LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de NS nog steeds last van die kinderziektes?
de NS nog steeds last van die kinderziektes?
.
dit weekend was het weer een lach-film , op de stations :
Ik wilde naar Enschede vanuit Den Haag, stapte dan ook in die aangewezen trein :
maar werd er, al rijdend ( !!) , dus je kon er NIET meer uit , omgeroepen,
dat de borden niet klopten
en dat dit de trein naar Leeuwarden was..
Gelukkig maakte het voor mij niets uit , had een dagje treinen met een dagkaart, maar er zaten
mensen van een koor in mijn coupe, die in Enschede moesten optreden ..
Wat bleek?.. de borden op de perrons gaven niet de juiste info, bleek later !
En dit was nog maar het begin , van een weekend vol lachwekkende kinderziektes ( ?)
..nog steeds, inderdaad !..
.
.
dit weekend was het weer een lach-film , op de stations :
Ik wilde naar Enschede vanuit Den Haag, stapte dan ook in die aangewezen trein :
maar werd er, al rijdend ( !!) , dus je kon er NIET meer uit , omgeroepen,
dat de borden niet klopten
en dat dit de trein naar Leeuwarden was..
Gelukkig maakte het voor mij niets uit , had een dagje treinen met een dagkaart, maar er zaten
mensen van een koor in mijn coupe, die in Enschede moesten optreden ..
Wat bleek?.. de borden op de perrons gaven niet de juiste info, bleek later !
En dit was nog maar het begin , van een weekend vol lachwekkende kinderziektes ( ?)
..nog steeds, inderdaad !..
.
.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Wat fijn dat u er om kunt lachen.
Voor de reis maakt het echter geen ene moer uit of die trein vanuit Den Haag naar Leeuwarden of Enschede ging.
In beide gevallen gaat deze trein via Utrecht/Amersfoort.
Op beide stations is het zeer makkelijk over stappen, omdat de treinen óf mekaar opvolgen óf naast mekaar staan op het zelfde perron.
Deze mensen hebben daar heel makkelijk over kunnen stappen, dus wat is het probleem??
Normaal gesproken word dit voor het vertrek om geroepen, maar om te voorkomen dat mensen uitstappen die wél die kant uitmoeten, doet men dat ná vertrek.
Als men het namelijk wel van te voren had omgeroepen, en de mensen waren uitgestapt, hadden zij een half uur moeten wachten, voor de zelfde reis.
Het word anders als het een totaal andere richting word. (ipv Utrecht, naar Rotterdam ofzo)
Ook in geval van stoptrein ipv intercity word het een ander verhaal.
Ik vind het wel klantvriendelijk van dit personeel.
Graag tot ziens, en hopelijk heeft u bij volgende reis weer zoveel plezier.
Gr,
een machinist van ns
Voor de reis maakt het echter geen ene moer uit of die trein vanuit Den Haag naar Leeuwarden of Enschede ging.
In beide gevallen gaat deze trein via Utrecht/Amersfoort.
Op beide stations is het zeer makkelijk over stappen, omdat de treinen óf mekaar opvolgen óf naast mekaar staan op het zelfde perron.
Deze mensen hebben daar heel makkelijk over kunnen stappen, dus wat is het probleem??
Normaal gesproken word dit voor het vertrek om geroepen, maar om te voorkomen dat mensen uitstappen die wél die kant uitmoeten, doet men dat ná vertrek.
Als men het namelijk wel van te voren had omgeroepen, en de mensen waren uitgestapt, hadden zij een half uur moeten wachten, voor de zelfde reis.
Het word anders als het een totaal andere richting word. (ipv Utrecht, naar Rotterdam ofzo)
Ook in geval van stoptrein ipv intercity word het een ander verhaal.
Ik vind het wel klantvriendelijk van dit personeel.
Graag tot ziens, en hopelijk heeft u bij volgende reis weer zoveel plezier.
Gr,
een machinist van ns
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Inderdaad een raar verhaal van TopicStarter.
Maakt inderdaad helemaal niets uit. En juist goed dat het in de trein wordt omgeroepen, zoals altijd gebeurt.
Lijkt mij een gevolg van gebrek aan elementaire kennis van de aardrijkskunde van Nederland bij TS en medereizigers.
Maakt inderdaad helemaal niets uit. En juist goed dat het in de trein wordt omgeroepen, zoals altijd gebeurt.
