LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Elianne

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Elianne »

staan jullie er wel eens bij stil dat de mensen die het echt goed gebruiken kunnen niet eens een lot van wat voor loterij dan ook kunnen kopen?

B.Soeter

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door B.Soeter »

Vanaf het begin mee gedaan met de Bingo, maar ik wilde er mee stoppen en dat heeft nog wel wat voeten in de aarde gehad, eerst willen ze de lotennummers, dan of ik van Bingo of van die andere is, daar ging al met al minstens drie maanden overheen, geld van mijn rekening af halen extra voor het wereldkampioen dominostenen, zonder dat je hier aan iets kon doen. Uiteindelijk ik heb ik een brief geschreven dat als ze niet een bepaalde maand er mee zouden stoppen, met het geld van mijn rekening af te halen dat ik dan naar Amsterdam zou komen, naar het (hoofd) kantoor ik de boel kort en klein zou slaan, zo verschrikkelijk kwaad was ik op deze beestenvan mensen, het stopte en twee maanden later wordt er gebeld door ja juist ik vertel de jongedame dat als ze mij nog 1 keer zou bellen naar A,dam zou komen en in de krant maar vertellen dat de mensen gelijk er van af zouden komen als ze mochten besluiten om er mee te stoppen.
BRRRRRRRRRRRRrr wat een mensen!!!!!!!!!!!1

msn

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door msn »

Goede dag,ik vindt de postcode geld kloperij,ik heb hem vorige weekschriftelijk opgezegt.ik had het adres via internet op gezocht.
je betaaldt je scheel aan de loten,en winnen ho maar.ik doe t niet meer.met vriendelijke groet van E.Dijkstra[/b]

schwiebert

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door schwiebert »

hallo
ik ben van maastricht en hier is de postcode nog nooit gevallen.
ze weten zeker niet waar maastricht licht.
want wij hebben al 10jaar mee gespeeld.
en nog nooit wat gewonen.

Larissa135

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Larissa135 »

Mijn reactie op de postcode loterij is niet denderend. Met een tussenstop van twee jaar ben ik al vanaf de oprichting lid van de loterij.Eerst had ik 4 loten en heb dat terruggebracht tot 1 lot. Dus in het geheel speel ik al zo'n 14 jaar mee. Ik heb één keer 3 euro gewonnen. Dat is dus niet iets om over naar huis te schrijven. Toch durf ik niet echt te stoppen, want stel dat er toch eens een prijs op mijn postcode valt? Ik zou het mezelf niet vergeven. Ik weet ook dat de kans maar klein is, maar wie niet waagt wie niet wint, toch?

bluskabouter
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2004 14:13

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door bluskabouter »

al meer dan twee jaar spelen wij niet meer mee met de postcodeloterij en wat schertsmijn verbazing? valt een brief in de bus met de mededeling dat ze geen geld meer van mijn rekening kunnen schrijven en dat conform de regels van hun de deelneming wordt opgezegd!!!!!
logisch dat er niets meer kan worden afgeschreven, IK zelf heb hun geblokkeerd!!!!
wie heeft dit ook meegemaakt??
zoniet, wees dan hierbij op uw hoede, ze proberen gewoon weer geld van je rekening te schrijven.

anti postcodeloterij

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door anti postcodeloterij »

Het schetst dan ook mijn verbazing dat er telkens mensen zijn die erin trappen.
Met die postcodeloterij weet je nu eenmaal dat het fake is.
Mooie verhalen een argeloos iemand denkt hee dat is wat voor mij, daar doe ik ook aan mee, totdat je tot de ontdekking komt dat je keihard belazerd wordt.
Mensen wees wijs en ga niet inzee met die gajes.

f.buijs

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door f.buijs »

hierbij dan ook nog een reactie omdat er al zo weinig prijzen vallen
maak er dan ook meerdere prijzen van.liever 10 prijzen van 1.miljoen
dan een van 10miljoen dan maak je 10 mensen blij.

