Pagina 1 van 1
C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 21 okt 2011 09:59
door efjee
C1000 heeft veel aanbiedingen in z'n wekelijkse folder staan. Wil je die hier in Almelo in de winkel kunnen vinden (en niet per ongeluk de verkeerde variant of het verkeerde merk pakken), dan is een flinke speurtocht nodig. Als enige supermarkt nemen ze hier niet de moeite om even een aanbiedingsbordje bij het product te zetten. Een beperkte selectie van de aanbiedingen wordt inderdaad wel bij elkaar gezet met bordjes erbij, maar veruit het grootste deel niet.
Wat hier achter zit? Het enige wat ik kan bedenken, is dat ze willen voorkomen dat mensen die niet van de aanbiedingen op de hoogte zijn, hier per ongeluk toch van profiteren. Ik vind dit persoonlijk een beetje onsportief van C1000.
Zelf haal ik daarom de meeste boodschappen tegenwoordig elders (blijkt nog veel goedkoper te zijn ook).
Maar ik zou graag willen weten of dit een plaatselijk probleem (slechte franchisenemer) is, of dat het landelijk beleid? Wie heeft dezelfde ervaring of juist het tegenovergestelde?
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 21 okt 2011 14:27
door J. Botman
Bij de C1000 in Raamsdonksveer zijn vaak de aanbiedingen op de eerste actiedag al op. Dat was afgelopen woensdagochtend (19/10) weer het geval met het de kratjes Warsteiner. Ik wist meteen weer waarom ik naar een andere supermarkt was overgestapt.
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 21 okt 2011 14:39
door Chocomelk
J. Botman schreef:Bij de C1000 in Raamsdonksveer zijn vaak de aanbiedingen op de eerste actiedag al op. Dat was afgelopen woensdagochtend (19/10) weer het geval met het de kratjes Warsteiner. Ik wist meteen weer waarom ik naar een andere supermarkt was overgestapt.
Daarom ben ik dus blij dat er hier ondertussen al een jumbo is geopend, dat probleem heb je daar dus niet.
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 21 okt 2011 16:06
door JDII
En dan is de C1000 nog heilig. Bij de EMTE zetten ze de aanbieding voor de volgende week al op vrijdagavond op de kopse kanten met het bord STUNT erbij....
....en betaal je gewoon de normale prijs bij de kassa.
Ook een winkel die ik om meerdere redenen niet meer bezoek.
Jumbo is idd veel beter alternatief. Daar voel je je bovendien nog als klant welkom.
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 21 okt 2011 20:30
door Brainless
J. Botman schreef:Bij de C1000 in Raamsdonksveer zijn vaak de aanbiedingen op de eerste actiedag al op. Dat was afgelopen woensdagochtend (19/10) weer het geval met het de kratjes Warsteiner. Ik wist meteen weer waarom ik naar een andere supermarkt was overgestapt.
Je kunt dan bij de kassa een (waarde)bon krijgen, en de betreffende aanbieding op een ander moment te kopen voor de aanbiedingsprijs.
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 25 okt 2011 16:16
door efjee
Brainless schreef:J. Botman schreef:Bij de C1000 in Raamsdonksveer zijn vaak de aanbiedingen op de eerste actiedag al op. Dat was afgelopen woensdagochtend (19/10) weer het geval met het de kratjes Warsteiner. Ik wist meteen weer waarom ik naar een andere supermarkt was overgestapt.
Je kunt dan bij de kassa een (waarde)bon krijgen, en de betreffende aanbieding op een ander moment te kopen voor de aanbiedingsprijs.
Heb ik eens geprobeerd, maar dat lukte niet
Zal ook wel weer afhangen van de lokale chef. Het was zelf lang geleden al een probleem dat de lokale winkels (franchisenemers) zelf mochten beslissen of een een landelijke actie overnamen of niet... Ook al zo vervelend.
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 25 okt 2011 17:15
door Brainless
efjee schreef:Brainless schreef:
Je kunt dan bij de kassa een (waarde)bon krijgen, en de betreffende aanbieding op een ander moment te kopen voor de aanbiedingsprijs.
Heb ik eens geprobeerd, maar dat lukte niet
Zal ook wel weer afhangen van de lokale chef. Het was zelf lang geleden al een probleem dat de lokale winkels (franchisenemers) zelf mochten beslissen of een een landelijke actie overnamen of niet... Ook al zo vervelend.
Ze zijn juist verplicht met de landelijke acties mee te doen.
Buiten de folders om mogen ze zelf wel voor een gedeelte bepaalde acties "bedenken" binnen de C1000 concept.
Dit staat er in hun (landelijke) folder:
Op bovenstaande aanbiedingen is onze actiegarantie van toepassing (met uitzondering van OP=OP aanbiedingen). Onze actiegarantie houdt in dat u, indien de aanbieding is uitverkocht, u een tegoedbon kan vragen bij uw C1000, zodat u als nog dit product voor de genoemde actieprijs kan kopen.
