Bob Schurkjens schreef:Daar verdient ie zijn poen mee. Geen ophef=geen publiciteit=geen werkHij heeft gewon geen manieren.
Dat zegt dan genoeg over de mensen, welke naar hem kijken een hem leuk vinden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Bob Schurkjens schreef:Daar verdient ie zijn poen mee. Geen ophef=geen publiciteit=geen werkHij heeft gewon geen manieren.
Hun kenne der om lache http://www.youtube.com/watch?v=lyqdqUJxYYkeleven schreef:Bob Schurkjens schreef:Daar verdient ie zijn poen mee. Geen ophef=geen publiciteit=geen werkHij heeft gewon geen manieren.
Dat zegt dan genoeg over de mensen, welke naar hem kijken en hem leuk vinden.
Ben een ja/nee fan van Goor: soms wel/soms niet. Maar vind het tegenwoordig de idioterie ten top, valt in het rijtje: zwarte pieten discriminatie. Ik draai de zaken maar even om: door Den Haag wordt men een oor aangenaaid op een in woord nette manier en Gordon naait iemand een oor(tje) aan op zijn plat Amsterdamse manier, gewoon omdat hij altijd al zo geweest is. Men is tegenwoordig veel te snel op een lichaamsdeel getrapt en overdrijven (vooral uit een puriteins land als Amerika - spuit elf geeft ook modder) is ook een vak. Eerst was de Chinese meneer okay met het geintje/giebeltje, maar na "samenspraak", tegen "nummer 39 met rijst".ciske schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... rdon.dhtml
Hoe vinden jullie dit dan? Wordt steeds gekker in dit land. Ben geen fan van Gordon, maar alsnog ...
sjohie schreef:Een andere kijk op het hele Gordon verhaal..
Los daarvan vind ik het een zwaktebod als je je alleen kan laten gelden over de rug van een ander. Denk die sneue opmerkingen eens weg bij Gordon, wat blijft er dan nog over?
+1 !!!!!!!tenormin schreef:Ben een ja/nee fan van Goor: soms wel/soms niet. Maar vind het tegenwoordig de idioterie ten top, valt in het rijtje: zwarte pieten discriminatie. Ik draai de zaken maar even om: door Den Haag wordt men een oor aangenaaid op een in woord nette manier en Gordon naait iemand een oor(tje) aan op zijn plat Amsterdamse manier, gewoon omdat hij altijd al zo geweest is. Men is tegenwoordig veel te snel op een lichaamsdeel getrapt en overdrijven (vooral uit een puriteins land als Amerika - spuit elf geeft ook modder) is ook een vak. Eerst was de Chinese meneer okay met het geintje/giebeltje, maar na "samenspraak", tegen "nummer 39 met rijst".ciske schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... rdon.dhtml
Hoe vinden jullie dit dan? Wordt steeds gekker in dit land. Ben geen fan van Gordon, maar alsnog ...
Bob Schurkjens schreef:
Wat is ie oud geworden hè?
Jolijn schreef:+1 !!!!!!!tenormin schreef:Ben een ja/nee fan van Goor: soms wel/soms niet. Maar vind het tegenwoordig de idioterie ten top, valt in het rijtje: zwarte pieten discriminatie. Ik draai de zaken maar even om: door Den Haag wordt men een oor aangenaaid op een in woord nette manier en Gordon naait iemand een oor(tje) aan op zijn plat Amsterdamse manier, gewoon omdat hij altijd al zo geweest is. Men is tegenwoordig veel te snel op een lichaamsdeel getrapt en overdrijven (vooral uit een puriteins land als Amerika - spuit elf geeft ook modder) is ook een vak. Eerst was de Chinese meneer okay met het geintje/giebeltje, maar na "samenspraak", tegen "nummer 39 met rijst".ciske schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... rdon.dhtml
Er wordt weer veel te veel ophef over gemaakt en juist dan krijgt het de aandacht en worden er - door Jan en alleman- grapjes over gemaakt.
En dat doet hij volgens jou, niet? Nu mis je er niets aan, maar geloof het maar: naar mijn smaak doet hij dat juist teveel. Dat is pas echt irritant.Als hij een kerel is, wat ik betwijfel, moet hij eens grappen maken over zijn geaardheid, maar niet over mensen waar hij een serieus oordeel voor hun talent moet afgeven.
Dit was niet de eerste keer, dat hij zoiets flikt.
Ja, vind je het gek als je altijd zo te keer gaat, daar is de andere Gordon (de "onze") de Goedheiligman bij, als je spreekt over ongeoorloofde opmerkingen.Wat is ie oud geworden hè?
eleven schreef:Mensen die over de rug van andere mensen grapjes moeten maken, om in de belangstelling te staan, hebben een afwijking.
Nog een keer, is niet alleen bedoeld voor mensen op de TVplumber schreef:
eleven schreef:
Mensen die over de rug van andere mensen grapjes moeten maken, om in de belangstelling te staan, hebben een afwijking.
plumber schreef: