Nee, volgens de kringloopwinkel is de stoel veel meer waard.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Krijg stoel na aankoop niet mee van de kringloop
JozJan
vindt dit leuk
Re: Krijg stoel na aankoop niet mee van de kringloop
Lees je geen topics voor je reageert? Het gaat TS om zijn mogelijkheden en om het principe. De antwoorden zijn dus - in tegenstelling tot jouw bijdragen- ontopic.
Dan weet je gelijk hoe sterk het argument is - not...Bob Schurkjens schreef: ↑26 aug 2020 19:56Om je argument kracht bij te zetten, maak je van een stoel een stoeltje.
Bob Schurkjens
en Nijogeth
vinden dit leuk
-
witte angora
De TS kan de kringloopwinkel natuurlijk ook aanbieden de stoel van haar terug te kopen, voor, laten we zeggen 300 euro. Een schikking zogezegd, want de stoel is veel meer waard.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Bob Schurkjens
Zou het niet kunnen dat ze deze voze truc bij elk meubelstuk uithalen?
-
moederslink
Als ik naar de foto kijk zit u op een kussen. Zit de stoel ook zonder kussen wel lekker?
Waarom wilt u perse deze stoel? En waarom één?
Ik zie zo 123 niets van design aan deze stoel, maar goed ik ben ook niet echt een Deens design kenner
.
Wat willen ze nu voor deze stoel hebben?
Waarom wilt u perse deze stoel? En waarom één?
Ik zie zo 123 niets van design aan deze stoel, maar goed ik ben ook niet echt een Deens design kenner
Wat willen ze nu voor deze stoel hebben?
-
juliomariner
Ik denk dat ts het stadium ik wil die stoel hebben allang voorbij. Het gaat nu om het principe
-
moederslink
tja....wat moet je nu met één zo.n stoel ?
Ik zou zeggen, smoor er maar in, mijn geld terug en toedelidoki
Ik zou zeggen, smoor er maar in, mijn geld terug en toedelidoki
Inderdaad moederslink zou ik graag willen, maar ik krijg mijn geld niet terug. Ik krijg alleen een waardebon.
En inderdaad juliomariner het gaat me nu om het principe. Ik denk dat deze kringloop niet goed bezig is.
En inderdaad juliomariner het gaat me nu om het principe. Ik denk dat deze kringloop niet goed bezig is.
-
moederslink
Wat vragen ze nu dan voor die stoel? Ik heb het al een paar keer gevraagd, maar nog geen antwoord van u gekregen.
Wat is het verschil in prijs? Daar ben ik nl nu wel zolangzamerhand heel erg benieuwd naar
.
En misschien krijgt u dan ook wel wat andere adviezen of meningen vd forummers.
Wat is het verschil in prijs? Daar ben ik nl nu wel zolangzamerhand heel erg benieuwd naar
Dorfje
vindt dit leuk
-
NeoDutchio
Ik denk dat daar geen antwoord op gaat komen. Het lijkt er steeds meer op dat reacties van TS maar naar een bepaalde forumleden in een bepaalde richting gaan.moederslink schreef: ↑26 aug 2020 23:24Wat vragen ze nu dan voor die stoel? Ik heb het al een paar keer gevraagd, maar nog geen antwoord van u gekregen.
Wat is het verschil in prijs? Daar ben ik nl nu wel zolangzamerhand heel erg benieuwd naar.
Verder verbaas ik mij (wederom) over een aantal (re)acties van TS. Een aantal zaken werden voor mij voorspelbaar en de manier van deelnemen past niet echt in het gedrag van een nieuw forumlid. Ik haak af.
moederslink
vindt dit leuk
-
moederslink
Ook hier bij de Kringloop staan stevige kerels , dat moet ook wel, want dat oude eiken is zwaar om te tillen. Je gaat toch niet liggen rollebollen met deze mannen?
