Ongewenst een laadpaal voor de deur
Re: Ongewenst een laadpaal voor de deur
Beide. Ja. Voor meer informatie, google gewoon even hoe een flow batterij werkt.
Als ik gewoon even google, zie ik dat die NanoFlowcell al heel lang veelbelovend is, dat de uitvinder op zijn zachtst gezegd omstreden is, en dat er door reguliere onderzoeksinstituten nogal wat vraagtekens bij worden gezet. Veel mooie persberichten, maar nauwelijks concrete resultaten.
De NanoFlowcell is iets anders dan een “gewone” flowcell, die niet geschikt is voor automotive toepassingen.
De NanoFlowcell is iets anders dan een “gewone” flowcell, die niet geschikt is voor automotive toepassingen.
Dat klopt, er is echter wel een rijdend model en de laatste maanden lijkt er weet wat progressie in te zitten.Erthanax schreef: ↑17 mar 2024 20:13Als ik gewoon even google, zie ik dat die NanoFlowcell al heel lang veelbelovend is, dat de uitvinder op zijn zachtst gezegd omstreden is, en dat er door reguliere onderzoeksinstituten nogal wat vraagtekens bij worden gezet. Veel mooie persberichten, maar nauwelijks concrete resultaten.
Veelbelovend sinds 1996. Lijkt. Schijnt. Zou. Mogelijk. Binnenkort. Ronkende persberichten. Mooie plaatjes. En dan wordt het weer stil.
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Eén werkend exemplaar is net een stapje meer dan een “proof of concept”, maar het lijkt in de verste verte nog niet op proefproductie, en nog minder op serieproductie. Ik zou er maar niet op wachten om de wereld mee te redden.
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Eén werkend exemplaar is net een stapje meer dan een “proof of concept”, maar het lijkt in de verste verte nog niet op proefproductie, en nog minder op serieproductie. Ik zou er maar niet op wachten om de wereld mee te redden.