Bol.com slechte service
Geplaatst: 25 jul 2011 21:15
tweede hands boek gekocht en betaald, maar niets ontvangen. Moet zelf met verkoper contact opnemen, maar deze reageert niet. Bol.com schrijft me dat ze niet verantwoordelijk zijn voor het niet leveren door verkoper.
Letterlijk luidt hun tekst: De verkoop van 2ehands artikelen via bol.com is een transactie tussen externe partijen. Verkopers kunnen 2ehands artikelen aanbieden op de site van bol.com. Geschillen over verkeerde of niet ontvangen leveringen kunnen alleen tussen de koper en de verkoper afgehandeld worden. Als de termijn van twee weken is verstreken is het voor bol.com niet meer mogelijk om een zoekgeraakt of niet ontvangen 2ehands artikel af te boeken.
Daar heb ik dan ook nog transactiekosten voor betaald. Waardeloze service
Letterlijk luidt hun tekst: De verkoop van 2ehands artikelen via bol.com is een transactie tussen externe partijen. Verkopers kunnen 2ehands artikelen aanbieden op de site van bol.com. Geschillen over verkeerde of niet ontvangen leveringen kunnen alleen tussen de koper en de verkoper afgehandeld worden. Als de termijn van twee weken is verstreken is het voor bol.com niet meer mogelijk om een zoekgeraakt of niet ontvangen 2ehands artikel af te boeken.
Daar heb ik dan ook nog transactiekosten voor betaald. Waardeloze service