We kennen het klikpad van Renate niet en weten dus niet precies wat zij te zien kreeg toe ze haar bestelling deed. Maar als ik een mogelijke route reconstrueer via de
Onbeperkte Data Abonnementen van KPN dan kun je met enige moeite de looptijd afstellen op
maandelijks opzegbaar en dan verschijnt er in het besteloverzicht een looptijd van
1 maanden, met verstopt achter een
i-button de volgende tekst.
We zetten je contract na 1 maand automatisch om naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand.
Daarmee is Moneyman op zijn wenken bediend.
Moneyman schreef: ↑16 aug 2025 18:56
Als er
bij het sluiten van een overeenkomst een
onduidelijke button is, heeft dat meer consequenties dan wanneer er tijdens de looptijd een onduidelijke button is. Tijdens de looptijd beschik je immers over je contract met alle bijbehorende email en voorwaarden.
Maar nu vindt-ie al dat gepraat over verstopte info niet meer van belang.
Moneyman schreef: ↑19 aug 2025 19:11
Hoe hard jij het ook over “ verstopte informatie” wilt hebben: voor TS was het nochtans helder genoeg. Ze wist immers dat ze direct weer moest opzeggen - ze twijfelde alleen of ze dat ook gedaan heeft dankzij de melding in haar app.
En wellicht was dat zaadje dus al eerder geplant, waardoor Renate ervan overtuigd was dat die opzegging al ingebakken zat.
We zijn met z'n allen wel wereldkampioen harrewarren.
