LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] met mlm niets verdienen??

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Als goede rekenaar kan Maarschalk uitrekenen wat jij betaald aan kosten als je een normale baan hebt van 36 uur. en je verdient bruto 2000.- Euro in de maand.

en dan mag hij ook uitrekenen wat ik betaal aan kosten als ik per maand 2000,- extra bijverdien. dan mag hij de meest gunstige methode uitrekenen.
BetaalT aan kosten voor wat?

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Maarschalk,

Als controller gedrag je je de laatste tijd wel erg minder intelligent.

De meeste mensen hebben een bruto salaris - zelfs jij - wat gaat er af om je netto salaris over te houden. sociale lasten e.d. Voor de meeste mensen zijn dit kosten.

En aangezien jij controller bent valt diegene die de salarissen berekend onder jouwn verantwoordelijkheid.

BTW:

Het is BetaalD met een D, uitrekenen is nl. het werkwoord. Tsjonge, tsjonge!!

E-nergetiX

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Nogmaals, laat mij één (1) MLM zien waarbij je met een minimaal aantal klanten leuk kunt verdienen.
Ik moet zeggen dat ik daar het antwoord op weet: ACN. Je hoeft maar 1 klant aan te melden (een mulinational bijvoorbeeld) die zoveel verbeld dat je er maandelijks een leuk inkomen aan overhoudt. En als alle vertegenwoordigers dat doen (kan natuurlijk niet want daar zij niet genoeg multinationals voor) dan is je tweede eis ook ingewilligd.

Mijn welgemeende excuses, maar wat een onzin. Waarom moet MLM voldoen aan de eis dat je met weinig moeite veel kan verdienen. Nu niet roepen dat de mlm-ers dat zelf zeggen. Uiteraard zijn er een paar van die rotte appels, maar er zijn er (ook op dit forum) die zeggen (en dat is ook zoals de bedrijven dat zelf zeggen) dat het moeite kost, hard werken. Na hard werken kan dat uit betalen in een leuke bijverdienste die idd wederkerend is. In mijn oren klinkt dat als nagepraat van anti mlm-ers.

Maar goed, Ik zal de laatste zijn die beweert dat er niet veel te verbeteren valt aan het imago van MLM. Jammer dat met het volwassener worden van de branche sommige vooroordelen hardnekkig stand houden.

willempje

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door willempje »

Kent iemand Nutrimetics, schijnt ook mlm te zijn....

pietjepukje

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door pietjepukje »

In winkels heb je natuurlijk ook dat ze met bonussen werken, de ene week krijgen ze extra bonus voor product A, week 2 product B. Je kan mij niet vertellen dat je dan een 100% zuiver advies krijgt, de verkoopster moet ook haar target halen. Als iemand met maar 1 merk werkt, kan hij jouw uitgebreid adviseren over dat merk. ieder product zal natuurlijk ook een bepaald punt opleveren, maar ik denk niet dat je in de winkel persee beter geadviseerd word.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

De meeste mensen hebben een bruto salaris - zelfs jij - wat gaat er af om je netto salaris over te houden. sociale lasten e.d. Voor de meeste mensen zijn dit kosten.
Dit zijn geen kosten, dit zijn inhoudingen.
En deze verschillen per salaris etc.
BTW:

Het is BetaalD met een D, uitrekenen is nl. het werkwoord. Tsjonge, tsjonge!!
Het is onvoltooid tegenwoordige tijd, dus met een T.
Aangaande je kennis van het Nederlands schiet je nog meer tekort dan natuurkunde.
Geen wonder dat mlm zo'n booming business is met zulke intelligente "uithangborden".

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Nogmaals, laat mij één (1) MLM zien waarbij je met een minimaal aantal klanten leuk kunt verdienen.

