LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft het lef.....???
Re: Wie heeft het lef.....???
Nee, naar de dingen die hij mij verteld is dit zijn hoofd-inkomen. dat is dan echter een normaal inkomen en staat in geen enkele verhouding met de hier genoemde cijfers.
-
Toen ik nog een uitkering had MOEST ik aan het werk van hun, maar ik mocht dit soort baantjes nooit aanpakken, zelfs niet toen ik bij schuldhulpverlening zat, ze gaven als reden dat dit soort werk een piramide spel is, en dus ondanks je eigen volledige inzet, er toch mensen zijn die de boel belazeren, en dat je inkomen nooit garant is.
Kortom, zelfs dat soort instantie's raad het af, hoe kan dat?
Ik wil niemand tegen het zere been trappen, maar ik wil nu toch ff 2 kanten van het verhaal horen, vandaar mijn vragen.
Ik wil niemand tegen het zere been trappen, maar ik wil nu toch ff 2 kanten van het verhaal horen, vandaar mijn vragen.
[quote]zucht.
Zijn hoofinkomen, dus dan zijn er nog andere bronnen van inkomsten?Nee, naar de dingen die hij mij verteld is dit zijn hoofd-inkomen. dat is dan echter een normaal inkomen en staat in geen enkele verhouding met de hier genoemde cijfers.
Jij kunt er wel mee willen stoppen..., maar dat wil niet zeggen dat ik dat doe.....
Zonder jouw commentaar laat je toe dat een stel druiven rustig mag verklaren dat we tillers zijn en dat geen hond wat verdient behalve de mensen die ruim 50 jaar geleden zijn gestart... en dat komt een tegenpool met een ander uitersten... wat geen moer te maken heeft met : kans" of "geluk".... en dan schiet je in de stress omdat je bang bent dat e-tjes en m-metjes commentaar gaan geven....
Wat de e-tjes en m-metjes zeggen... is te belachelijk voor woorden... en wat die mlm-er zei is, weliswaar niet veelvuldig voorkomend, maar reeds vele malen gerealiseerd!!!
En je hoeft van mij niet te reageren..., want So is it!!!:lol:
Bekijk dit forum hier........
De grootst mogelijke onzin wordt door zowel vóór... als tegenstanders van mlm geloofd!!!! De meest krankjorem beschuldigingen vliegen in het rond.....
Hersens gebruiken...? Ho maar!
Maar het is ook bizar dat jij spreekt over "dit soort baantjes"...
Het IS helemaal niet een soort "baantje".....
En ik garandeer je dat er geen één instantie is die kan verbieden dat jij je inschrijf bij een mlm bedrijf.
De grootste onzin dat het niet "mag".....
Ze kunnen moeilijk gaan doen... omdat een of andere muts van de uitkerende instantie de baggersite van ene mlmscammer heeft bezocht.... of een relatie is van M of E.....!
Maar uiteindelijk ben JIJ degene die beslist wat jij met je vrije tijd doet!
Die nonsens verhalen doen hier in Nederland pas 30 jaar de ronde, hoor!
De upline van Jor heeft het hoogste bereikt wat er te bereiken valt nl..., in mlm.... een nieuw Opeltje.....
En dat dan ook alleen nog maar omdat zijn 3 vrouwen er óók nog élk 2 baantjes bij hebben......
Zij genieten nog van hun loondienst verband, hè???
Alles wat er wordt beweerd wat méér is... is natuurlijk uit de duim gezogen......!
So be it
Zonder jouw commentaar laat je toe dat een stel druiven rustig mag verklaren dat we tillers zijn en dat geen hond wat verdient behalve de mensen die ruim 50 jaar geleden zijn gestart... en dat komt een tegenpool met een ander uitersten... wat geen moer te maken heeft met : kans" of "geluk".... en dan schiet je in de stress omdat je bang bent dat e-tjes en m-metjes commentaar gaan geven....
Wat de e-tjes en m-metjes zeggen... is te belachelijk voor woorden... en wat die mlm-er zei is, weliswaar niet veelvuldig voorkomend, maar reeds vele malen gerealiseerd!!!
En je hoeft van mij niet te reageren..., want So is it!!!:lol:
Waarschijnlijk hebben ze de melk horen klotsen maar weten ze niet waar de uier hangt???Toen ik nog een uitkering had MOEST ik aan het werk van hun, maar ik mocht dit soort baantjes nooit aanpakken, zelfs niet toen ik bij schuldhulpverlening zat, ze gaven als reden dat dit soort werk een piramide spel is, en dus ondanks je eigen volledige inzet, er toch mensen zijn die de boel belazeren, en dat je inkomen nooit garant is.
Bekijk dit forum hier........
De grootst mogelijke onzin wordt door zowel vóór... als tegenstanders van mlm geloofd!!!! De meest krankjorem beschuldigingen vliegen in het rond.....