Lijkt mij een gevolg van gebrek aan elementaire kennis van de aardrijkskunde van Nederland bij TS en medereizigers.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Was het niet zo dat deze treinen moesten omrijden? IKzelf woon in Apeldoorn en op vrijdag ging de trein van utrecht naar hilversum en dan naar amersfoort. Hierdoor reden er enkele treinen niet of later....
Een reden tot klagen vind ik dat niet persoonlijk. Echter was de trein in de spits zo druk dat in Hilversum mensen moesten uitstappen om te wachten op de volgende trein(deuren wouden niet sluiten). Vervolgens in Amersfoort weer hetzelfde probleem. Het was zo vol in de trein dat iedereen tegen elkaar aangedrukt stond.
Een reden tot klagen vind ik dat niet persoonlijk. Echter was de trein in de spits zo druk dat in Hilversum mensen moesten uitstappen om te wachten op de volgende trein(deuren wouden niet sluiten). Vervolgens in Amersfoort weer hetzelfde probleem. Het was zo vol in de trein dat iedereen tegen elkaar aangedrukt stond.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Ook dat, kan je allemaal om laten roepen, en de mensen zelf een keuze laten makenroko72 schreef:Wat fijn dat u er om kunt lachen.
Voor de reis maakt het echter geen ene moer uit of die trein vanuit Den Haag naar Leeuwarden of Enschede ging.
In beide gevallen gaat deze trein via Utrecht/Amersfoort.
Op beide stations is het zeer makkelijk over stappen, omdat de treinen óf mekaar opvolgen óf naast mekaar staan op het zelfde perron.
Deze mensen hebben daar heel makkelijk over kunnen stappen, dus wat is het probleem??
Normaal gesproken word dit voor het vertrek om geroepen, maar om te voorkomen dat mensen uitstappen die wél die kant uitmoeten, doet men dat ná vertrek.
Als men het namelijk wel van te voren had omgeroepen, en de mensen waren uitgestapt, hadden zij een half uur moeten wachten, voor de zelfde reis.
Het word anders als het een totaal andere richting word. (ipv Utrecht, naar Rotterdam ofzo)
Ook in geval van stoptrein ipv intercity word het een ander verhaal.
Ik vind het wel klantvriendelijk van dit personeel.
Graag tot ziens, en hopelijk heeft u bij volgende reis weer zoveel plezier.
Gr,
een machinist van ns
we zijn geen kinderen , maar volwassen mensen, die dat zelf kunnen beslissen !
Nu maakte het alleen maar een rare sfeer in de coupes, ten nadele (!!!) van de NS !
een beetje betere service mag ook wel eens, vind u niet ?
.
.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Die rare sfeer in de coupe lijkt mij meer het gevolg te zijn van het ontbreken van kennis van de topofrafie van Nederland.
Omroepen behoort nmm alleen te gebeuren in noodzakelijke gevallen, er klingt toch al zoveel, soms nauwelijk verstaanbaars tgv aanstormende of vertrekkende treinen, over de perrons. Volledig nutteloze omroepen wekken irritatie. Zeker in dit geval was het de juiste actie om eea in de trein te melden.
BTW Er valt regelmatig genoeg aan te merken op de NS, kom daarom aub niet met deze nmm flauwekul aanzetten.
Omroepen behoort nmm alleen te gebeuren in noodzakelijke gevallen, er klingt toch al zoveel, soms nauwelijk verstaanbaars tgv aanstormende of vertrekkende treinen, over de perrons. Volledig nutteloze omroepen wekken irritatie. Zeker in dit geval was het de juiste actie om eea in de trein te melden.
BTW Er valt regelmatig genoeg aan te merken op de NS, kom daarom aub niet met deze nmm flauwekul aanzetten.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
als je tig keer moet gaan overstappen, terwijl je een trein-traject kiest , waar niet ( eindpunt was dan Enschede)AGGB schreef:Die rare sfeer in de coupe lijkt mij meer het gevolg te zijn van het ontbreken van kennis van de topofrafie van Nederland.
Omroepen behoort nmm alleen te gebeuren in noodzakelijke gevallen, er klingt toch al zoveel, soms nauwelijk verstaanbaars tgv aanstormende of vertrekkende treinen, over de perrons. Volledig nutteloze omroepen wekken irritatie. Zeker in dit geval was het de juiste actie om eea in de trein te melden.
BTW Er valt regelmatig genoeg aan te merken op de NS, kom daarom aub niet met deze nmm flauwekul aanzetten.
en het wordt niet eens op tijd omgeroepen, dan vind ik dit een slechte zaak !
