LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Krasse uitspraak Radar?
Re: Krasse uitspraak Radar?
Geachte Binize, bedankt voor je reactie hier.
Het is inderdaad verwarrend dat je deze topic hier aantreft, maar dat hád je kunnen weten als je de berichten gelezen had.
Het eerste gedeelte van je bericht komt serieus bedoeld over.
Ik ben echter van mening dat je je beter rechtstreeks tot Tros Radar Internetredactie had kunnen richten.
Het tweede deel van je bericht is jammer genoeg iets meer aan de venijnige kant, althans dat proef ik daaruit. Ik begrijp die reactie wel, echter het is een feit wat je op het hele forum zult aantreffen. Niet alleen hier in deze topic. Vaak zijn daar de vele "gast"-reacties debet aan. Indien er verplicht geregistreerd en ingelogd moet worden zal het meerendeel van de reacties veel en veel minder grof worden.
De redactie kan dan eerder waarschuwen en desnoods bannen bij herhalingen.
Zoals je zelf meldt ben je werkzaam in de reiswereld en vanuit die posistie heb je belangstelling voor ervaringen van reizigers van met name Nederlandse touroperators die aangeven of het product goed is en wat er vebeterd kan worden.
Ik ben erg benieuwd wat je positie in de reiswereld is en wat
jij er o.a. aan kan doen om ook daadwerkelijk verbeteringen door te voeren. Waar denk je dan aan?
Het is inderdaad verwarrend dat je deze topic hier aantreft, maar dat hád je kunnen weten als je de berichten gelezen had.
Het eerste gedeelte van je bericht komt serieus bedoeld over.
Ik ben echter van mening dat je je beter rechtstreeks tot Tros Radar Internetredactie had kunnen richten.
Het tweede deel van je bericht is jammer genoeg iets meer aan de venijnige kant, althans dat proef ik daaruit. Ik begrijp die reactie wel, echter het is een feit wat je op het hele forum zult aantreffen. Niet alleen hier in deze topic. Vaak zijn daar de vele "gast"-reacties debet aan. Indien er verplicht geregistreerd en ingelogd moet worden zal het meerendeel van de reacties veel en veel minder grof worden.
De redactie kan dan eerder waarschuwen en desnoods bannen bij herhalingen.
Zoals je zelf meldt ben je werkzaam in de reiswereld en vanuit die posistie heb je belangstelling voor ervaringen van reizigers van met name Nederlandse touroperators die aangeven of het product goed is en wat er vebeterd kan worden.
Ik ben erg benieuwd wat je positie in de reiswereld is en wat
jij er o.a. aan kan doen om ook daadwerkelijk verbeteringen door te voeren. Waar denk je dan aan?
Goede bijdragen, ervaringen, als ook adviezen, zijn altijd welkom.
Een fijne dag verder nog vrienden van het forum. Gr, AK
Een fijne dag verder nog vrienden van het forum. Gr, AK
Ik heb besloten maar niet uit te omen over reizen.We hebben het meestal goed gehad en reageer ik op ferry tocht met de boot naar griekenland kom ik erachter dat mijn stukje daar niet hoort dus blijf ik er wel weg. Forum ze verder want ik ben even de weg kwijt.
gr iedereen nel
gr iedereen nel
Dat heb ik al zo vaak geroepen nel! Je bent hier altijd de weg kwijt
Bedankt gast maar weet je ik kom de goede weg wel weer tegen en laat het nu voor wat het is.Ik hoop dat u wel continu op de weg zal blijven.Maar dan wel op de goede.Gelukkig ben ik niet onfeilbaar,en dat is al een hele gerust stelling.!!!!!!!!Nel
Het is toch wat.
Je kan gewoon weg niets meer zeggen of je krijgt rare opmerkingen.
Of ze vinden het onzinnig geleuter.
Nou al die Gasten die alleen met Gast reageren en zich niet laten registreren komen met onzinnig geleuter.
Je kan gewoon weg niets meer zeggen of je krijgt rare opmerkingen.
Of ze vinden het onzinnig geleuter.
Nou al die Gasten die alleen met Gast reageren en zich niet laten registreren komen met onzinnig geleuter.
Laat die weg die je gaat vinden je dan heel ver van een computer af houden want dit gaat natuurlijk weer nergens overmaar weet je ik kom de goede weg wel weer tegen
Bekkum, als je rare dingen zegt krijg je rare opmerkingen terug. Wie de bal kaatst.....
