tttlocke schreef: ↑13 okt 2019 21:28
Dat was uw vraag. Niet mijn vraag.
Dus omdat TS naar mij geantwoord hebt mag u daar niets mee doen en moet u zelf die vraag opnieuw stellen? Goed idee, laten we allemaal dezelfde vragen gaan stellen.
...omdat gebleken is dat TS niet erg nauwkeurig is in het verstrekken van informatie in dit topic.
Vandaar dat er meer info nodig is. Maar ja, van u mag niet alles gevraagd worden. Geen idee waarom, u bent niets meer of minder dan ik ben hier op het forum.
Als de insteek is TS te helpen, dan benader je dit anders. Ik heb een poging gedaan in mijn bijdrage van 15:24.
Gelukkig bent u geen moderator en hebt u ook niet voor mij te bepalen wat ik wel of niet mag zeggen. Wat u doet moet u weten, wat ik doe ben ik zelf verantwoordelijk voor.
Als de insteek daarentegen is, dat al vaststaat dat TS fout zit, dan kun je als detective proberen om daarvan het ultieme bewijs te vinden om TS zo definitief de genadeklap te geven.
Stop nu eens met voor anderen te denken en te insinueren. Diverse topics zijn daardoor al verpest. Ik maak in dit geval een opmerking, u gaat er mee aan de haal, verdraaid het naar uw eigen gedachtegang en laat het voorkomen dat ik bepaalde uitspraken zou doen. Een ander persoon heeft dat gister ook al geprobeerd en is daarop terug gefloten door de moderatie. Niet slim om te doen dus.
Het lijkt wel of u zich er nu uit probeert te kletsen door te doen alsof u vanuit het perspectief van VB sprak. Echt? Ik denk niet dat u zichzelf daarmee een dienst bewijst.
Het lijkt er meer op dat u een uitspraak van mij anders opvat, niet om verdere uitleg vraagt en mij meteen een stempel op wil drukken. Met deze uitspraak laat u echt merken niet serieus genomen te kunnen worden.
U bent helemaal niet bezig om
dat aan te tonen. U bent bezig om aan te tonen dat Volkswagen Bank gelijk heeft (in functie van uw eerder gevelde oordeel dat TS fout zit).
Dat geeft uw glazen bol gezien? Knap hoor. Ook knap dat u blijft zeggen dat ik gezegd heb dat TS fout zit. En ja, de fout die TS gemaakt heeft is om niet aan de bel te trekken toen de eerste en tweede factuur niet binnen kwam. Maar dat doet hier nu niet ter sprake en heeft niets te maken met deze, in mijn ogen geheel nutteloze, discussie.
De facturen en herinneren zijn ergens aangekomen. En ja, ik denk dat TS wel degelijk weet waar ze heen gestuurd zijn. En is dat belangrijk om te weten waar de post is aangekomen? Absoluut ja. Als dit namelijk op het bedrijfsadres is, dan zit TS fout. Is dit naar een derde adres gestuurd, dan heeft TS een zaak.
Maar nu even een vraag naar u toe. Wat is uw doel? Meerdere keren verzint u zaken of denkt te weten met welk doel ik iets neerzet, maar in plaats van informatie in te winnen of te controleren gaat u met die gedachtes aan de haal. Probeert u iets te vinden om mij onderuit te halen? Zoekt u ergens bewijs voor? En waarom verpest u daar wederom een topic mee terwijl u ook gewoon een berichtje kan sturen met de vraag waarom.
Wil ik graag nog even afsluiten met een quote van mijzelf:
NeoDutchio schreef: ↑13 okt 2019 11:57
Zo lang er geen antwoorden komen heeft het geen nut om verder te reageren.
Als ik zo stellig zou zijn of het fout zitten van TS, dan had ik wel met een conclusie afgesloten. Dus, zeer geerde tttlocke, u zit er naast. Laat mij maar voor mijzelf denken en als u iets niet begrijpt, vraag het dan gewoon in plaats van zelf iets te verzinnen of in te vullen.