LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laptop voor €599 bij Kijkshop.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Martijn

Re: Laptop voor €599 bij Kijkshop.nl

Ongelezen bericht door Martijn »

En............ vergeet de koude douche niet, kan t niet vaak genoeg zeggen :!:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik hoop voor de kijkshop dat ze vandaag iets beter hun best zullen doen en een beter alternatief beschikbaar stellen... ik hoop ook eindelijik een reactie te krijgen op een vrijdagmiddag verstuurde (BOZE) email... kan toch niet, dat ze niks laten horen en wij alleen maar kunnen speculeren... komt het trouwens vanavond in RADAR? ook al is het maar kort, dan hebben we meer kans om iets te bereiken...

Gast

:D
Volgens mij is een laptop met een pentium III procesor een oude laptop.
In verhouding tot een pentium IV op 2.3 mhz die rond de € 1000, te koop is betaal je zowie zo te veel. Je kunt beter een tweede hands laptopje kopen vooor dat geld die is dan meestal moderner.

Marcel

Ongelezen bericht door Marcel »

Daar heb ik toch helemaal niks aan. Ik heb een laptop gekocht voor 599 euro en ik wil hem hebben ook. Hij is betaald en al. dan ga ik toch niet nadenken om een tweedehands te kopen. En daar gaat het hier helemaal niet om. Wij zijn de dupe geworden van een zeer sluwe actie :evil:

coreina

Ongelezen bericht door coreina »

Nu ik dit zo allemaal eens lees ga ik me bijna schuldig voelen dat ik er wel een heb kunnen bemachtigen, :) en wel de goeie. En zoals ik al eerder schreef, het lijkt wel of ik de enige ben :?
Ik wens iedereen veel succes met actie voeren of wat dan ook, want een lullige cadeaubon van 20 euro is natuurlijk geen alternatief en zo koop je het ook niet af.
Nogmaals succes en ook ik hoop dat het vanavond in Radar komt.

Gast

waarschijnlijk ga ik me hier slechter door voelen, maar coreine = werkt ie goed? en heeft ie een luide fan? sowieso dingen die ik wilde weten, echter ga ik er nu nooit meer een krijgen maar toch...

coreina

Ongelezen bericht door coreina »

Nou, ik wil je niet lekker maken beste gast maar het is een mooi apparraat. En ik weet hoe ik moet internetten enzo maar wat is een luide fan :?: Deze computer is ten eerst al een stuk sneller dan de notebook die ik had en ten tweede veeeeeel meer mogelijkheden.
Maar ik zal je verdere details besparen, het is absoluut geen miskoop :!:
Succes met alles

Gast

Nou de douche staat inmiddels al op de derde plek met 5 graden! Ik hoop dat hij nog naar de eerste plaats gaat!! Mensen die nog niet gestemd hebben: Stemmen hoor!!

Gast

@coreina: fan = ventilator... of het een lawaaiige laptop is, maar laat maar zitten... tmaakt allemaal niet meer uit... als de kijkshop dan een fatsoenlijk alternatief bied, dat we bijv. 100 of 150 euro bij legen voor die inspiron 1100...

Gast

ik vind een bijbetaling van 50-100 euro wel de max. Dan moet het natuurlijk wel een laptop zijn met betere specificatie. Kan me niet voorstellen dat als er zo veel mensen zijn, mischien wel duizenden? dat kijkshop niet bij een fabrikant flinke korting kan krijgen bij een zo'n grote afname

Gast

dat kan de kijkshop, maar uit hun fout willen ze ook een slag slaan om zo nog meer winst te maken... ze verkopen het alternatief echt niet no-profit... wat ze wel zouden moeten doen... ze kunnen die laptop makkelijk aanbieden voor 699 tot 749 euro... de vraag is alleen: wanneer doen ze dat dan eindelijk eens?

Gast

Ja en hoe krijgen we ze zover dat ze die prijs naar beneden halen??

Loes Dekker

Ongelezen bericht door Loes Dekker »

xIk kon helaas de laptop van 599 euro niet meer krijgen maar ik ben gebeld voor een alternatief waar ik achteraf heel blij mee ben (Dell). :D [/quote]

Martijn

Ongelezen bericht door Martijn »

:?: Je bent blij......... dat je 275 euro of weet ik veel hoeveel méér mag betalen? Terwijl de prijs van de Dell toch redelijk dichtbij de huidige winkelprijzen ligt!