Nu bekkum ik zou er alleen niet mee gaan zitten.Er wordt alleen al genoeg geleuterd en geneuzel.En ik ben alleen met de boot naar engeland geweest van hoek van holland naar harwitsch naar mijn zus tweemaal.En dat vond ik al een lange trip.Ik zat wel verkeerd.Maar dat kan gebeuren.Maar kop op het leven draaidt door.Gelukkigmaak ik ook fouten.Dus niemand is onfeilbaar.Als je dat maar beseft.Groetjes...Nel
Zo is het maar net Nel.
De meesten die kritiek leveren hebben volgens mij nog nooit een zinnig woord hier op het Forum gezet.
En meningen mogen verschillen, maar dan moeten die "Gasten" ook
eens een keer met iets zinnigs komen.
En wat ik zeg wij zijn met de boot van Kreta naar Santorini geweest, was een dagexcursie maar nee geen succes.
Nou Nel trek je niets van de kritiek aan een Forumse lekker verder.
De meesten die kritiek leveren hebben volgens mij nog nooit een zinnig woord hier op het Forum gezet.
En meningen mogen verschillen, maar dan moeten die "Gasten" ook
eens een keer met iets zinnigs komen.
En wat ik zeg wij zijn met de boot van Kreta naar Santorini geweest, was een dagexcursie maar nee geen succes.
Nou Nel trek je niets van de kritiek aan een Forumse lekker verder.
harwitsch naar mijn zus tweemaal.En dat vond ik al een lange trip.Ik zat wel verkeerd
Logisch dat je verkeerd zat. Harwitsch bestaat niet...
Ik ben zo blij voor je dat je volmaakt ben.Eindelijk iemand die nooit fouten maakt .Gefeliciteerd gast zonder naam.En de plaats bestaat echt dat is nu jammer gast dat je dat niet weet.Maar het maakt niet uit toch niet zo volmaakt dan je zegt ??????Maar ga rustig door. Ik ben een kudde mens en die is nooit alleen.Misschien jij wel ???????
IK heb nooit gezegd dat ik nooit fouten maak! Ik maak alleen duidelijk dat je ergens wel fout zat! En de plaats Harwitsch....waar ligt dat dan??? Volgens mij bedoel je Harwich, toch?? En Nel, voel je nu niet direct aangevallen....soms wordt er gewoon een grap gemaakt als iemand iets fout neerzet. Lach erom, is veeeeeel beter dan direct voeren (want dat doe je, je krijgt nml. direct weer een reactie terug!)Ik ben zo blij voor je dat je volmaakt ben.Eindelijk iemand die nooit fouten maakt .Gefeliciteerd gast zonder naam.En de plaats bestaat echt dat is nu jammer gast dat je dat niet weet.Maar het maakt niet uit toch niet zo volmaakt dan je zegt ??????Maar ga rustig door. Ik ben een kudde mens en die is nooit alleen.Misschien jij wel ???????
Misschien dat ik het verkeerd geschreven hebt ,zal kunnen Harwisch.En dat plaatsje licht in england waar de boot aan legt als je aankomt na 7 uur varen.Misschien dat de boten nu ergens anders aan komen???Dat weet ik dus niet.Ik ben er al een aantal jaren niet meer geweest omdat ze overleden is.Maar ik ga er nu niet meer over verder,En hopelijk kan je er een beetje begrip voor op brengen.Ik vond het een lange tocht en was gelukkig niet zee ziek.Alleen regen gehad en je had niet veel zicht.
Dat was het en ja helaas fouten maken maak ik ook.Daar ben je mens voor.n iedergeval dit was het gast en nog een prettige middag en avond en ook nog een fijn week-end voor je.!!!!!!! Nel
Dat was het en ja helaas fouten maken maak ik ook.Daar ben je mens voor.n iedergeval dit was het gast en nog een prettige middag en avond en ook nog een fijn week-end voor je.!!!!!!! Nel
Bedankt en ik moet de s weg laten .Ja k ben met engels beter met
spreken dan schrijven.Ik val daar iedere keer overheen Maar jij hebt het goed gezien en nu zie ik het ook. Bedankt .Groetjes nel
spreken dan schrijven.Ik val daar iedere keer overheen Maar jij hebt het goed gezien en nu zie ik het ook. Bedankt .Groetjes nel
Ach, ik schrijf weekedn ipv weekend. Je ziet ik maak ook fouten
Maakt mij niets uit ,als je het maar begrijpt.Dat is de hoofd zaak.We kunnen er altijd wat van leren.En forum ze nog en doe het met plezier.Dan heb jezelf er ook plezier in.!!! Gr. Nel