LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van den knuppel ende het hoenderhok...

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

je moet geloof en hoop houden in een goede afloop en dat niet van mensen afpakken)..
en als het dan niet goed afloopt, ze met de gebakken peren laten zitten? Ze zijn meer gebaat bij realisme IWEBD. Denk je niet dat het eerlijker is mensen te vertellen dat er meer alternatieven zijn, dat ze afwegingen moeten maken, de voors en tegens moeten bekijken voor hun eigen persoonlijke situatie. Zodat elke beslissing is gebaseerd op goede argumenten?
Notenkraker zegt ook zoiets:
die weinig tot niets toevoegt aan het streven tot eenheid van de gezamenlijke gedupeerden tegen onze gemeenschappelijke tegenstander, in casu Dexia.
Aha, loyaal en solidair zijn is blind volgen en vooral geen kritiek uiten?
Slechte basis voor adviezen :!: Hoe houden jullie elkaar scherp?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

zucht..

ik herhaal:
Verder is het mijn mening dan je nooit mag wijken voor welke vorm van terreur dan ook, ook niet voor dexia-terreur.

Want dan zeg je dat alles te bereiken is door bangmakerij, dreigen, bedrog, diefstal, terreur.. dan wordt het zo goed als aangeboden aan alle kwaadwillenden, om dan maar op die manier hun gelijk te halen.
zucht...

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

iwebd, als je een gezin hebt dat je moet onderhouden, kan het soms weleens handig zijn om te schipperen, te schikken of te onderhandelen. Voor de rust en de zekerheid beter dan vasthouden aan een star principe.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

De realiteit feeks, zijn de uitspraken van de rechter,
de realiteit is feeks, dat dexia die rechtzaken al heel lang probeert te stoppen of altans te vertragen.

Omdat ze keer op keer verliezen !!!

Let maar op wat ze morgen weer verzinnen om niet te hoeven aantonen dat ze helemaal geen aandelen hebben.
Eerst moeten er nog vele duizendberg-slachtoffers in de val worden gelokt!

Met o.a. jouw steun !! Besef dat goed !!!

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

IWEBD, er liggen veel meer zaken stil dan er tot op heden uitspraken zijn! Dát is de realiteit. Het zág er een tijdje goed uit, maar niemand heeft de garantie dat dat zo blijft! Ik denk dat het niet zo blijft. M.i. gaan rechters één lijn trekken en in het verlengde van de schikking vonnissen op termijn. Of dat echt zo is, is zowel voor jou als voor mij koffiedik kijken.
De mensen voor wie het misschien beter zou zijn te schikken (gezinnen bv?) hebben die kans nu. Moeten dat niet, maar ze kunnen maar beter wel goede afwegingen maken! Vertel jij ze maar dat ze niet over schikken moeten nadenken, iwebd, en leg ze dan over een paar jaar uit dat toen ze besloten op jouw advies vooral toch maar niet te schikken, er zelfs niet over na te denken, het lang nog niet zeker was dat ze hun zaak (die stilligt) ooit zouden winnen en dan alsnog tot in lengte van dagen in de ellende zitten. Jij durft die verantwoordelijkheid te nemen? Doen dan! Ik vind het onverantwoordelijk adviezen te geven vanuit één standpunt, wanneer je niet alle voors en tegens eerst tegen elkaar afgewogen hebt. Om wille van de hoop, het samen maakt sterk principe...?? Besef JIJ dat goed???
Nogmaals, van die "knuppel" blijft nog geen zwevend hoenderveertje over.....
Voor Elias:
D’r was een vogeltje, dat kon niet kakken
D’r was een veertje aan z’n poepertje blijven plakken,
Hij zei verdie, hij zei verda, hij zei verdomme
Hoe is dat veertje aan m’n poepertje gekomme?
Toen kwam de moeder van dat vogeltje aangevlogen
En heeft dat veertje van zijn poepje afgenomen.
Laatst gewijzigd door faeks op 13 nov 2005 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door wreker »

Ik heb een gezin met kinderen en ga in geen geval schikken!

