Waardebonnen gratis weekendje weg bij Roompot
Geplaatst: 08 jul 2011 12:07
Vorig jaar heb ik telefonisch een vroegboeking gemaakt voor 2 huisjes op 1 van de Roompotparken. Omdat het om een vroegboeking ging had ik volgens de telefoniste per huisje recht op een gratis weekendje/midweek weg bij bepaalde roompotparken. Maar deze bonnen heb ik nooit mogen ontvangen en inmiddels was ik ze ook vergeten toen ik op vakantie ging.
Eenmaal thuis dacht ik weer aan die bonnen en nam dus gelijk contact op met Roompot. Hun reactie: u had ze moeten ophalen bij de receptie, de vakantie is nu voorbij en we kunnen u de bonnen niet meer geven. Volgens Roompot hebben ze dit duidelijk op de site, dan wel in de brochure laten weten. Daar heb ik wat aan als ik telefonisch boek! Daarnaast kreeg ik zojuist per mail te horen dat ik deze bonnen voor 31 december had moeten bijboeken, iets wat voor mij eveneens onbekend was.
Roompot houd poot stijf en blijft volhouden dat het mijn eigen fout is, terwijl zij mij niet volledig dan wel onjuist hierover geinformeerd hebben. Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben en wie heeft er eventueel advies.
Eenmaal thuis dacht ik weer aan die bonnen en nam dus gelijk contact op met Roompot. Hun reactie: u had ze moeten ophalen bij de receptie, de vakantie is nu voorbij en we kunnen u de bonnen niet meer geven. Volgens Roompot hebben ze dit duidelijk op de site, dan wel in de brochure laten weten. Daar heb ik wat aan als ik telefonisch boek! Daarnaast kreeg ik zojuist per mail te horen dat ik deze bonnen voor 31 december had moeten bijboeken, iets wat voor mij eveneens onbekend was.
Roompot houd poot stijf en blijft volhouden dat het mijn eigen fout is, terwijl zij mij niet volledig dan wel onjuist hierover geinformeerd hebben. Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben en wie heeft er eventueel advies.