Ziggo's Cisco 8455 en 8485 DRAMA APPARAAT
Geplaatst: 28 jul 2011 12:32
Na diverse problemen met mijn Cisco 8455 maar eens gegoogled op het apparaat.
ALLE problemen met het apparaat genoemd in de diverse fora/forums heb ik dus ook.
Na aanschaf in november 2009 ontelbare keren gereset (van het stroom afhalen), fabrieksinstellingen terug zetten, kabels vervangen, versterker ertussen, en weet ik wat al niet geadviseerd door Ziggo, is het gisteravond dan eindelijk echt afgelopen met het apparaat.
Na weer een reset poging (en natuurlijk mijn favoriete programma WEER gemist) bleef het beeld nu continu op zwart afgewisseld met sneeuw en krakende boxen.
Wat ben ik blij dat het onding nu echt overleden is zeg.
Vandaag wederom gebeld met Ziggo, en na een waslijst aan keuzemenu's en daarna koffie zetten en brood eten in afwachting van een medewerker, weer de standaard vragen beantwoord.
Ik mag hem op de post doen en ze gaan ernaar kijken.
Beste technische dienst van Ziggo. Bij binnenkomst van het apparaat, gooi deze aub direct in de container en lever mij een betrouwbaar ding. Wanneer ik weer hetzelfde apparaat retour krijg ben ik geneigd, wanneer dezelfde problemen weer zullen komen, deze persoonlijk bij u te komen brengen. mogelijk dat bij overhandiging het apparaat dan even airborn wordt.
ALLE problemen met het apparaat genoemd in de diverse fora/forums heb ik dus ook.
Na aanschaf in november 2009 ontelbare keren gereset (van het stroom afhalen), fabrieksinstellingen terug zetten, kabels vervangen, versterker ertussen, en weet ik wat al niet geadviseerd door Ziggo, is het gisteravond dan eindelijk echt afgelopen met het apparaat.
Na weer een reset poging (en natuurlijk mijn favoriete programma WEER gemist) bleef het beeld nu continu op zwart afgewisseld met sneeuw en krakende boxen.
Wat ben ik blij dat het onding nu echt overleden is zeg.
Vandaag wederom gebeld met Ziggo, en na een waslijst aan keuzemenu's en daarna koffie zetten en brood eten in afwachting van een medewerker, weer de standaard vragen beantwoord.
Ik mag hem op de post doen en ze gaan ernaar kijken.
Beste technische dienst van Ziggo. Bij binnenkomst van het apparaat, gooi deze aub direct in de container en lever mij een betrouwbaar ding. Wanneer ik weer hetzelfde apparaat retour krijg ben ik geneigd, wanneer dezelfde problemen weer zullen komen, deze persoonlijk bij u te komen brengen. mogelijk dat bij overhandiging het apparaat dan even airborn wordt.