.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Beste heer duiner,
Het is 1 x overstappen. Van de ene kant naar de andere kant van het perron. Dit is misschien vervelend, onhandig of misschien zelfs vermoeiend. Maar geen reden om deze klacht op een forum neer te zetten.
Uw persoonlijke achtergrond ken ik niet, maar denk eens wat het betekent voor een gehandicapt persoon. Voor hen kan ik begrijpen dat dit lastig en soms zelfs hinderlijk kan zijn. Maar voor de gezonde medemens....kom op nou! Gaan we over alles zeuren?!
mvg
Het is 1 x overstappen. Van de ene kant naar de andere kant van het perron. Dit is misschien vervelend, onhandig of misschien zelfs vermoeiend. Maar geen reden om deze klacht op een forum neer te zetten.
Uw persoonlijke achtergrond ken ik niet, maar denk eens wat het betekent voor een gehandicapt persoon. Voor hen kan ik begrijpen dat dit lastig en soms zelfs hinderlijk kan zijn. Maar voor de gezonde medemens....kom op nou! Gaan we over alles zeuren?!
mvg
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Wat voor keus had u willen hebben dan?duiner schreef:Ook dat, kan je allemaal om laten roepen, en de mensen zelf een keuze laten makenroko72 schreef:Wat fijn dat u er om kunt lachen.
Voor de reis maakt het echter geen ene moer uit of die trein vanuit Den Haag naar Leeuwarden of Enschede ging.
In beide gevallen gaat deze trein via Utrecht/Amersfoort.
Op beide stations is het zeer makkelijk over stappen, omdat de treinen óf mekaar opvolgen óf naast mekaar staan op het zelfde perron.
Deze mensen hebben daar heel makkelijk over kunnen stappen, dus wat is het probleem??
Normaal gesproken word dit voor het vertrek om geroepen, maar om te voorkomen dat mensen uitstappen die wél die kant uitmoeten, doet men dat ná vertrek.
Als men het namelijk wel van te voren had omgeroepen, en de mensen waren uitgestapt, hadden zij een half uur moeten wachten, voor de zelfde reis.
Het word anders als het een totaal andere richting word. (ipv Utrecht, naar Rotterdam ofzo)
Ook in geval van stoptrein ipv intercity word het een ander verhaal.
Ik vind het wel klantvriendelijk van dit personeel.
Graag tot ziens, en hopelijk heeft u bij volgende reis weer zoveel plezier.
Gr,
een machinist van ns
we zijn geen kinderen , maar volwassen mensen, die dat zelf kunnen beslissen !
Nu maakte het alleen maar een rare sfeer in de coupes, ten nadele (!!!) van de NS !
een beetje betere service mag ook wel eens, vind u niet ?
.
.
Wachten op de volgende trein, alwaar het zelfde van toepassing is?
Of een hotelletje boeken, dineren, ontbijten en dan de trein direct naar Enschede/Leeuwarden/Groningen nemen?
Tja, dat had een optie geweest
Feit blijft dat er NIETS anders aan deze zaak veranderd had kunnen worden.
Niet door NS en niet door u en/of uw mede reizigers.
De overstap is/was nou eenmaal een onoverkomenlijk iets.
Tenzij u en/of uw medereizigers de optie genomen had m.b.t. het hotel.
Fijne dag gewenst.
een machinist van NS
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
nu u toch een machinist bent , is dit allemaal , altijd in het weekend, door personeeelsgebrek ??roko72 schreef:Wat voor keus had u willen hebben dan?
Wachten op de volgende trein, alwaar het zelfde van toepassing is?
Of een hotelletje boeken, dineren, ontbijten en dan de trein direct naar Enschede/Leeuwarden/Groningen nemen?
Tja, dat had een optie geweest
Feit blijft dat er NIETS anders aan deze zaak veranderd had kunnen worden.
Niet door NS en niet door u en/of uw mede reizigers.
De overstap is/was nou eenmaal een onoverkomenlijk iets.
Tenzij u en/of uw medereizigers de optie genomen had m.b.t. het hotel.
Fijne dag gewenst.
een machinist van NS
Ik heb het ooit eens gezien hoe dat gaat :
in Amsterdam , hadden we vertraging op het station , reden werd gezegd , " bladeren of wat dan ook , "
maar wie zagen we gehaast rennen ?..
dat was onze machinist.. hij was gewoon te laat !
daarna vertrokken we alsof de " bladeren " zo opgelost waren
Nu geloof ik niets meer , als ik weer zo'n "vertragings- reden " hoor !