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

En een ander schikt misschien wel of overweegt het. En die heeft daartoe toch ook het volste recht? Of niet Wreker?

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Feydakin spreekt in een eerder bericht over "kaliber". Wat is dan JOUW kaliber, Feydakin? Kan nooit meer zijn dan 08-15 denk ik. (Als je tenminste weet wat 08-15 betekent!)

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door wreker »

Iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet. Ik zou echter wel een goede afweging maken. Dus goed advies inwinnen, meerdere bronnen raadplegen en dus niet zonder meer op het advies van Dexia of wie dan ook ingaan.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

The Feydakin can stand toe to toe with the Nutcrackers. The Feydakin will win, often without losing a man. The Nutcrackers however....
:shock:
Geplaatst op 13 Nov 2005 16:52 door wreker
-----------------------------------------
Iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet. Ik zou echter wel een goede afweging maken. Dus goed advies inwinnen, meerdere bronnen raadplegen en dus niet zonder meer op het advies van Dexia of wie dan ook ingaan.
Wreker, kleine nuance w.b. 'wie dan ook': niet zonder meer op het advies van Dexia, Pal, Payback, SLV, Consumentenbond, advocaten etc. ingaan. Zélf goed nadenken en eigen situatie bekijken!
Verder zijn we het eens.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Faeks en Dejongh, beiden 08-15. Als jullie echt willen weten wat dit betekent: http://www.ihffilm.com/0815.html

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Feydakin »

Rezension:
Das Kinoereignis aus den 50er Jahren wurde nun auch in rekonstruierter Langfassung auf eine DVD gebrannt. Die Rede ist von dem Bestseller „08/15“, einem deutschen Kriegsfilm von Hans Hellmut Kirst. Der gesamte Film, unter anderem mit Joachim Fuchsberger, Helen Vita und Paul Bösiger, ist auf drei DVDs erhältlich, und kann momentan nur auf VHS einzeln erworben werden.


Tis wat :lol:

jaja Herr Flick......
Laatst gewijzigd door Feydakin op 13 nov 2005 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

a notoriously malfunctioning gun type, the 08/15, which became a popular short- hand among soldiers for everything wrong with the military
Nou, ik ben onder de indruk :roll: :lol:
The Feydakin can stand toe to toe with the Nutcrackers. The Feydakin will win, often without losing a man. The Nutcrackers however....
Als je tenminste weet wat 08-15 betekent!
En zat er niet ver naast, een notenkraker.... :lol:
Laatst gewijzigd door faeks op 13 nov 2005 17:11, 2 keer totaal gewijzigd.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door wreker »

Over het advies dat ik heb gehad via Payback en Pal heb ik persoonlijk niet te klagen. Zonder was ik nooit zo ver gekomen.

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Feydakin »

Die arme notenkraker leeft nog in een ver verleden, gelukkig mag hij nu als afleiding zo af en toe wat stickertjes plakken en proberen door middel van deze heilzame therapie weer enigzins terug te komen in het hier en nu.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

Nou dat is dan toch fijn voor je Wreker. :roll: Maar voor anderen geldt misschien weer wat anders, toch? :wink:

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door wreker »

Maar voor anderen geldt misschien weer wat anders, toch?
Die ben ik nog niet tegen gekomen. Jij wel?

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

Ja, ik wel! En niet zomaar een paar!
Bv. (want daar ga je om vragen) mensen die wel willen schikken (om tal van redenen) en die dat niet meer kunnen, omdat ze geen geld kunnen lenen om alles eerst af te lossen (of je het daar mee eens bent of niet, dat is een vereiste, dus die discussie ga ik niet met je aan Wreker). Omdat ze ooit gestopt zijn met betalen en nu een A2 hebben. Daar kan ik je heel wat ellende over vertellen!!!
(overigens ben ik niet gestopt met betalen, dus daar hoeven we het verder ook niet over te hebben).

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door wreker »

Vreemd, waarom horen wij die mensen niet persoonlijk op de forums?

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Adne »

Veel mensen verwerken deze problemen zelf en geven zich niet bloot op een openbaar forum.

Gesloten