| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] megapool
-
@W@Y [[email protected]]
Re: megapool
Ik heb dit forum ff doorgelezen en ik wil ook ff iets kwijt. Ok, het is vervelend als je door het Faillissement van MegaPool een "dingetje" bent kwijtgeraakt, de één een DVD speler, de ander een wasmachine en weer een ander een koelkast of zo. Big deal!! Jullie zijn alleen maar een stukkie materiaal kwijtgeraakt, **** happens! Die 900 werknemers zijn hun BAAN kwijt, dit is volgens mijn bescheiden mening niet echt te vergelijken met een stukkie witgoed of een DVD spelertje!! Stop lekker met janken, ga sparen en koop een nieuw apparaat. Jullie hebben een probleempje wat gewoon niet in verhouding staat met het probleem van die 900 nieuwe werklozen. Voor de duidelijkheid, ik ben geen (ex)wernemer van MegaPool
-
Gast
Het gaat er niet om wie meer kwijt is dan de ander. Iedereen heeft zijn eigen verhaal. Ja, je baan verliezen is erger dan het verlies van een DVD speler en erger dan de 2000 Euro die ik verlies etc. Dan nog, iedereen heeft het recht om te klagen als je wat verliest. Het is geen vergelijk...en het is geen wedstrijd...er zijn alleen maar verliezers in dit spel.
-
Xenia [[email protected]]
Ik wil hier ook nog even op reageren. Er zijn inderdaad alleen maar verliezers... Ik vind niet dat je tegen elkaar af kan gaan wegen wat erger is. Iedereen die wat koopt heeft hier hard voor gespaard en hard voor gewerkt, en als je dat dan kwijt bent baal je gewoon.Dan mag je daar toch wat over zegen?? En de 900 werknemers die hun baan kwijt zijn, dat is ook verschrikkelijk. Die hebben zich ook voor 100% ingezet voor hun bedrijf en hard gewerkt... er zijn mensen die gezinnen moeten onderhouden en nu geen inkomen meer hebben. Zo heeft ieder zijn problemen en zo zal het altijd zijn in de maatschappij...maar je hoeft elkaar niet belachelijk te gaan maken omdat je over wat materieels "klaagt"... Een ieder heeft zo zijn eigen reden om hier te reageren en daar is een forum toch ook voor bedoeld?
-
ex-werknemer MP [[email protected]]
Mijn mening is dat het voor iedere gedupeerde vervelend is. Zowel voor consument, die zijn geld of apparaat kwijt is, als voor het personeel. Wat ik niet heb willen doen is zeggen dat het personeel meer getroffen is dan de consument. Mijn reactie was bedoeld om mijn visie op het verhaal te geven. Sommige mensen lijken het namelijk het personeel kwalijk te nemen, en daar wilde ik mij enigszins tegen verzetten. Personeel is net zo benadeeld als de consument. Het probleem zit hem in het management. Uiteindelijk hebben die onze spullen/banen van ons ontnomen! Een ex-werknemer uit de regio Rotterdam
-
roberto1211
Goedemiddag, Ik heb telefonisch een bestelling gedaan. Ik heb niets aanbetaald. Blijft deze bestelling wettelijk gezien bestaan,ook voor een nieuwe eigenaar of vervalt deze. Als ik een nieuw artikel koop,moet ik natuurlijk niet hebben dat over 3 weken ineens,"Jantje vlug boven"voor de deur staat met mijn bestelling. bij voorbaat dank voor uw reactie roberto
-
Gast
Aangetekend briefje (zelf kopie bewaren!) naar de curator dat je hebt begrepen dat er niet geleverd gaat worden, dat je hem de nog een week de tijd geeft alsnog te leveren en dat je anders de overeenkomst ontbindt. Als na een week niet is geleverd, ben je vrij om bij een ander te gaan bestellen.
Ik heb een Tefal strijkijzer met generator ter reparatie afgegeven bij Megapool. Nu heb ik gebeld met Tefal en blijkt dat er een nieuw apparaat op 31 maart naar Megapool is gestuurd. Dit apparaat is toch van mij en heeft niets met Megapool te maken.[/b]
-
Gast
Yes ik mag misschien weer gaan werken. goed nieuws voor u consument die (sommige) apparaten hebben besteld of in reparatie hebben bij het voormalige megapool nu harense smid. Als ik u als vormalig megapoler en (ik hoop) toekomstig harense smid verkoper een tip mag geven. KIJK EERST OP WWW.MEGAPOOL.NL OF BE. Daarop staat informatie over u reparatie en/of bestelde artikelen. Rest mij om namens alle medewerkers (denk ik) u te bedanken voor alle steun en vertrouwen die U de consument zijnde in ons (de verkopers en NIET het hoofdkantoor) heeft getoond. En ik hoop dat u ook weer bij ons met de nieuwe eigenaar Harense smid het vertrouwen kan krijgen en dat u weer met plezier u aankopen komt doen. Tevens wil ik afstand doen van alle negatieve berichten die de pers naar buiten heeft gebracht. de echte waarheid zal helaas nooit boven water komen.
