LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Voisin
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2009 12:58

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door Voisin »

Hebben jullie geen gevoel voor een beetje humor :wink:

poisonic
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:25

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door poisonic »

Laten we deze inmiddels bull geworden topic maar sluiten

blijf er bij internet is tot en met de kabel modem wat daar achter hangt is geheel u eigen verantwoording........ en een switch gaat zo iezo problemen,en een sisco router dat is toch wel erg over kill 1 giga bit volgens mij heeft iemand jou een oor aan genaaid.....
en inderdaad mits goed aangesloten kan heel NL wel over 1 ip door een router.....
en hallo ziggo kan via een router zowel ook met de kabel modem.......
als je ergens over gaat klagen onderbouw het dan ook goed want met een switch zou het alleen maar gewerkt hebben als de hoofd pc aan stond en anders niet
ik blijf t vaag vinden het hele gezeur....
hoe oud zijn jullie of zijn we allemaal van de Commodore vs MSX clan....

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

poisonic schreef:Laten we deze inmiddels bull geworden topic maar sluiten

blijf er bij internet is tot en met de kabel modem wat daar achter hangt is geheel u eigen verantwoording........ en een switch gaat zo iezo problemen,en een sisco router dat is toch wel erg over kill 1 giga bit volgens mij heeft iemand jou een oor aan genaaid.....
en inderdaad mits goed aangesloten kan heel NL wel over 1 ip door een router.....
en hallo ziggo kan via een router zowel ook met de kabel modem.......
als je ergens over gaat klagen onderbouw het dan ook goed want met een switch zou het alleen maar gewerkt hebben als de hoofd pc aan stond en anders niet
ik blijf t vaag vinden het hele gezeur....
hoe oud zijn jullie of zijn we allemaal van de Commodore vs MSX clan....
Tijd om even terug te gaan naar school denk ik. Je Nederlands is niet al te best of je hebt geen verstand van computers want ik kan hier echt geen wijs uit worden.

poisonic
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:25

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door poisonic »

D2Freak30 schreef: Tijd om even terug te gaan naar school denk ik. Je Nederlands is niet al te best of je hebt geen verstand van computers want ik kan hier echt geen wijs uit worden.
verstand van pc's en computers heb ik wel en dat ik zo NL typ komt door msn.... ben 100% nederlands.... en ben al 26 jaar werkzaam met computers... dus als je me niet begrijpt kan ik daar niet veel aan doen ;)

Gesloten