sorry Jonjo, JP Balkenende: die weet alles en doet niks..... of, weet niks en doet alles.. en persoonlijk ga ik voor het laatste.... gisteren zojuist op het nieuws meegekregen dat vrouwen langer borstvoeding moeten geven, of minister Klink het even wil regelen........ ??????????????
en ik maar denken dat vrouwen nog ergens keuzes kunnen maken. Overigens is het niet iedere vrouw gegeven om A: een kind te krijgen. B: borstvoeding te geven.......
gisteren zojuist op het nieuws meegekregen dat vrouwen langer borstvoeding moeten geven, of minister Klink het even wil regelen........ ??????????????
en ik maar denken dat vrouwen nog ergens keuzes kunnen maken. Overigens is het niet iedere vrouw gegeven om A: een kind te krijgen. B: borstvoeding te geven.......
belachelijke bemoeizucht.
Ik vind idd ook dat ze nogal erg veel hun neuzen in andermans zaken
steken... een beetje drang en dwang uitoevenen als er dingen echt
niet goed gaan in een gezin o.k. ...
maar om nou echt alles te gaan lopen coachen alsof ouders over het algemeen niks zelf kunnen vind ik ook belachelijke bemoeizucht.
Vandaag 18-1-2008 werd door deskundige mijn idee over opvoeding deels bevestigd. (Marokkaanse bij een komst Amsterdam)
Indien de ouder zelf slecht is op gevoed voet hij/zij ook zijn kinderen zo op.
Dus is volgens mij de ouder net zo verantwoordelijk voor de negatieve houding hun kind.
Dus is door mede schuld dragen van de ouder ook een opvoeding nodig.
Maar dan komt weer de vraag zijn er wel opvoeding maatstaven?