragen van beide nickname's, en dat allemaal omdat u zichzelf te goed voelt om de regels te volgen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »



Geplaatst op 19 Feb 2009 02:08 door Verstuur mail TS nachtmerrieofsprookje?
Beste Ton928,

Vragen wij geld om te registeren?? We gaan bepaalde informatie afschermen. Als mensen hiervoor belangstelling hebben gaan wij een klein bedrag vragen om de kosten die wij maken te kunnen dekken. We dwingen niet,
Gewoon een commerciële website dus, niets mis mee maar hier elke dag de link naar de website gebruiken als ondertekening van een reactie zal niet gaan.Jammer dat u dit zelf niet inziet, maar goed. so be it.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door G7 »

Wat een niveau hier

Beste jor, doe wat je niet laten kunt. Klikspaan.

Waar maak je je eigen toch zo druk over en met jou je grote vriend(in) dhc? :shock:

Jullie kunnen dit item toch ook overslaan, als je je hieraan ergerd?

Onbegrijpelijk. Al net zulke "sukkels" als al die mensen die in die timesharing getrapt zijn. Verschrikkelijk!!!! :x

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door dhc »

Altijd fijn een inhoudelijke reactie van jou te ontvangen....
Waneer bereik jij het niveau dat je daadwerkelijk iets toevoegt?

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door G7 »

Oeps, Ceesje is beledigd....
Nee, dit is relevant. Voegt echt iets toe.

Ach, wat zit ik mijn tijd toch te verdoen aan zulke S*KK*** :roll:

Bye, bye.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

Om je te laten zien dat ik me ook soms schik heb ik het verwijderd.Let op, uit de website mag/kan gewoon worden gekopieerd, anders had je dit moeten blokkeren. Maar goed, regels zijn regels daar heb je gelijk in.
Laatst gewijzigd door jor op 16 mei 2009 23:16, 2 keer totaal gewijzigd.

007: reisagent
Berichten: 164
Lid geworden op: 22 feb 2007 22:13

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door 007: reisagent »

Zo, na een dag hard werken kan ik weer eens gaan genieten van alwéér een oeverloze discussie op dit prachtige forum. Aangezien het nergens meer over gaat zou ik normaliter niets eens de moeite nemen om te reageren; deze keer reageer ik echter wèl omdat ik al een hele tijd dezelfde vermoedens heb als jor.

Ook ik heb namelijk de indruk dat "cees peek" en "TS nachtmerrieofsprookje?" één en dezelfde persoon is of op z'n minst onder hetzelfde dak woont met het andere redactielid, als deze al bestaat. De indruk is overigens nog versterkt nadat ik een bezoekje had gebracht aan de door cees peek tot in het oneindige gepromote websites. Hier las ik onder meer het volgende:
De redactie van deze website is bezitter van time share punten van Club La Costa, een resort dat gevestigd is in Spanje.
Let wel, hier staat toch echt "de redactie is bezitter" en dat is toch echt enkelvoud! Anders gezegd, de redactie bestaat uit één persoon, namelijk ... cees peek! En vervolgens lees ik dan ook nog het volgende:
"Wij zijn diverse malen in Spanje geweest op een zeer mooi resort 2 km van Fuengirola bij Malaga ... ()... Als er mensen zijn, die interesse hebben in (een deel van) mijn timeshare punten, kunnen zij mij benaderen via mail [email protected] of via http://peekje61.xxx.xxx.xxx/
Conclusie: de "redactie" van genoemde website bestaat louter uit cees peek en op het moment dat cees even geen tijd of zin heeft zit zijn lieve vrouw achter de computer. Meer kan ik er in elk geval niet van maken!

Zo, en dan ga ik nu op m'n gemak wachten op alwéér een snerende reactie van de "redactie" van TS-SoN? U, geachte lezers, heeft natuurlijk ondertussen al begrepen dat de manier waarop de "redactie" wenst te reageren niet echt blijk geeft van professionaliteit. Daarnaast mag u ook best de nodige vraagtekens plaatsen bij eenieder die u wenst te waarschuwen voor timesharing maar ondertussen wèl zelf punten in Club la Costa aan de man probeert te brengen!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

007 reisagent...
Daarnaast mag u ook best de nodige vraagtekens plaatsen bij eenieder die u wenst te waarschuwen voor timesharing maar ondertussen wèl zelf punten in Club la Costa aan de man probeert te brengen!
En dat is dus precies mijn punt! Daarom kan ik de laatste reactie van G7 ook niet plaatsen.
Onbegrijpelijk. Al net zulke "sukkels" als al die mensen die in die timesharing getrapt zijn. Verschrikkelijk!!!! Mad
Maar wel tekeer gaan als ik probeer dit te voorkomen en deze commerciële website hier niet steeds hoort te staan! Andere commerciële websites mogen dat toch ook niet.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:22, 1 keer totaal gewijzigd.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door sprookje »

if it does not kill you, it will harden you

Ok dan zal je nu wel gehard zijn zeker,dus kappen. :P
En nu stoppen met zeuren

007: reisagent
Berichten: 164
Lid geworden op: 22 feb 2007 22:13

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door 007: reisagent »

Nou, wat weer een relaas, meneer of mevrouw "redactie"! Helaas ontgaat mij het nut van het gestelde; wilt u nu echt gaan redetwisten over grammaticale vervoegingen? Ik vraag u toch ook niet wat beshcerming is?

Voorts neem ik aanstoot aan deze opmerking: En u hebt al eerder twijfel proberen te zaaien over onze intenties. U wilt vast wel even vermelden waar u op doelt, nietwaar?

En ja, u richt zich dan wel tot mij (wat een eer!) maar het merendeel van uw opmerkingen heeft betrekking op zaken die niet door mij maar door anderen zijn gemeld. Vergeef mij, maar ik heb dit moment geen zin, tijd èn energie om daar verder om in te gaan. Ik heb overigens het vermoeden (en de hoop) dat jor zich in deze niet onbetuigd zal laten!

Tot slot, buiten weinig professioneel bent u ook niet principieel; schreef u niet eerder "Wij zullen alleen deelnemen als we de uitvoerders van oplichting betreffende de (her)verkoop van timeshare weer bezig zullen “zien”, of iets nieuws te melden hebben".

Voor de goede orde, ik ga geen enkele discussie uit de weg maar ik ga mij uiteraard niet buigen over banaliteiten zoals taalkundige (on)juistheden. Overigens buig ik verder ook nooit (slecht voor mijn rug en uitsluitend voor Hare Maje) dus een excuus zal er nooit inzitten. Waarom?

007: reisagent
Berichten: 164
Lid geworden op: 22 feb 2007 22:13

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door 007: reisagent »

Copyright betekent copyright: Het hoeft in principe niet eens vermeld te worden, met andere woorden als u informatie van het Internet kopieert voor eigen gebruik/publicatie, dan kunt u aangeklaagd worden wegens schending van copyright zelfs al is er geen melding van copyrightbeshcerming gemaakt.
Ja, het duurde even tot het kwartje viel (te laat en te moe; ik werk namelijk wèl voor de kost) maar u doelt er vast op dat ik zomaar uit uw webstek (waarlijk een prachtig stukje huisvlijt) heb geciteerd hetgeen overigens iets anders is dan heb gekopieerd.

Mocht u er aanstoot aan hebben genomen "redactie", dan hierbij toch ook nog even de bronvermelding: de citaten uit mijn bijdrage van 16 mei 2009 23:13 uur zijn afkomstig van de door cees peek veelvuldig genoemde websites.

En, gaat u nu aangifte doen van inbreuk op uw vermeende auteursrecht? Succes!

Gesloten