sephora30 schreef:Iedereen verdient een 2e kans Schaap, ook ts.
Dus hou op met janken en zoek mee naar een oplossing, huilebalk
Die oplossing zeg ik al meerdere malen maar ja van werken word men moe schijnbaar.
Een 2e kans verdient men inderdaad maar dan moet je ook moeite doen.
Het enigste wat ik lees is klaagzang want men kan niet bij de ouders inwonen die moeten eruit en hun krijgen geen urgentie en blijft hopen op een groot huis waar ze dan allemaal kunnen wonen.
Wat is er mis mee om eens daadwerkelijk actie te ondernemen en die vriend eens dubbel te laten werken en TS zelf ook eens voor of na de studie.
Binnen een paar dagen ( want ze konden het wel betalen ) iets particulier huren het hoeft toch geen villa te zijn of wel soms.
Maar heb meer het idee dat men dat niet wil en niet bij mammie weg wil.
Voor elk probleem is een oplossing maar dan moet je wel willen en dat bereik je alleen met inzet van je eigen uit het zal niet aankomen waaien.
Als men wil is er werk genoeg maar ja dat zijn niet altijd de leukste baantjes.
VB Telegraaf bezorgen in de ochtend levert je 2 a 300 in de maand op.
Pakt hij er een avond blad bij weer 2 a 300 erbij.
Hebben we met enige inzet 5 a 600 euro in de maand extra, genoeg voor een particulier huisje.
Maar vooruit daar gaat ie dan weer: Mijn vriend zoekt al sinds we hier wonen een fulltime baan (en dat kan ook betekenen dat dat 2 parttime zijn, samen fulltime dus)
Dat had ie voor je verhuisde moeten doen, hij heeft dus moedwillig een baan opgegeven full-time om part-time te werken.
En dat met een zwangerschap, sorry hoor niet echt bijster slim als je het mij vraagt
Tuurlijk ,de vriend begint al vroeg met zijn werk,TS gaat de krant doen,en dan ligt de baby alleen in huis.
Of kom jij dan oppassen?
Lees eens eerst ze wonen nog bij de ouders dus die kunnen er dan ook voor zorgen.
Maar ja moeite doen komt bij jou ook niet voor in het woordenboek schijnbaar.