Dat ben ik niet met u eens. Uw suggesties brengen juist TS op een dwaalspoor. Hij zou ze maar voor waar aannemen en een dure rechtszaak beginnen. En inbrengen dat een TV makkelijk 20 jaar moet meegaan met een verwijzing naar uw bron.Consumenneke schreef: ↑13 okt 2024 19:44Een beetje flauw om mij een bewering in de mond te leggen die ik nooit gemaakt heb en wederom een ontoelaatbare ad hominem reactie die je van volwassen mensen niet zou verwachten. Ik heb slechts gewezen op andere bronnen die informatie verspreiden over de levensloop, de gebruiksduur en de reparatiekosten van TV-toestellen. Bronnen die bij een eventuele rechtsgang betrouwbaarder zullen blijken dan meningen van teleurgestelde middenstanders en andere mensen op consumentenfora.Speedy123 schreef: ↑13 okt 2024 14:405) En vandaar ontstaat de discussie aangezwengeld door Consumenneke dat een TV wel 20 tot 40 jaar kan meegaan en of daarmee de consument geen wettelijke garantie behoort te hebben voor veel langer dan de maximale zes jaar die de branche biedt?\
Antwoord hierop is nee.
Vraagsteller heeft misschien iets aan de info die de Consumentenbond beschikbaar stelt voor TV-bezitters in vergelijkbare omstandigheden.
Wederom verwijzen naar een bron die alles maar herhaalt, wat schiet TS ermee op? Kijk eens naar het voorbeeld in uw bron. Men gaat uit van een TV die na drie jaar stuk gaat. Waarom zou men drie jaar als voorbeeld nemen en niet bijvoorbeeld dertien jaar? Mmm, waarom zou dat toch zijn?
En die tips? Een nieuwe beeldscherm kost 75 procent van de nieuw prijs. Ja dat weet TS al, de prijsopgave was extreem hoog. En vraag een prijsopgave aan, heeft TS al gedaan, daarom was ie zo boos.
Het is niets meer dan een herhaling van zetten.