Is dit allemaal te danken aan de logistiek , die niet altijd haarfijn klopt ?
.
.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Waarom zou dat niet kunnen?
Die machinist zou zomaar van een trein af kunnen komen, die wel degelijk hinder heeft gehad van de "bladeren".
De machinist is misschien vertrokken uit Alkmaar
Heeft onderweg de nodige vertraging opgelopen door.........(wat dan ook).
Deze machinist moet de trein verder rijden waar u als passagier in zit.
Hij kan het net allemaal redden, en komt dus aan rennen.
(enorm klant vriendelijk, er zijn er maar heel weinig die rennen)
Men roept om dat uw trein wat later vertrekt, door vertraging van een andere trein.
Uw waarnemingen zijn dus correct, uw interpretatie echter niet!
Er is géén personeelsgebrek.
Wel zijn er vaak werkzaamheden in het weekend.
Heeft u wel eens de A12 bekeken tussen Veenendaal en Driebergen?
Wegwerkzaamheden...............dagelijks file, óók in het weekend.
Personeelsgebrek bij de aannemer?? nee............gewoon veel werk, en daarvoor moet men wel eens een weghelft afsluiten.
Begrip alom, en de file..............die nemen we voor lief.
Het spoor heeft ook onderhoud nodig, en ja..............veelal doet men dat 's nachts.
Helaas zijn de werkzaamheden wel eens van dien aard, dat het meerdere dagen betreft.
Dan neemt men een weekend.
Er zijn dan minder reizigers dan door de week, dus is het treinverkeer minder intensief.
Dat u dan "om" moet reizen is heel vervelend, maar wederom pure noodzaak.
Wel grappig eigenlijk.
De file is te verklaren, wel lastig, maar ok..............het is niet anders.
Het spoor heeft onderhoud nodig, men doet er alles aan om het ongemak beperkt te houden, en NS heeft zijn zaakjes niet voor elkaar.
Ergens klopt er iets niet in de denkwijze.
Groet,
een machinist van NS
Die machinist zou zomaar van een trein af kunnen komen, die wel degelijk hinder heeft gehad van de "bladeren".
De machinist is misschien vertrokken uit Alkmaar
Heeft onderweg de nodige vertraging opgelopen door.........(wat dan ook).
Deze machinist moet de trein verder rijden waar u als passagier in zit.
Hij kan het net allemaal redden, en komt dus aan rennen.
(enorm klant vriendelijk, er zijn er maar heel weinig die rennen)
Men roept om dat uw trein wat later vertrekt, door vertraging van een andere trein.
Uw waarnemingen zijn dus correct, uw interpretatie echter niet!
Er is géén personeelsgebrek.
Wel zijn er vaak werkzaamheden in het weekend.
Heeft u wel eens de A12 bekeken tussen Veenendaal en Driebergen?
Wegwerkzaamheden...............dagelijks file, óók in het weekend.
Personeelsgebrek bij de aannemer?? nee............gewoon veel werk, en daarvoor moet men wel eens een weghelft afsluiten.
Begrip alom, en de file..............die nemen we voor lief.
Het spoor heeft ook onderhoud nodig, en ja..............veelal doet men dat 's nachts.
Helaas zijn de werkzaamheden wel eens van dien aard, dat het meerdere dagen betreft.
Dan neemt men een weekend.
Er zijn dan minder reizigers dan door de week, dus is het treinverkeer minder intensief.
Dat u dan "om" moet reizen is heel vervelend, maar wederom pure noodzaak.
Wel grappig eigenlijk.
De file is te verklaren, wel lastig, maar ok..............het is niet anders.
Het spoor heeft onderhoud nodig, men doet er alles aan om het ongemak beperkt te houden, en NS heeft zijn zaakjes niet voor elkaar.
Ergens klopt er iets niet in de denkwijze.
Groet,
een machinist van NS
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
er werd van alles en nog wat als reden omgeroepen, maar niet de waarheid !roko72 schreef:Men roept om dat uw trein wat later vertrekt, door vertraging van een andere trein.
Zo lijkt het dus , dat al die " vertragingen " nu een heel andere reden krijgen, vind u ook niet ?
Het wordt nu wat onbetrouwbaarder .
jammer
.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Duiner, op de NS is met zekere regelmaat eea aan te merken, maar u bent hier gewoon aan het z..k.n. Dat kunt u helaas niet doen in een Sprinter! Als u het daar zou willen doen, dan heeft u recht van spreken, trouwens ook een machinist heeft daar last van.