Hersens gebruiken...? Ho maar!
Maar het is ook bizar dat jij spreekt over "dit soort baantjes"...
Het IS helemaal niet een soort "baantje".....
En ik garandeer je dat er geen één instantie is die kan verbieden dat jij je inschrijf bij een mlm bedrijf.
De grootste onzin dat het niet "mag".....
Ze kunnen moeilijk gaan doen... omdat een of andere muts van de uitkerende instantie de baggersite van ene mlmscammer heeft bezocht.... of een relatie is van M of E.....!
Maar uiteindelijk ben JIJ degene die beslist wat jij met je vrije tijd doet!
Die nonsens verhalen doen hier in Nederland pas 30 jaar de ronde, hoor!
Als jij niet positief staat t. o. mlm... kun je ál het onderzoek plegen wat je wil.... en daar kun je maanden, jaren over doen..., maar inschrijven doe je dan tóch niet en uitkerende instanties worden altijd al als smoes gebruikt om met mlm aan het werk te gaan.....Ik wil niemand tegen het zere been trappen, maar ik wil nu toch ff 2 kanten van het verhaal horen, vandaar mijn vragen.
En daarom kán het ook helemaal niet...dat is dan echter een normaal inkomen en staat in geen enkele verhouding met de hier genoemde cijfers.
De upline van Jor heeft het hoogste bereikt wat er te bereiken valt nl..., in mlm.... een nieuw Opeltje.....
En dat dan ook alleen nog maar omdat zijn 3 vrouwen er óók nog élk 2 baantjes bij hebben......
Zij genieten nog van hun loondienst verband, hè???
Alles wat er wordt beweerd wat méér is... is natuurlijk uit de duim gezogen......!
So be it
-
Ik zie dat jij graag nog steeds een ander leugens in de mond legt of te stom bent om te snappen wat er werkelijk wordt gezegd of beiden. Boeit me ook niet, maar hoe dan ook vertoon je dat gedrag keer op keer Jan van Eechoud of sobeit zoals je je hier graag noemt. Jammer, want zoals al eerder gezegd kan ik me niet voorstellen dat andere Amway-ers of mlm-ers erg gelukkig zijn met de wijze waarop jij je hier posteert en doe je meer schade dan dat je goed doet.
Heb je last van een of andere fobie, of zo, M???Boeit me ook niet, maar hoe dan ook vertoon je dat gedrag keer op keer Jan van Eechoud of sobeit zoals je je hier graag noemt.
Telkens als het leven je tegen zit..., of staat.... komt je dwangneurose weerr naar voren en ga je gooien en goochelen met namen....
Maakt JOU dat wat uit dan???Jammer, want zoals al eerder gezegd kan ik me niet voorstellen dat andere Amway-ers of mlm-ers erg gelukkig zijn met de wijze waarop jij je hier posteert en doe je meer schade dan dat je goed doet.
Zijn het dan opeens géén tillers meer..., wanneer ze braaf met je méé kletsen???:lol:
Dit schreef je aan Jor....
Nu ik het wéér lees.... en in het licht van de laatste reacties van Jor zélf....krijgt het een diepere betekenis!!
En dát kun je natuurlijk niet maken, Jor...!"maar als jij een zelfde soort post plaatst als sobeit (heb je onlangs 1 keer gedaan) dan wordt je wel ongeloofwaardig. Je hebt zelf al gesteld dat de verdiensten je meevielen."
Zie hier het resultaat van jou softe aanpak van roddelaars...!
So be it
Begin ik ook langzaam in te zien. .
Het moeten ook geen scheldpartijen worden hier...Jor en ik ben weer behoorlijk in de fik gevlogen.....
De poster met de verklaring van zijn levensstijl, lijkt me niet iemand die blufte... en er zijn er zat die pittig verdienen in mlm.....
Hij was ook zó weer vertrokken en eigenlijk die hele discussie niet eens waard.....
Het gebeurt hier gewoon zelden dat iemand overdrijft qua levensstijl uit mlm en dit figuur was gewoon vergeten te vermelden hoe verschikkelijk hard hij er voor gewerkt zal hebben.
Ik wacht gewoon nog even dat kritiek van E en M. af, maar zal me er bij voorbaat niet druk over maken.
So be it
En voor iedereen:
Sorry voor mijn cynisme. Ik zal weer proberen minder fel ter reageren..... (Wordt misschien makkelijker wanneer ik richting de 110 jaar ga!!!:lol:)
De poster met de verklaring van zijn levensstijl, lijkt me niet iemand die blufte... en er zijn er zat die pittig verdienen in mlm.....
Hij was ook zó weer vertrokken en eigenlijk die hele discussie niet eens waard.....
Het gebeurt hier gewoon zelden dat iemand overdrijft qua levensstijl uit mlm en dit figuur was gewoon vergeten te vermelden hoe verschikkelijk hard hij er voor gewerkt zal hebben.