Oblomov

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Oblomov »

Zou het geen goed idee zijn om een klacht in te dienen bij de Reclame Code Commissie vanwege hun misleidende slogan "Miljoenen winnen doe je bij de postcodeloterij"? Als ik dat hoor, ga ik pas echt over m'n nek!

w.vdberg

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door w.vdberg »

Met enige verbazing heb ik de veelal negatieve reacties op de postcodeloterij gelezen? Het blijken veelal reacties van mensen die nooit iets gewonnen hebben en daarom de postcodeloterij van oplichting betichten. Wat een onzin! Loterijen is een zaak van geluk hebben en anders niet. Dat viel ons onlangs ten deel. We spelen nog maar een half jaar mee en wonnen onlangs maar liefst 2 miljoen euro. Blijf dus moed houden en als je je ergert, dat elke week een grote of kleine prijss aan je neus voorbijgaat, houd er dan mee op, maar geef de schuld niet aan de postcodeloterij.
Willem :D

bodejos

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door bodejos »

Ook ik speel vanaf het begin mee, en zou het ook best wel leuk vinden om eens een grote prijs te winnen. Van de betaalde inleg had ik een luxe vakantie kunnen houden.

Maar wat zou ik dan hebben? Ik zou me drie weken in de watten hebben laten leggen, en voor de rest zouden er alleen herinneringen overblijven.

Nu heb ik al stiekem 15 jaar de hoop gehad dat er misschien TOCH......


De laatste prijs die me langs de neus ging, was een beker ijs, die een grote ijsverkoper voor alle lotenbezitters in die bepaalde postcode ter beschikking had gesteld. Het was echter alleen een supermarkt, die niet bij die postcode hoorde.

Maar de Postcodeloterij is nu net een van de loterijen die weldegelijk hun prijzen uitkeren. Het kon wat beter verdeeld, maar ze betalen tenminste.

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

wat denk je van alleen het laatste cijfer een verschil dat was echt balen, maar och het ging maar om de week prijs €12.500,dus wij blijven hopen!

Gerrie

dorien

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door dorien »

:shock: Nou Willem dan ben je een gelukszoeker, want ik win ook nooit wat en heb het best wel hard nodig, maar ja wie voor een dubbeltje geboren is word nooit een kwartje.

apekool56
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 mar 2004 09:51

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door apekool56 »

:lol: War zullen dit soort instantie`s een lol hebben als ze lezen hoeveel wij hierover klagen, maar ben het er ook mee eens wil ook weleens in de prijzen vallen, maar ja ook voor mij niet van toepassing, helaas.

Rich70

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Rich70 »

Wat mij altijd opvalt is dat de super hoofdprijzen altijd vallen op bijzondere dagen. Op 1 januari bijv. valt die postcode kanjer, maar in de maanden daarvoor nooit.

Het is natuurlijk ook geen echte loterij.. Een loterij is dat als 100 mensen een lot kopen er eentje de hoofdprijs zal winnen. (simpel gezegd)

Bij de postcode loterij werkt dat anders 100 mensen doen mee met hun postcode, maar er wordt getrokken uit ALLE postcodes in nerderland met hun bijbehordende lotnummers. Dat zijn er honderden miljoenen, want bij elke postcode hoort een lotnummer van 1 t/ 500 of 1000 (weet niet precies).

Het is logisch dat niet iedereen kan winnen, maar dat je miljoenen niet verkochte lotnummers mee laat doen in de trekking is gewoonweg oplichting.

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

:D :) :lol: :wink: je bepaalt altijd zelf of je wel of niet mee wilt doen ik wordt een beetje moe van de mensen die zeggen dat ze nog nooit wat hebben gewonnen en die zeuren over de grote prijzen. Afgelopen maand viel de wijk prijs van 3 miljoen euro, de hele wijk mocht dit verdelen en dit leverde voor 1 lot 890 euro op, nou ken ik niemand die daar niet blij van wordt, verder is het ook nog eens zo dat de helft van uw inleg direct naar de goede doelen gaat en je op deze manier toch heel veel mensen, dieren, kinderen enz kunt steunen.
Denk daar maar eens over na voor je weer gaat klagen op deze site

G. Doel

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door G. Doel »

De Pestcode-k-loterij maakt inderdaad reclame dat de kans om te winnen groot is. De laatste weken voordat de Kanjer wordt uitgereikt hebben ze het weer over slechts 5000 zoveel postcodes die in gebruik zijn. Een kans van 1 op de 5000 laat u toch niet aan uw neus voorbij gaan?
Yeah sure!
Ik heb de afgelopen 3 jaar met een inleg van 302 euro één lingoprijsje in de wacht gesleept van maar liefst 2 euro! Eén lotje hou ik aan, niet omdat ik de Pestcode-k-loterij zo geweldig vind maar vooral omdat ik gechanteerd word door die club net als honderdduizenden andere Nederlanders. En zeg nou niet je wordt niet gedwongen om mee te doen want niet meedoen aan de Pestcodekloterij kan toch heel andere gevolgen hebben dan niet meedoen aan een andere loterij. De Pestcode-k-loterij laat je echt een verliezer voelen als de buren wonnen en jij niet meedeed.
Een belachelijk kleine kans om een kleine prijs te winnen maar toch blijven ze je om de oren slaan met "grote kans op Kanjer!". Het blijft een Chantageloterij en ik hoop dat in de nabije toekomst die hele stinkzooi wordt verboden juist om dat chantage-effect.