U bent inmiddels al van klacht gewisseld. Uw verhaal van tig keer overstappen sloeg immers als K op D, u kent de aardrijkskunde topografie van Nederland niet, daar ligt uw probleem.
U bent inmiddels al van klacht gewisseld. Uw verhaal van tig keer overstappen sloeg immers als K op D, u kent de aardrijkskunde topografie van Nederland niet, daar ligt uw probleem.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
duiner schreef:er werd van alles en nog wat als reden omgeroepen, maar niet de waarheid !roko72 schreef:Men roept om dat uw trein wat later vertrekt, door vertraging van een andere trein.
Zo lijkt het dus , dat al die " vertragingen " nu een heel andere reden krijgen, vind u ook niet ?
Het wordt nu wat onbetrouwbaarder .
jammer
.
U zegt zelf al de reden die omgeroepen werd.duiner schreef:in Amsterdam , hadden we vertraging op het station , reden werd gezegd , " bladeren of wat dan ook , "
maar wie zagen we gehaast rennen ?..
dat was onze machinist.. hij was gewoon te laat !
Wat is daar ongeloofwaardig aan?
Die machinist die uw trein moest rijden, kwam uit een andere trein.
Die trein was te laat door...(wat dan ook).
Dáárdoor vertrekt úw trein te laat............niks onbetrouwbaars aan.
Gewoon eerlijk, lijkt mij.
Met alle respect, maar ik vind u onbetrouwbaar worden.
U begint over het feit dat er te laat zou zijn omgeroepen.
Dat woord met een plausibele verklaring weerlegd.
Vervolgens begint u over vertraging, met als insinuatie dat de machinist te laat zou zijn.
Zoals eerder opgemerkt klopt uw waarneming, maar uw interpretatie niet.
Ook dat word weerlegt en vervolgens klopt er weer niets van het omroepbericht, en word de NS onbetrouwbaarder.
De denkwijze blijft hier "apart" te noemen.
Gr,
een machinist van NS
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Beste machinist,
even een ander voorbeeldje,
De trein van 06:12 uit Alkmaar (naar Nijmegen) vertrekt bijna 3 van de 5 dagen per week met een vertraging omdat er "een lege trein voorgaat".
Dit is althans de reden die het personeel geeft (en men klinkt gefrustreerd).
Kennelijk is uw werkgever van mening dat wij, de reizigers, minder belangrijk zijn dan leeg materieel wat ook rustig 5 minuten eerder of 5 minuten later (na ons) zou kunnen vertrekken.
Als je dit meerdere malen meemaakt, word je inderdaad sceptisch over andere reden die men aangeeft.
Nu zou je denken, het is 5 minuten - maar die maakt wel net het verschil met de aansluiting - en dus de reistijd weer met zo`n 25 minuten verlengt.
Lijkt me handig als dat soort onzindingen eens weggewerkt gaan worden, door een betere planning of meer klantgericht denken, dan zullen andere reden (blaadjes bijvoorbeeld) misschien eerder als legitieme reden geaccepteerd worden.
even een ander voorbeeldje,
De trein van 06:12 uit Alkmaar (naar Nijmegen) vertrekt bijna 3 van de 5 dagen per week met een vertraging omdat er "een lege trein voorgaat".
Dit is althans de reden die het personeel geeft (en men klinkt gefrustreerd).
Kennelijk is uw werkgever van mening dat wij, de reizigers, minder belangrijk zijn dan leeg materieel wat ook rustig 5 minuten eerder of 5 minuten later (na ons) zou kunnen vertrekken.
Als je dit meerdere malen meemaakt, word je inderdaad sceptisch over andere reden die men aangeeft.
Nu zou je denken, het is 5 minuten - maar die maakt wel net het verschil met de aansluiting - en dus de reistijd weer met zo`n 25 minuten verlengt.
Lijkt me handig als dat soort onzindingen eens weggewerkt gaan worden, door een betere planning of meer klantgericht denken, dan zullen andere reden (blaadjes bijvoorbeeld) misschien eerder als legitieme reden geaccepteerd worden.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
ik denk dat u dit niet begrijpt, ik weet niet meer wat ze omriepen , maar wel alles ,roko72 schreef:U zegt zelf al de reden die omgeroepen werd.duiner schreef:in Amsterdam , hadden we vertraging op het station , reden werd gezegd , " bladeren of wat dan ook , "
maar wie zagen we gehaast rennen ?..
dat was onze machinist.. hij was gewoon te laat !