Ik wacht gewoon nog even dat kritiek van E en M. af, maar zal me er bij voorbaat niet druk over maken.
So be it
En voor iedereen:
Sorry voor mijn cynisme. Ik zal weer proberen minder fel ter reageren..... (Wordt misschien makkelijker wanneer ik richting de 110 jaar ga!!!:lol:)
-
Afgezien van jij zelf, wie heeft deze uitspraak ooit gedaan, dat mlm-ers tillers zijn? Of is dit weer een standaard "ik leg anderen leugens in de mond" actie van jou.Zijn het dan opeens géén tillers meer...,
Goh he, je kan kan knippen en plakken. Alleen jammer dat verder de inhoud van wat er staat je volledig ontgaat, alsmede het fatsoen om de complete uitspraak te plakken. Nee, jij legt liever een ander leugens in de mond, verdraait woorden, reageert met smilies en ontwijkt vragen, daar moeten we blij van worden.
Toen ik schreef dat
had dit een andere betekenis, maar net zoals zinnen van meer dan 3 woorden en woorden van meer dan 4 letters ontgaat dat je blijkbaar weer eens.Je hebt zelf al gesteld dat de verdiensten je meevielen.
Al goed... al goed.....
-
Tuurlijk is het goed, zolang jij maar mensen leugens in de mond kan leggen om je mede "onder de motorkap kijkende" apen kan laten zien wat er wel niet beweerd wordt door jou.
Kom op vent, wie heeft gezegd dat mlm-ers tillers zijn? Waar staat dat een mlm-er geen btw boekhouding hoeft te voeren? of beter, scan niet een inschrijfformulier in, maar vertel op welke wetsartikelen dit gebaseerd is.
Ik begrijp volldig dat met jouw leesbegrip het moeilijk zal zijn om nu ineens in de wetteksten te moeten gaan duiken, dus zal ik je op weg helpen. De belastingwetten zou je dit moeten kunnen vinden, als het waar zou zijn. Nog specifieker de btw wetgeving.
En reken terwijl je toch bezig bent gelijk even uit hoeveel omzet Black en Decker, of een van die andere uit Forbes aangehaalde bedrijven, draait per werknemer, en hoeveel jouw zeepjes goeroes.
Als je echt wil schrikken, ga dan eens uitrekenen wat ze omzetten per verkoper. Mocht je dan nog steeds geen hartaanval hebben gehad horen we graag het antwoord op beide vragen van je.
Kom op vent, wie heeft gezegd dat mlm-ers tillers zijn? Waar staat dat een mlm-er geen btw boekhouding hoeft te voeren? of beter, scan niet een inschrijfformulier in, maar vertel op welke wetsartikelen dit gebaseerd is.
Ik begrijp volldig dat met jouw leesbegrip het moeilijk zal zijn om nu ineens in de wetteksten te moeten gaan duiken, dus zal ik je op weg helpen. De belastingwetten zou je dit moeten kunnen vinden, als het waar zou zijn. Nog specifieker de btw wetgeving.
En reken terwijl je toch bezig bent gelijk even uit hoeveel omzet Black en Decker, of een van die andere uit Forbes aangehaalde bedrijven, draait per werknemer, en hoeveel jouw zeepjes goeroes.
Als je echt wil schrikken, ga dan eens uitrekenen wat ze omzetten per verkoper. Mocht je dan nog steeds geen hartaanval hebben gehad horen we graag het antwoord op beide vragen van je.
Tok?
Tjielp?
Tjielp?
-
Nee ik mocht geen werk/baan/ weet ikveel hoe je het wil noemen dan, in de mlm, en nee ik wilde niet uit de schuldhulpverleing gezet worden.
En ja ik mag toch 2 kanten horen? Als het je tever gaat dan moet je niet meer reageren, dan hoop ik dat iemand anders mijn vragen kan beantwoorden, of zijn de vragen je te lastig?
Jeetje zeg, ik probeer hier normaal te doen, maar blijkbaar word dat niet op prijs gesteld
En ja ik mag toch 2 kanten horen? Als het je tever gaat dan moet je niet meer reageren, dan hoop ik dat iemand anders mijn vragen kan beantwoorden, of zijn de vragen je te lastig?
Jeetje zeg, ik probeer hier normaal te doen, maar blijkbaar word dat niet op prijs gesteld
En ja ik mag toch 2 kanten horen?
Jawel..., maar je luistert helemaal niet en je oordeel staat allang vast!
--Wij zijn allemaal tillers
--De bovenste verdient het meeste
--We horen eigenlijk allemaal in het gevang
OK?
Probeer het gewoon nog's......Jeetje zeg, ik probeer hier normaal te doen, maar blijkbaar word dat niet op prijs gesteld
En underground??
Zo te horen ken je ook bedrijven als AH en Opel niet??
SBI