Weer een. Heb een bankstel op 7 oktober 2013 bij Seats and sofas in Zevenaar gekocht. Na drie weken, op 28 oktober kon deze al worden opgehaald. Thuisgekomen en uitgepakt. Plooien in het bankstel, stof zat los en zakt voor een deel door. Daarnaast was een Bordeauxrood bankstel besteld, de geleverde kleur lijkt meer op een zuurstok. De volgende dag foto's genomen en naar Seats and sofas gestuurd.
Kreeg een brief dat ik het bankstel zelf op een door hen vastgestelde dag ter controle moest brengen. Twee jaar garantie en ik las dat er bij garantie geen sprake kan zijn van kosten voor de koper. Dit gemaild naar Seats and sofas en kreeg een e-mail dat zij het bankstel nu zelf op kwamen halen. Betekent wel dat in al die jaren veel mensen de kosten voor vervoer en andere kosten zelf hebben betaald, terwijl zij garantie hadden. Lijkt mij een aandachtspunt.
Gisteren een gesprek met de servicemanager van Seats and sofas Zevenaar, die ook de floormanager bleek te zijn, en de vestigingsmanager. De laatste voerde het gesprek.
De teneur van het gesprek was schokkend. jij-boodschappen, niet uit laten praten, intimideren, het hele pakket. Je zit daar als klant met een klacht en je wordt behandeld als een tegenstander, en op een erg laag niveau. De bestelde kleur, Bordeauxrood was vogens de vestigingsmanager een kleur die er in honderden tinten is. Twee keer uitgelegd dat Bordeauxrood een juist een vaste kleur is. Vandaar die benaming. Net als legergroen, marineblauw, kanariegeel, hemelsbluauw, enz. Daar bleef hij het niet mee eens en de klacht over de kleur wees hij af. Hoezo objectief?
Heb een facebookpagina aangemaakt. Seatsandsofasmiskoop
https://www.facebook.com/seats.ensofasmiskoop Het moet toch een keer stoppen?