Wat is daar ongeloofwaardig aan?
Die machinist die uw trein moest rijden, kwam uit een andere trein.
Die trein was te laat door...(wat dan ook).
Dáárdoor vertrekt úw trein te laat............niks onbetrouwbaars aan.
Gewoon eerlijk, lijkt mij.
....... BEHALVE , dat de machinist te laat uit zijn bed was gestapt !!!
dat maakt u ervan dat hij uit een andere trein kwam, maar wij dachten dat hij gewwon van huis kwam
dat zou toch ook heel goed mogelijk zijn geweest ???
Waarom hebben ze dat niet even gewoon ( menselijk ) omgeroepen ?
Dus vanaf nu nemen we ALLE mededelingen niet meer serieus , het is gewoon een zoethoudertje !
En dat maakt het dat de NS nu niet meer geloofwaardig overkomt , snapt u ?
en ik denk, zie de voorgaande post, dat hier meer mensen aan gaan twijfelen
.
Laatst gewijzigd door duiner op 28 okt 2011 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Guardian72 schreef: Lijkt me handig als dat soort onzindingen eens weggewerkt gaan worden, door een betere planning of meer klantgericht denken, dan zullen andere reden (blaadjes bijvoorbeeld) misschien eerder als legitieme reden geaccepteerd worden.
Ook in andere landen ondervinden de spoorwegen hinder van bladeren, maar nergens wordt het zo uitgebreid gediscuteerd, als hier.
Guardian72 heeft gelijk.
De bladeren worden hier te vaak als excuus voor vertragingen aangevoerd.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Duiner verandert steeds van "klacht", nadat de vorige afdoende weerlegd zijn.
Een klacht tengevolge van zijn/haar gebrek aan kennis van de topografie(het veronderstelde vele malen overstappen ipv slechts eenmaal)
Het willen laten omroepen buiten de trein van een bericht dat beter in de trein kan worden omgeroepen, zoals ook gebeurde. Men behoort niet alles over de perrons te laten galmen.
Inmiddels vindt Duiner alle berichten ongeloofwaardig , hij/zij luistert er daarom niet meer naar. Lekker slim bezig.
Vervolgens denkt hij/zij dat bij een naar zijn trein rennende machinist deze te laat uit zijn bed is gestapt. Dat is slechts een van de vele mogelijkheden.Er zijn tig andere, zoals hier al een genoemd.
Tot dan waren de zg klachten slechts vooronderstellingen.
Nu komen de blaadjes langs, ja daar kreeg je iedereen in mee. We zullen wel zien hoe deze herfst verloopt, of de nieuw getroffen maatregelen effect sorteren.Laten we ajb niet weer over die ouwe koeien ellende beginnen, daar is vast een oeroud topic over te vinden.
Een klacht tengevolge van zijn/haar gebrek aan kennis van de topografie(het veronderstelde vele malen overstappen ipv slechts eenmaal)
Het willen laten omroepen buiten de trein van een bericht dat beter in de trein kan worden omgeroepen, zoals ook gebeurde. Men behoort niet alles over de perrons te laten galmen.
Inmiddels vindt Duiner alle berichten ongeloofwaardig , hij/zij luistert er daarom niet meer naar. Lekker slim bezig.
Vervolgens denkt hij/zij dat bij een naar zijn trein rennende machinist deze te laat uit zijn bed is gestapt. Dat is slechts een van de vele mogelijkheden.Er zijn tig andere, zoals hier al een genoemd.
Tot dan waren de zg klachten slechts vooronderstellingen.
Nu komen de blaadjes langs, ja daar kreeg je iedereen in mee. We zullen wel zien hoe deze herfst verloopt, of de nieuw getroffen maatregelen effect sorteren.Laten we ajb niet weer over die ouwe koeien ellende beginnen, daar is vast een oeroud topic over te vinden.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Het blaadjes probleem in Nederland, in heel veel landen vallen blaadjes en toch kunnen daar de treinen wel op tijd rijden......ah in Nederland vallen andere blaadjes dan in andere landen.
Re: de NS nog steeds last van die kinderziektes?
Niet waar, ook in andere landen zijn door blaadjes vertragingen, maar niet zo veel en zo vaak als hier.Chocomelk schreef:Het blaadjes probleem in Nederland, in heel veel landen vallen blaadjes en toch kunnen daar de treinen wel op tijd rijden......ah in Nederland vallen andere blaadjes dan in andere landen.