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Gaan klagen omdat je geen grote prijs hebt gewonnen met een kansspel. Net zoiets als gaan klagen dat je kanker hebt gekregen van het roken of moddervet ben van het elke dag 24 big macs naar binnen metselen. In Amerika werkt het. JE WEET HET TOCH ??????????? KANSspel. Mensen die klagen dat ze het zo hard nodig hebben, we hebben maar 50 euro per week te besteden, ja...heel slim om daar dan wat euro's van te vergokken...vandaar dat je ook nooit verder bent gekomen in de maatschappij, want je bent nog dommer dan een varken. Als ze 20 miljoen aan één wijk geven, hoeveel loten moeten daar voor verkocht worden a 7.75 ? Ruim 2.5 miljoen schat ik, dus ja, het kan wel kloppen, hè, dat je inderdaad met je 300 euro totale inzet geen 12.500 hebt gewonnen. Er van uitgaande dat ze slechts 60% in prijzen uitkeren, dan moeten er dus zo'n 33 miljoen loten verkocht worden, voordat ze een prijs van 20 miljoen er uitgooien, dat houdt in dat elke Nederlander 2 loten moet hebben....Miljoenenjacht, Lingo, Straatprijs en een tegen honderd nog daar gelaten. Als je nou eerst eens even simpel je kans berekent (oftewel, had je maar opgelet vroeger) dan liep je nou niet zo te klagen...

G. Doel

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door G. Doel »

Gast

Geplaatst op 13 Dec 2004 18:51 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Gaan klagen omdat je geen grote prijs hebt gewonnen met een kansspel. Net zoiets als gaan klagen dat je kanker hebt gekregen van het roken of moddervet ben van het elke dag 24 big macs naar binnen metselen. In Amerika werkt het. JE WEET HET TOCH ??????????? KANSspel. Mensen die klagen dat ze het zo hard nodig hebben, we hebben maar 50 euro per week te besteden, ja...heel slim om daar dan wat euro's van te vergokken...vandaar dat je ook nooit verder bent gekomen in de maatschappij, want je bent nog dommer dan een varken. Als ze 20 miljoen aan één wijk geven, hoeveel loten moeten daar voor verkocht worden a 7.75 ? Ruim 2.5 miljoen schat ik, dus ja, het kan wel kloppen, hè, dat je inderdaad met je 300 euro totale inzet geen 12.500 hebt gewonnen. Er van uitgaande dat ze slechts 60% in prijzen uitkeren, dan moeten er dus zo'n 33 miljoen loten verkocht worden, voordat ze een prijs van 20 miljoen er uitgooien, dat houdt in dat elke Nederlander 2 loten moet hebben....Miljoenenjacht, Lingo, Straatprijs en een tegen honderd nog daar gelaten. Als je nou eerst eens even simpel je kans berekent (oftewel, had je maar opgelet vroeger) dan liep je nou niet zo te klagen...
Mij gaat het bij de Pestcode-k-loterij erom dat je bij die k-loterij in tegenstelling tot andere loterijen bijna niets van je inleg terugziet. En het chantage-effect niet te vergeten. Verder ben jij het niet waard om op te reageren sorry.

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

als je de waarheid zegt tegen domme mensen, dan krijg je altijd de reactie dat je het niet waard bent om op te reageren. Domme mensen kunnen alleen maar discusiëren als je ze gelijk geeft, zo hoorde ik pas een dom iemand: "Ik respecteer iedereen, maar dan moeten ze wel normaal doen". Als je mensen zoals jij gewoon je zint geeft, kun je volgens mij best sociaal zijn. Voor iemand van jouw niveau is k-loterij wel erg sterk gevonden, daar zijn hele brainstormsessies aan vooraf gegaan, niet ?

Gesloten