Ik moet zeggen dat ik daar het antwoord op weet: ACN. Je hoeft maar 1 klant aan te melden (een mulinational bijvoorbeeld) die zoveel verbeld dat je er maandelijks een leuk inkomen aan overhoudt. En als alle vertegenwoordigers dat doen (kan natuurlijk niet want daar zij niet genoeg multinationals voor) dan is je tweede eis ook ingewilligd.
Eis 2 kan dus technisch al niet worden gehaald, en eis 1 is verre van simpel. Een beetje multinational met hoge belkosten heeft een bijzonder sterke onderhandelingspositie en zal dus vaak al een relatief goedkoop pakket hebben. Daarnaast zie ik een multinational niet zo makkelijk met hun hele hebben en houden overstappen naar Henk van hiernaast die net met ACN is begonnen.
Mijn welgemeende excuses, maar wat een onzin. Waarom moet MLM voldoen aan de eis dat je met weinig moeite veel kan verdienen.
Dat is niet een eis die ik in het leven heb geroepen. In de loop van de discussie kwam het punt naar voren dat MLM's zo zijn opgezet dat het bedrag dat je per verkoop (of iets vergelijkbaars) ontvangt vrij klein is, en je dus in een normale situatie veel klanten nodig hebt om een goed inkomen bij elkaar te krijgen. De verdediging van de gast waar ik op reageerde was dat ik conclusies trek zonder alle MLM-schema's te hebben gezien. Daarop vroeg ik hem een MLM te tonen waarbij je met een klein aantal klanten al zo'n inkomen kunt bereiken. Dus, nogmaals, het was geen eis die ik aan MLM stelde!
In mijn oren klinkt dat als nagepraat van anti mlm-ers.
Ik zie het meer als niet precies zien waarover de discussie nu eigenlijk ging. Het lijkt erop alsof je mijn bericht las zonder de context te kennen.
maar ik denk niet dat je in de winkel persee beter geadviseerd word.
Niet per se, maar gezien de diversiteit aan merken is de kans aanzienlijk groter.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Waarmee ik denk ik genoeg gezegd heb. Dus hier reageer ik ook niet op.... Snap je 'm?

Nu flik je het WEER!!!

Je bent geen echte vent. Als je voorjezelf hebt besloten niet te reageren, moet je dat niet doen. Maar niet laten weten dat je het niet doet, maar eigenlijk wel doet.
Snap JIJ um??

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Het is onvoltooid tegenwoordige tijd, dus met een T.
Aangaande je kennis van het Nederlands schiet je nog meer tekort dan natuurkunde.
Zullen we over jouwn schrijf wijze(s) maar zwijgen? Of zullen we ze allemaal ff hier nogmaals neerzetten.

Ooit gehoord van nieuwe spelling? Als het goed is wel. Koop het groene boekje maar eens, zul je schrikken!

en het blijft met een D. Simpelste regel die er bestaat en nog steeds erg actueel is. Maak er een bijvoeglijk naamwoord van.

Je krijgt dan BetaalDe kosten en niet betaalTe kosten.
Dit is lagere school groep 4. Hoe ik dat weet? mijn zus is lerares. Dus wiebere betweter!

wil je op de man spelen, prima! Ik doe mee. eens kijken wie het het langste volhoud. (Zonder DT)

E-nergetiX 8)

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Voorbeeld 1 van het geweldig schrijven van Maarschalk:
Chemische reacties.
Dat is dus bij magnetisme neit het geval.
Waar staan die foto's dan op de site?
Het is en het blijft onzin.
Nog meer Maarschalk?

Kom maar........ Ik vind er genoeg!

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

en het blijft met een D. Simpelste regel die er bestaat en nog steeds erg actueel is. Maak er een bijvoeglijk naamwoord van.

Je krijgt dan BetaalDe kosten en niet betaalTe kosten.
Dit is lagere school groep 4. Hoe ik dat weet? mijn zus is lerares. Dus wiebere betweter!
Geweldig! Over mlm hoeven we het niet meer te hebben als we kunnen lachen om dit soort redenaties. Uit bovenstaande mogen we afleiden dat JIJ het weet omdat je ZUS lerares is? Je hebt het haar duidelijk niet gevraagd, en ook je opleiding voor het bereiken van groep 4 afgebroken.
Je ezelsbruggetje heeft betrekking op de uitgangsvorm van het voltooid deelwoord. In de zin: "reken maar eens uit welke kosten je betaalt" is betaalt geen voltooid deelwoord, maar gewoon een werkwoord in de vervoeging tweede persoon enkelvoud, zoals ik denk, jij denkt, etc..
Denk er maar eens over na hoe dom je nou bend. (of is het bente?).