Of heb jij een andere aanbieding te horen gekregen?

Martijn

Gast

meen je niet, je bent toch niet tevreden met die dell
als je daar 275 euro voor moet bijbetalen :shock:

frisser

Ongelezen bericht door frisser »

Ook ik was eerst behoorlijk pissig op de Kijkshop (en eigenlijk nog steeds een beetje), maar ik moet helaas bekennen dat ik ook ben ingegaan op het alternatief.

Ik heb namelijk zelf een laptop nodig en had al wat gekeken naar wat aanbieders. Dell heeft een zeer goede naam dus dit zou dan ook het bedrijf zijn waar ik mijn laptop zou gaan kopen. Daar kwam verandering in toen ik de 'aanbieding' zag van de Kijkshop. Had dus ook deze laptop kunnen kopen, maar ...... (rest weten jullie al).

Toen ik als alternatief die Dell kon kopen was ik behoorlijk aan het twijfelen. Moet ik afwachten, zal ik boze briefen schrijven etc. of zal ik gewoon die Dell kopen die ik in het begin ook wilde kopen.

Enfin, ik ben dus ingegaan op het alternatief en JA, ik ben een loser.... maar wel met een mooie laptop als ik hem krijg, ben wel een beetje huiverig geworden van de Kijkshop!

hemiparo

Ongelezen bericht door hemiparo »

natuurlijk ben je geen loser :D maar wilt gewoon zo snel mogelijk genieten van een laptop. Ik denk zelfs dat de aanbieding niet eens zo heel slecht is...

Voor mij persoonlijk (en met mij vele anderen) was dit DE manier om voor een mooi bedrag toch een notebook te krijgen en was ik niet van plan meer geld uit te geven om de eenvoudige reden dat ik dat niet heb. De oplossing van Kijkshop is dan niet te gebruiken.

Verder is het natuurlijk allemaal een beetje dubbel: er zijn niet veel winkels die je een cadeaubon geven van € 20,00 als een artikel niet leverbaar is maar aan de andere kant hadden veel mensen WEL een bevestiging van ontvangst en bestelling gekregen. Dus meteen het idee dat het ze toch gelukt was een notebook te bestellen. Als je dan wat later hoort dat het niet gelukt is voel je je toch wel redelijk kl#te...
Ik denk dat voor beide partijen dus wel iets te zeggen is

Gast

Wat lees ik nu:

"Ze konden een andere laptop kopen die 250 euro duurder was. Ze kregen ook deze keuze om een andere laptop te kiezen, met minder goede systeemeisen."

De laptop die ik kan kopen is 275,00 duurder en een minder goed exemplaar is mij niet aangeboden. Daar viel dus niet veel te kiezen.

En je geld terug krijgen lijkt mij toch nog het minste. Ik krijg de indruk dat ik daar blij mee moet zijn. Maar het geld houden en niks leveren zou natuurlijk uitgesloten zijn. Dus aanbieden het geld terug geven als je niet kunt leveren vind ik niet "tegemoet komen", dat vind ik normaal.

Herry

Gast

[quoteIedereen die aan deze actie van Kijkshop heeft meegedaan, en GEEN notebook heeft ontvangen, kan een mailtje sturen naar:

* [email protected]

Een empty mailtje is voorlopig voldoende, zodat ik je mailadres heb.
[/quote]

van gathering.tweakers.net
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 8#19161038

dus ff mailen !!

Loesje

Ongelezen bericht door Loesje »

Hoi,

Ook ik ben 1 van de mensen die een notebook besteld heeft bij de superaanbieding :roll:
Netjes bevestigingsmail gehad, betaald etc etc.
Alleen wil ik geen dell comp, maar mijn geld terug.
Na een aantal telefoontjes zou dat vrijdag geregeld zijn, nu dinsdag is het er nog niet! Net maar weer gebeld dus. Ow vreemd dat het er nog niet opstaat, dan zal het morgen wel gestort worden?
Wie heeft zijn geld al wel terug( giro) En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Als kijkshop zijn belofte waarmaakt wordt ik vandaag nog teruggebeld door de manager mevr van der Put :lol:
Maar dat zou gister ook al gebeuren :evil:
Iemand nog iets vrolijks over de kijkshop te melden?
Ik ben het zat!

Gesloten