-
megapool tilburg
Yes ik mag misschien weer gaan werken. goed nieuws voor u consument die (sommige) apparaten hebben besteld of in reparatie hebben bij het voormalige megapool nu harense smid. Als ik u als vormalig megapoler en (ik hoop) toekomstig harense smid verkoper een tip mag geven. KIJK EERST OP WWW.MEGAPOOL.NL OF BE. Daarop staat informatie over u reparatie en/of bestelde artikelen. Rest mij om namens alle medewerkers (denk ik) u te bedanken voor alle steun en vertrouwen die U de consument zijnde in ons (de verkopers en NIET het hoofdkantoor) heeft getoond. En ik hoop dat u ook weer bij ons met de nieuwe eigenaar Harense smid het vertrouwen kan krijgen en dat u weer met plezier u aankopen komt doen. Tevens wil ik afstand doen van alle negatieve berichten die de pers naar buiten heeft gebracht. de echte waarheid zal helaas nooit boven water komen.
Op de site va Megapool is bekend gemaakt dat Harensesmid zowel 25 zaken zal gaan overnemen alswel de ter reparatie afgegeven goederen zullen gaan opsporen waarbij zaken die onder de fabrieksgaranatie vallen, kosteloos gerepareerd gaan worden. Voor al het overige zoals het verlengde garantie service plan zullen ze binnenkort op de site van Harensesmid informatie verstrekken. www.harensesmid.nl
-
not happy [helena1@keyaccess,nl]
Ik zit met met een bindend advies van voor het faill. ze moesten een nieuwe zonnebank leveren en door onwillig gedrag van mijn fijne rechtsbijstandsverzekaar, die zelfs een beroep op de garantiebepaling niet heeft geschreven heb ik een kapotte zonnebank thuis wie wil em hebben 
Voor alle Megapool klanten. Harensesmid heeft 25 vestigingen overgenomen. Tevens hebben ze alle lopende bestellingen, reparaties, garanties en....de plus garantie overgenomen van Megapool cklanten. Dit is eigenlijk een warme douche waard (als ze de belofte waarmaken natuurlijk). Een nieuwe eigenaar die alles netjes overneemt! Mo
-
Gast
Nu, met dit bericht ben ik heel blij. Had namelijk vorig jaar een home cinemaset gekocht met extra garantie. Morgen ff tjekke of Harensesmid ook Apeldoorn heeft overgenomen. Bedankt Mo, voor je bericht hier! An,
Ja An Apeldoorn: Stationsstraat 132! verder zijn de volgende megapool winkels overgenomen door Harense Smid: Amersfoort, Achter de Kamp 92; Arnhem Heerlenstr 65; Bussum, Landstr. 7; Den Haag, Megastores (vd Kunststr); Deventer, Essenstr 6; Dordrecht, Korte Parallelweg 159; Haarlem, Raaks 5; Hoofddorp, tuinweg 5; Hoogvliet, Cloese 201; Leiden, Lange gracht 5; Muiden, Pampusweg 2; Purmerend, Gedempte Singelgracht 7-13; Sittard, Bergerweg 51-53; Tilburg, Ringbaan-Zuid 11a; Zutphen, Stationsplein 25; Zwolle, Gasthuisplein 24. Zie ook www.harensesmid.nl Mo
-
lidi
En toen nam de Harense Smid alle problemen over. Krijg zelfs mijn wasmachine gratis afgeleverd.Voo alle moeite zei die meneer. Dank........dank.......dank. De Harense Smid gaat een boel mensen blij maken denk ik. Mag ook wel even ter afsluiting gezegd worden. lidi
-
Willl
Heeft al iemand zijn ter reparatie aangeboden apperaat terug? Ik heb nog steeds niks gehoord. En weet iemand of een van de 2 megapools in Maastricht nog open gaan? De overgenomen megapools zijn er nog geen 25.
Will, Maastricht staat er niet bij. Ik denk dat je de moeite moet nemen een van de op pagina 6 door mij gepubliceerde zaken zult moeten consulteren. Voor mensen die nog lopende zaken hadden bij Megapool werd via de krant opgeroepen contact op te nemen met Harense Smid. Of neem contact op via de ook daar gepubliceerde site van Harense Smid. Harense Smid heeft zelf nog meer filialen dan de overgenomen Megapool zaken. www.harensesmid.nl
-
willl
Daar ben ik allemaal van op de hoogte ja. Heb alle regeltjes gevolgt. Sittard is niet zo ver voor mij. Maar het zijn er nog geen 25 die ze hebben overgenomen naar mijn weten dus er is hoop misschien. Maastricht lijkt mij meer omzet te draaien dan sittard. Maar er is een Media markt in aantocht. die zal wel roet in het eten gooien. Maar wel handig.
-
ex megapoler [[email protected]]
Als ex Megapoler moet me toch iets van mijn hart; Er zijn namelijk (zoals beloofd) geen 25 maar slechts 17 filialen van Megapool geopend door de Harense Smid, en daarbij...............van de 11 filialen in Amsterdam wordt er geen één geopend! Daardoor zijn er waarschijnlijk ook geen medewerkers uit Amsterdam tewerkgesteld, hoe zit dat nou met die bereidwilligheid voor zowel de oud medewerkers als voor al die (honderden) klanten van Megapool! Waar moeten die nou naar toe? Als je geen vervoer hebt is Muiden, Haarlem of Hoofddorp wel erg ver! Als de Harense smid dus netzoveel `service`geeft als Megapool destijds heeft gedaan zal het binnen afzienbare tijd ook wel zo gedaan zijn met de Harense Smid! Ik wens ze veel succes! (meen ik dit nou???)