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

eens kijken wie het het langste volhoud. (Zonder DT)
En dat is nu precies de verkeerde keus dus jij valt al af:
werkwoord: (vol)houden
stam=houd
ik houd vol
jij houdt vol
hij houdt vol
wij houden vol
ik/jij/zij hebben volgehouden
Dus, wie houdt er het langste vol? Het lijkt mij toch het meest amusant als jij dat bend. Sjips, doe ik het weer...

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Vuile homo's :lol: :lol: :lol:

Morgen weer lekker aan het werk voor je baas ;-) Doe hem/haar vooral de groeten van mij en zeg hem dat ik nog iets leuks voor hem heb ;-)

Ik lag me nog steeds de ballen uit mijn broek en met mij mijn buren!

Veel suc6 in de file morgenvroeg ;-)

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Vuile homo's

Morgen weer lekker aan het werk voor je baas Doe hem/haar vooral de groeten van mij en zeg hem dat ik nog iets leuks voor hem heb

Ik lag me nog steeds de ballen uit mijn broek en met mij mijn buren!

Veel suc6 in de file morgenvroeg
Lijkt me een prima wervingstekst voor je downline

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Gast,

omdat jij zo te zien ook onder het betwetertje valt. mag je de zinnen eens ontleden en eens gaan kijken wat het Onderwerp is, het lijden voorwerp, het meewerkend voorwerp enz.

Zinsontleden moet iedereen kennen en kunnen. Misschien dat je het dan eens ziet.

Tip:

Ga eens kijken op het forum van de grammatica pagina en stel daar je vraag maar eens.

Heb veel plezier met dommer zijn dan minder inteligent, want dat blijkt weer uit het proberen op het persoonlijk aanvallen van personen. Je bent echt geweldig hier in. "L"

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

omdat jij zo te zien ook onder het betwetertje valt. mag je de zinnen eens ontleden en eens gaan kijken wat het Onderwerp is, het lijden voorwerp, het meewerkend voorwerp enz.

Zinsontleden moet iedereen kennen en kunnen. Misschien dat je het dan eens ziet.
Doe nou niet zo dom.
Het gaat om het werkwoord.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ga eens kijken op het forum van de grammatica pagina en stel daar je vraag maar eens.
Geef de link maar, dan bewijs ik nogmaals je ongelijk.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@Maarschalk,

een link geven aan iemand die zelf niet fatsoendelijk schrijven kan?

En ik moet jou vorr 100% nemen?

Laat me niet lachen!!!

Je bent niet eens bereid om uit te rekenen wat de inhoudingen - voor hun zijn het kosten - zijn van Iemand die Bruto € 2000,00 verdient. Voor zulke salarissen zijn er vaste percentages enz.

Hoe dom wil jij overkomen??

huilende mlm-er

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door huilende mlm-er »

Ik als MLM-er wil bij deze grote afstand nemen van sommigen hier die zich als mlm-er voordoen. Het zal vast zo zijn dat ze echt in de mlm zitten. Beleefdheid, normen en waarden. Het is ze niet gegund deze te kennen. Bij deze verontschuldig ik mij bij deze aan allen die op welke manier dan ook door welke gast dan ook zijn beledigd. Ik schaam mij dat er zulke 'mlm-ers' bestaan.

Laat ons vanaf nu de onderwerpen bespreken. Bij voorbaat dank

niet huilende mlm-er

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door niet huilende mlm-er »

Het zal vast zo zijn dat ze echt in de mlm zitten.

Dat is nou het probleem op het forum. Het is allemaal zo nep als het maar kan.
Er zijn tegenstanders die zich 100% voordoen als voorstander. Kijk een paar post terug van die ene gast die begint te schelden met "vuile homo ". Het is voor een tegenstander heel eenvoudig om zich voor te doen als voorstander. Andersom niet, want dat heeft geen zin.

Teveel tegenstanders spelen dit spel. Mensen die met mlm bezig zijn hebben hier niets te zoeken.
Zo houden de tegenstanders elkaar bezig. Wat helemaal zielig is, is het feit dat tegenstanders niet in de gaten hebben dat ze in de **** worden genomen.

Als die onzinnige uitspraken van z.g.n. voorstanders komen van tegenstanders.
Dat is duidlijk.

Gesloten