En waarom zouden ze uw telefoon uit uw handen pakken? Dat doet men toch niet
-
moederslink
Er moet verschil in prijs zijn!janpaula schreef: ↑25 aug 2020 13:58Er is geen sprake van een 'verschil in prijs'. Het is een vrij gewone stoel, die wel heel lekker zit. Het is volgens mij niet eens een design. Zal best Deens zijn, maar design? De kringloop denkt dat ze goud in handen hebben. Ze hebben waarschijnlijk gegoogled op het merk, dat ik niet eens weet. In den minne schikken klinkt als de beste oplossing, maar daar heb ik een hard hoofd in.moederslink schreef: ↑25 aug 2020 13:41Is het verschil in prijs heel erg groot?
Wat heeft u betaald en wat willen ze er voor hebben?
Ik zie er zo 123 geen design stoel in, trouwens.
Probeer anders in den minne te schikken, ieder de helft vh verschil .
Met mannetjesputters daar stampei gaan maken is ook de oplossing niet natuurlijk.
En waarom dan niet eens geprobeerd in den minne te schikken ?
Als je deze recensies bekijkt, dan begrijp je waarom ik me niet op mijn gemak voel tegenover die stevige kerels: https://www.facebook.com/Kringloop-Loos ... e_internal
Van in den minne schikken is geen sprake, je staat tegenover een blok waar niet mee valt te praten.
Hoeveel de stoel nu kost weet ik niet, de stoel is buiten zicht gezet ik heb hem na zondag helemaal niet meer gezien. Er werd een prijs van 900 euro genoemd, maar dat lijkt me nergens op slaan (zie ook de foto)..
Van in den minne schikken is geen sprake, je staat tegenover een blok waar niet mee valt te praten.
Hoeveel de stoel nu kost weet ik niet, de stoel is buiten zicht gezet ik heb hem na zondag helemaal niet meer gezien. Er werd een prijs van 900 euro genoemd, maar dat lijkt me nergens op slaan (zie ook de foto)..
-
moederslink
Inmiddels is het ' morgen ' oftewel donderdag 27 augustus.janpaula schreef: ↑26 aug 2020 11:55Ik had besloten niet voor de juridische weg te gaan, omdat me dat teveel geld en energie kost. Maar inmiddels weet ik het zo net nog niet. Net nl. teruggegaan naar de kringloop en dan maar het geld (30 euro) teruggevraagd, omdat ik die stoel niet mee krijg.
Maar ik moest morgen terugkomen, als de baas er is en die gaat me dan een waardebon geven.
Dit zag ik toch als diefstal en niet langer civiel, dus aangifte proberen te doen bij de politie, maar die houden vol dat het civiel is en nemen de aangifte niet aan.
Gaat u vandaag dus terug naar die winkel?
Daar ben ik nog niet uit. Ik durf niet goed en heb ook helemaal geen zin in een waardebon, want ik ik wil niets meer uit die winkel hebben. Een gesprek met die mensen is onmogelijk. Misschien neem ik mijn verlies dan maar.moederslink schreef: ↑27 aug 2020 09:54Inmiddels is het ' morgen ' oftewel donderdag 27 augustus.janpaula schreef: ↑26 aug 2020 11:55Ik had besloten niet voor de juridische weg te gaan, omdat me dat teveel geld en energie kost. Maar inmiddels weet ik het zo net nog niet. Net nl. teruggegaan naar de kringloop en dan maar het geld (30 euro) teruggevraagd, omdat ik die stoel niet mee krijg.
Maar ik moest morgen terugkomen, als de baas er is en die gaat me dan een waardebon geven.
Dit zag ik toch als diefstal en niet langer civiel, dus aangifte proberen te doen bij de politie, maar die houden vol dat het civiel is en nemen de aangifte niet aan.
Gaat u vandaag dus terug naar die winkel?
-
moederslink
Neem 2 stevige mensen mee en vertel ze dat u ook op Radar uw klacht heb gezet en eis uw geld terug.
Ik wens u succes!
Ik wens u succes!
-
juliomariner
Begrijpelijk maar ik vind 30 euro veel geld om zo maar aan een stelletje *****'s te geven.
Neem dan in ieder geval de waardebon aan en geef die desnoods aan iemand anders.
janpaula
, alfatrion
en moederslink
vinden dit leuk
Met die waardebon zit je aan hen vast. Ze zullen dat tegen je gebruiken in de toekomst.