Het grote dropshipperstopic!

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Consumenneke

Re: Het grote dropshipperstopic!

Ongelezen bericht door Consumenneke »

witte angora schreef:
19 jan 2025 09:20
Komt er op neer: 'luister eerst voor je praat, denk eerst na voor je wat zegt, en vraag je af of het waar is, opbouwend enzovoorts'. Opvallend dat veel mensen niet echt nadenken, maar eerst doen, en als ze nadenken, dat ze niet goed nadenken. En door dat laatste krijg je echt heel rare uitspraken en conclusies.
Mijn suggestie: breng dat nu eens op dit forum zelf in praktijk. Of in gewoon Nederlands: praktizeer wat je predikt. :lol:

Over prakkizeren gesproken.
witte angora schreef:
Eerlijk gezegd zat ik er vanmorgen in een andere context over na te denken. Dit in verband met een gedachte die ik vanochtend onder de aandacht kreeg.
:o

Die mag op een tegeltje.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

rwolters schreef:
19 jan 2025 13:07
Voor "normale" transacties hoef je in Nederland eigenlijk helemaal niet na te denken. Je bent toch beschermd.
Dat lijkt overdreven, maar als je je een beetje verdiept in de geschiedenis van de handel was oplichting eerder regel dan uitzondering. Een aanrader is het boek Swindled dat de historie behandelt van levensmiddelbedrog met niet zelden dodelijke afloop.

De bescherming die nu geregeld is en bewaakt wordt door de nVWA is gericht op voedselveiligheid, maar niet op het tegengaan van bedrog. Denk aan paardenvlees in Ikea gehaktballetjes en Iglo lasagna. Daar ga je niet dood aan. Het staat alleen niet op de verpakking.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

rwolters schreef:
Het zal niet alleen in dit land zijn, maar wellicht wel wat meer omdat consumenten hier van de wieg tot het graf behoorlijk beschermd worden. Voor "normale" transacties hoef je in Nederland eigenlijk helemaal niet na te denken. Je bent toch beschermd.
Het punt is eigenlijk: een kind dat altijd wordt gedragen zal nooit zelf leren lopen.

Papegaaiduiker

Ongelezen bericht door Papegaaiduiker »

witte angora schreef:
19 jan 2025 16:37
rwolters schreef:
Het zal niet alleen in dit land zijn, maar wellicht wel wat meer omdat consumenten hier van de wieg tot het graf behoorlijk beschermd worden. Voor "normale" transacties hoef je in Nederland eigenlijk helemaal niet na te denken. Je bent toch beschermd.
Het punt is eigenlijk: een kind dat altijd wordt gedragen zal nooit zelf leren lopen.
Soms moet het één keer fout gaan om te leren hoe het anders had gemoeten, dat zou de beste methode moeten zijn.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Consumenneke schreef:
19 jan 2025 14:58
witte angora schreef:
Eerlijk gezegd zat ik er vanmorgen in een andere context over na te denken. Dit in verband met een gedachte die ik vanochtend onder de aandacht kreeg.

Die mag op een tegeltje.
Geen idee waarom dit onder de tegeltjeswijsheden zou vallen. Zonder context kan natuurlijk geen mens hier wat mee.

Een betere voor dit forum zou ik vinden:
'Het is een bijzonder Menneke, en dat is-ie'

Maar goed, dat heeft met dropshippers allemaal niks te maken natuurlijk.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Hij wil zich verschuilen achter de consumenten.

Papegaaiduiker

Ongelezen bericht door Papegaaiduiker »

witte angora schreef:
19 jan 2025 16:59
Consumenneke schreef:
witte angora schreef:

Die mag op een tegeltje.
Geen idee waarom dit onder de tegeltjeswijsheden zou vallen. Zonder context kan natuurlijk geen mens hier wat mee.

Een betere voor dit forum zou ik vinden:
'Het is een bijzonder Menneke, en dat is-ie'

Maar goed, dat heeft met dropshippers allemaal niks te maken natuurlijk.
Misschien is het een idee dat ik tegeltjeswijsheden als dropshipper ga verkopen. Zou ik er goud geld mee kunnen verdienen, denken jullie? :idea:

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Consumenneke schreef:

Mijn suggestie: breng dat nu eens op dit forum zelf in praktijk. Of in gewoon Nederlands: praktizeer wat je predikt. :lol:
Den splinter is anders oog wel zien maar niet de balk in zijn eigen.

Plaats reactie