T-mobile handelt klacht/storing slecht af
Geplaatst: 11 jul 2011 21:57
Ik heb begin maart mijn abonnement verlengt en wilde daarbij de LG optimus 2x speed. Heel leuk toestel (als ie werkt). Het toestel valt steeds uit, start steeds opnieuw op en met opladen valt hij ook regelmatig uit. Eigenlijk gewoon een waardeloos toestel, wat ook medewerkers van de klantenservice van T-mobile mij vertellen. (die ook het toestel hebben)
De telefoon werkte niet naar behoren en omgeruild via de 'VIP' service van LG. Ik kreeg alleen een nieuwe body, de rest bleef hetzelfde.
Ook dit toestel gaf dezelfde problemen. Nu T-mobile gebeld. Ik krijg een nieuwe oplader... Helaas, probleem blijft bestaan. Toen zou ik een nieuwe batterij krijgen. Ik wacht er nu nog steeds op. Naar herhaaldelijke terugbel acties die niet beantwoord werden nog maar eens gebeld.
Een hele fijne man aan de lijn die mijn probleem begreep en mij gelijk gaf het toestel weer te willen omruilen. Maar dan wel de nieuwe Samsung Galaxy 2.
Even geduld mevrouw, dit moet beoordeeld worden of dat mogelijk is.
Ik ben nu al een maand aan het emmeren met deze rot telefoon en begin het zat te worden.
Ik heb nu al zovaak gebeld dat ik het beu begin te raken. Terugbellen doen ze gewoon niet dus heb geluk dat het een gratis nummer is. Toch heb ik vorige week nog gebeld, weer hetzelfde liedje, de batterij komt er deze week nog aan, eerst dat proberen daarna gaan we weer verder kijken. Inmiddels is die week dus ook alweer voorbij en nog niks gezien.
Is er een mogelijkheid om me te ontdoen van het contract of zit ik nu vast aan een niet goed werkende telefoon en ellendelange belacties om die wel te krijgen? Mag ik een ander merk toestel eisen?
Graag zoek ik hier een antwoord op omdat ik het echt vreselijk beu ben. Ze beloven van alles maar ondertussen zit ik met een pruts telefoon.
Groeten,
Ingrid
Even bijwerken:
Vandaag weer gebeld, de batterij schijnt onderweg te zijn. Ik lig voor de brievenbus!!!
Update: Na een tijdje voor de brievenbus te hebben gelegen, kwam daar een batterij doorheen vallen. Deze heb ik gelijk opgeladen en gebruikt... hmmm alleen jammer dat de telefoon het nog steeds niet goed doet.
Nu ligt het bij de webcare van T-mobile. Hoop dat hun een oplossing hebben.
De telefoon werkte niet naar behoren en omgeruild via de 'VIP' service van LG. Ik kreeg alleen een nieuwe body, de rest bleef hetzelfde.
Ook dit toestel gaf dezelfde problemen. Nu T-mobile gebeld. Ik krijg een nieuwe oplader... Helaas, probleem blijft bestaan. Toen zou ik een nieuwe batterij krijgen. Ik wacht er nu nog steeds op. Naar herhaaldelijke terugbel acties die niet beantwoord werden nog maar eens gebeld.
Een hele fijne man aan de lijn die mijn probleem begreep en mij gelijk gaf het toestel weer te willen omruilen. Maar dan wel de nieuwe Samsung Galaxy 2.
Even geduld mevrouw, dit moet beoordeeld worden of dat mogelijk is.
Ik ben nu al een maand aan het emmeren met deze rot telefoon en begin het zat te worden.
Ik heb nu al zovaak gebeld dat ik het beu begin te raken. Terugbellen doen ze gewoon niet dus heb geluk dat het een gratis nummer is. Toch heb ik vorige week nog gebeld, weer hetzelfde liedje, de batterij komt er deze week nog aan, eerst dat proberen daarna gaan we weer verder kijken. Inmiddels is die week dus ook alweer voorbij en nog niks gezien.
Is er een mogelijkheid om me te ontdoen van het contract of zit ik nu vast aan een niet goed werkende telefoon en ellendelange belacties om die wel te krijgen? Mag ik een ander merk toestel eisen?
Graag zoek ik hier een antwoord op omdat ik het echt vreselijk beu ben. Ze beloven van alles maar ondertussen zit ik met een pruts telefoon.
Groeten,
Ingrid
Even bijwerken:
Vandaag weer gebeld, de batterij schijnt onderweg te zijn. Ik lig voor de brievenbus!!!
Update: Na een tijdje voor de brievenbus te hebben gelegen, kwam daar een batterij doorheen vallen. Deze heb ik gelijk opgeladen en gebruikt... hmmm alleen jammer dat de telefoon het nog steeds niet goed doet.
Nu ligt het bij de webcare van T-mobile. Hoop dat hun een oplossing hebben.