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 14 feb 2012 13:36
door dpark
Ook in Doorn zijn C1000 akties van A-merken na 1 uur al niet meer leverbaar en komen de hele week niet meer.
Heb diverse malen zowel filiaalhouder Timmermans (die ook al zo zuinig was toen het nog een Super de Boer was) er op aangesproken. Hij zegt dat distributiecentrum niet uitlevert. Vervolgens distributiecentrum gebeld en die zeggen dat zeker een kwart van de winkeliers niet aan de acties wil meedoen en daarom al 2 weken voor de actieweek de betreffende artikelen niet meer bestellen.
Ook om actiebonnen gevraagd, maar daar doet onze heer Timmermans niet aan mee.
Na al deze energieverspilling zien ze mij nooit meer.
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 14 feb 2012 17:36
door ciske
Hier in het westen geen problemen met C1000 ze wijzen je zelfs op de aanbiedingen.
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 17 feb 2012 00:30
door 53o
Maar ik zou graag willen weten of dit een plaatselijk probleem (slechte franchisenemer) is, of dat het landelijk beleid?
Ik denk dat het probleem zit in franchisers of managers. Mijn lokale c1000 (c1000 Peek, Heeswijkplein, Den Haag) is compleet waardeloos.
Een simpel voorbeeld, ik koop gehakt in en leg het in de koelkast. 3 dagen voor de uiterste verkoopdatum is het al bruin ipv rood. Dis is geen uitzondering, uit luiheid heb ik die fout al meerdere keren gemaakt. Oftewel, het werd niet goed bewaard in het filiaal (als ik gehakt koop bij een andere c1000 of de lokale Appie dan is deze nog grotendeels rood rond die datum. Mijn enige verklaring is dat het personeel de voorraad lekker een aantal uren in het magazijn laat staan, ook al gaat het om versproducten). *edit* Ik gebruik een hoop verse rode pepers. Die zijn goedkoop bij c1000. Maar deze liggen ondanks de lange houdbaarheid rustig een week lang verschrompeld in een krate en worden pas vervangen als deze beginnen weg te lopen */edit* Verder, de meest interressante aanbiedingen uit de folder zijn niet aanwezig en de prijzen in de winkel kloppen niet (handgeschreven prijskaart voor iets wat ik vaak koop, half jaar later, nog steeds).
*edit*
Hier in het westen geen problemen met C1000 ze wijzen je zelfs op de aanbiedingen.
Dat is het probleem met c1000. De kwaliteit per winkel verschilt gewoon te veel.
Hoofdkantoor van c1000, stuur iemand naar de c1000 van de Heeswijkplein in Den Haag. Geef ze een week notice om zaken op orde te krijgen (lukt hun nooit met hun huidige management) en neem dan serieuze maatregelen.
Door filialen zoals deze staat het label c1000 voor schut. Ik zou graag het probleem van TS hebben, maar ik moet kampen met extreem lange rijen tot ver in de paden (waar je door heen moet manouvreren als je een ander pad in wilt) en de extreem slechte omgang van het personeel met versproducten.
Re: C1000 aanbiedingenspeurtocht
Geplaatst: 17 feb 2012 08:48
door nevermind
Een simpel voorbeeld, ik koop gehakt in en leg het in de koelkast. 3 dagen voor de uiterste verkoopdatum is het al bruin ipv rood.
Dis is geen uitzondering, uit luiheid heb ik die fout al meerdere keren gemaakt. Oftewel, het werd niet goed bewaard in het filiaal (als ik gehakt koop bij een andere c1000 of de lokale Appie dan is deze nog grotendeels rood rond die datum. Mijn enige verklaring is dat het personeel de voorraad lekker een aantal uren in het magazijn laat staan, ook al gaat het om versproducten). *edit* Ik gebruik een hoop verse rode pepers. Die zijn goedkoop bij c1000. Maar deze liggen ondanks de lange houdbaarheid rustig een week lang verschrompeld in een krate en worden pas vervangen als deze beginnen weg te lopen */edit* Verder, de meest interressante aanbiedingen uit de folder zijn niet aanwezig en de prijzen in de winkel kloppen niet (handgeschreven prijskaart voor iets wat ik vaak koop, half jaar later, nog steeds).
Dat gehakt of vlees de kleur verliest, heeft te maken, dat er stoffen bij worden gevoegd, om het de consument zo mooi als mogelijk te presenteren.
Tevens worden nog speciale lampen boven de schappen geplaatst, om dit nog beter in beeld te brengen.
Koop gehakt/vlees, verlaat de winkel, en kijk dan naar de kleur, je zou verbaast zijn.